Yardım Mi 8 Lite V10.2.2.0 Sürümü Mobil Veri,Şebeke,4G Sorunu [ Bilinen ilk çözüm yöntemleri eklendi ]

hurt91

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Uğur
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
35
Konum
Konya
Katılım
21 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
15
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Yahu bıktım bu mobil verinin kopmasından bu telefonu iade edebilir miyiz lanet ettim telefona garantisi hala 23 ay mevcut.

Bilinen çözüm yöntemleri :

eu rom diğer hatlarda 3g öncelikli seçiyorum.

taşıyıcı kısmına girip belirtilmemiş seçerseniz hat 4g desteği buluncca 4g ye geçiyor eğer bulunduğun yerde 4g zayıfsa 3g den devam ediyor bu şekilde kopma olmuyor ama bölgende 4g kötü ise taşıyıcıdan belirtilmemiş seçebilirsin o zaman telefon kafasına göre çektiği şebekeye giriyor yok 4g zayıf ise belirtilmemiş değil elle seçmen gerekiyor o zamanda 4g 3g edge vs.... hepsini seçebilisin asla kopma olmuyor eminim 4g kapsama alanına girince kopmadan bağlantı değişiyor ve hızın 80 lere kadar geliyor. telefonda sorun yok sorun şebekelerde şimdi bunu iyice araştırdım aradaşlar sizde bakabilirsiniz türkcell ve vodofone 4g yatırımını kısmış en son yapılan ihalede tüm 4g şebekelerini telekom almış (internette en son şebeke ihalesi yazarsanız görürsünüz) bu telefon band20 destekliyor ama türkcell ve vodafone band20 ihalesine girmemiş band20 ve 800-850-1900 vs... gibi ihalelerde band aralıkları var 1 den 20 hatta 40 a kadar yani sorun kısaca şebekeden ya da telefonu değiştireceksiniz başka çözümü yok telefonların band aralıkları hakkında detaylı bilgi gsmarena dan bakabilirsiniz mi 8 lite tüm bandları destekliyor global versonda çin bandları tamamen farklı zaten telefonun orjinal mi çin mi olduğunu kontrol edin çinse hiç uğraçmayın adamların band sistemi çok farklı neyse bandı kontrol ettikten sonra şebekenin size o bölgede hangi banddan hismet verdiğini bulursanız o zaman sıkıntı kopma vs... olmuyor karışmamıştır umarım kafalar...


son olarak hattı 3g ye alıp taşıyıcıyı 4g ye çevirirsen telefon çalışıyor bende
yada 3g ye alıp taşıyıcıyı belirtmezseniz gene çekiyor 4g servis yakalarsa oraya giriyor

işin garibi ben açık alanda türkcell ile 3g de 50 -60 7- indirme alırken

4g de 20-25 alıyorum ????

bu da sanırım kullanıcı çokluğu ve türkcellin 4g yatırımlarını durdurmasından band aralıkları alımlarına ara vermesinden aşırı yüklenmeden oluyor .

herkes 4g kullanıyor ama verimini kontrol etmiyor diye düşünüyorum.

dip not geçeyim aslında 4.5 g diye bir halt yok buda uydurma biliyorsunuz ? tüm sıkıntı alt yapıda yani yeni telefonlar çok iyi ama türkiye geriye gidiyor...

ben de telefonu yeni aldım alır almaz bilmeden güncelleme yaptım. sonra mobil veri sorunu ile tanıştım. internetteki tüm çözümleri denedim. youtube dahil. hatta vodafonla yarım saatlik bir telefon görüşmesi yaptım olmadı. sonra telefonu servise gönderdim. sürüm düşürmüşler 9,6,5,0 sürümünü yüklemişler. servisten geleli 3 gün oldu ve sıkıntı olmadı. bu arada bu sorun yazılımsal ve kronik bir sorun. millet bilip bilmeden konuşuyor. serviste 10 gün kaldı adamlarla neredeyse ahbap oldum her gün her gün telefonla görüştüm. iade raporu istedim dediler ki telefonda bir sıkıntı yok sadece son güncelleme de bir problem var. durum bu. ayrıca çok net söylüyorum delta servis özellikle uyardı 10,02,2 yazılımını tekrar yüklemeyin problem bu yazılımdan kaynaklanıyor dedi.

Yukarıda bahsi geçen sürüm

Fastboot :



Recovery :



MiFlash 2016.04.01.0 64Bit
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

yasintndr

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Mi 8 Lite
Konum
Konya
Katılım
24 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
38
Tepkime puanı
15
Puanları
8
Bende güncellemeyi yapanlardanım fakat mobil ağ ve wifi yönünden hiçbir faydası olmadı nefret eder hale geldim bu telefondan ve bu sorunlardan dolayı pubg oyununu düzgün bir şekilde oynamak imkansız hale geliyor maalesef yardımcı olabilecek olan varsa sevinirim hattım Türk Telekom??
Sd karttan fedakarlık yapıp 2. Slotu denemekten başka bir çözüm bulamadım. Ancak öyle düzeldi
 
Oyla:

Birolyetim

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
ankaralı
Cihazım
Mi 8 lite
Konum
Ankara
Katılım
5 Mart 2019
Konular
4
Mesajlar
29
Tepkime puanı
20
Puanları
3
Merhabalar,

Şebeke sorunu yaşayan arkadaşlara bir önerim olacaktı. Umarım çözüm olur.

Ayarlardan telefon hakkında menüsüne girdikten sonra "dahili depolama alanı" ibaresini peş peşe dokunup telefon bilgisi menüsüne giriş yaparak hattınızın takılı olduğu sim girişini seçip orda "tercih edilen ağ durumunu" resimdeki gibi yaparsanız belki soruna çözüm olur. Ben mi 8 lite kullanıyorum ve ağ türü şekildeki gibi. Kesinlikle şebeke sorunu yaşamadım.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

hasanbasdereli

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hasan
Cihazım
Note 6 Pro
Yaş
40
Konum
Karaman
Katılım
16 Ocak 2019
Konular
9
Mesajlar
486
Tepkime puanı
299
Puanları
78
mi 8 lite bende güncelleme ilk geldiği gün güncelledim. ama sorun hala devam ediyor. 4,5 g ile çarşıda herhangi bir işyerine bile girsem internet bağlanmıyor. wifide hiçbir sorun yaşamıyorum. açık alanda 4,5 düzgün çekiyor sorun yok. birde wifi den 4 g ye geçtiğimde ilk başta internet çekmiyor. birkaç defa uçak moduna almam gerekiyor. elimdeki diğer note 6 pro da aynı sorun yok köyde bile sorun yaşatmıyor. bu sorun mi 8 lite'a özgü bence. cihaz kvk garantili 2 aylık iade servis işlemleri nasıl olur acaba yardımcı olacak varmı? iphone dan geçmiştim. cihaz resmen kendinden soğutuyor.. elimdeki diğer satmak için tuttuğum note 6 pro larda hiç bir sorun yaşanmıyorsattıklarımdan şikayette almıyorum..
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Birolyetim zaten dediğiniz seçenek seçili ama yinede sorun yaşıyoruz..
 
Oyla:

emnvrnl

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
emin
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
41
Konum
Adana
Katılım
3 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
134
Tepkime puanı
51
Puanları
28
Arkadaşlar service.global@xiaomi.com a herkesin muzdarip olduğu veri kopması, hücre beklemedenin aşırı şarj tüketimi, bazı bildirim sorunları konularını derleyip mail attım. Döndüler, önerilerinin hepsi bizim denediğimiz şeyler. Ben de kibar bir dille yapacağınız güncellemeyi de telefonu da veri probleminizi de , hücre beklemede sorununuza da deyip cevapladım bakalım ne diyecekler. İngilizcesi olan arkadaşlar lütfen dertlerinizi service.globale mail atın anlatın. Ben tek benim attığım maille hiçbir şey olmaz. Adam içinden beceriksiz herifin biri mail atmıştır der geçer. Ama yüzlerce mail gelirse belki ilgilenirler. Mailde adamların yazdıkları önerileri merak eden olursa özel mesajdan gönderirim.

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

emnvrnl

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
emin
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
41
Konum
Adana
Katılım
3 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
134
Tepkime puanı
51
Puanları
28
emnvrnl ingilizce metini buraya atarmısınız bizde gönderelim
Hi. I have Mi 8 lite 6/128. Android 9pq1.181007 and miui 10.2.2.0 global rom.

Last week you published android 9 update. With these update there is no solution for any problems. A lot of Mi 8 lite users in Turkey have data connection problem.People's 4g or Lte connections not working well. Mi 8 lite has data connection problem. Users waited Android 9 to solve this connection problem but nothing has changed. In forums people tell each other that "dont buy this Mobile phone" because this Mobile phone has these problems

1-4g lte connection failed continuesly

2-Push notifications dont work on some applications( even though all the permissons and settings are correct.)

3-Cell stand-by comsumes battery too much. (it is the proof of 4g lte connection problem)

Please publish a New update for these problems.


MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt