Soru Mİ 5S Arka kamera bulanık çekmesi

the Blue

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Barış
Cihazım
Mi 5s P. 128
Konum
Kocaeli
Katılım
23 Kasım 2016
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Merhabalar, Mİ 5S telefonum da arka kamera bulanık çekiyor, 1-2 dakika beklediğim de kendine geliyor ama can sıkıcı bir durum tabii, merak ettiğim bu yazılımsal bir sorun mudur?
 

bornkiller

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
5
Cihazım
Xiaomi mi5s
Meslek
Öğrenci
Yaş
37
Konum
İstanbul
Katılım
26 Eylül 2017
Konular
0
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Arkadaslar naptiniz son durum nedir? Ayni sorunu bende yasiyorum ve bi hafta 10 gundur telefonsuzum, ugrasiyorum sagolsun Hepsiburada ne iade yapiyor ne degisim..
 
Oyla:

postalcioglu

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
mi5s
Yaş
38
Konum
Antalya
Katılım
15 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
39
Tepkime puanı
6
Puanları
8
Ben telefonu alalı 2 ay oldu. Hala hepsiburada olaya çözüm bulmadı. Arıyorum talep yazdık diyorlar en erken 3 günde cevap geliyor. Üstelik telefon servisten şatj aparatı eksik yollandı onu da yazdım hepsiburada ya 3 hafta oldu onun da herhangi bir sonucu yok yani telefon yapılmış olsa şarj edemeyecektim bu sefer. Hepsiburada müşteri temsilcileri telefonla hiçbir işi çözüme ulaştırmıyor sadece talep oluşturup maille günler sonra cevap yazıyorlar. En sonunda bu hafta tekrar yolladım telefonu aynı sorun devam ediyor diye servis formu istedim iade için fakat evonun bunu kabul edeceğini sanmıyorum, hatta şarj aparatı yok diyip bahane edebilirler kargo tutanağı olmasına rağmen. Evo ile uğraşılmaz arkadaşlar marka fun lığı yapmayalım ciddi konuşuyorum 20-30tl tutuyor kargo masrafı, evo karşılamıyor böyle benim gibi sorun yaşarsanız birkaç gönderimde zaten telefonun diğer markalarla olan fiyat avantajı da kalmıyor. Artık gelecek cevaba göre ihtar mektubu yollayıp tüketici heyetine vereceğim çözüm yok gibi.
 
Oyla:

bornkiller

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
5
Cihazım
Xiaomi mi5s
Meslek
Öğrenci
Yaş
37
Konum
İstanbul
Katılım
26 Eylül 2017
Konular
0
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
ben tüketici hakem heyetine başvurdum. online başvuru yapabiliyorsun :
şarj aparatı bende de uyumsuz. Telefonu bugün geri gönderdim, içine de ihtarnameyi koydum; beklemedeyim.
Zamanımızı çaldılar, paramızı gasp ettiler resmen. Ürün arızalı geliyor 15 gündüt uğraşıyorum, telefonsuzum.
Hepsiburada çakma iphone şarjlarını orjinal diye herkese yuttturmuştun, ne çektik senden be.....
 
Oyla:

postalcioglu

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
mi5s
Yaş
38
Konum
Antalya
Katılım
15 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
39
Tepkime puanı
6
Puanları
8
arkadaşlar telefonum birkez daha servise gitti ve EVO bu sefer telefonun kamerasını değiştirdi. tamir istemediğimi bildirmeme rağmen telefonun kamerasını değiştirmişler. Değiştirirken telefonun sol kısmında ve üst kısmında bir cm genişliğinde ezilmeler ve arka kamera çevresinde çizikler mevcut hiç kullanılmamış telefonun kasasını berbat etmişler ve okadar kötü görünüyor ki acayip can sıkıcı zımpara gibi olmuş ezik yerler.
Fakat asıl can alıcı nokta burası değil asıl nokta servis formu servis formuna kamera değiştirlidi bilgisi yerine "genel bakımları yapıldı" diye yazıp göndermişler. Bunu yazmalarının sebebi büyük ihtimal telefonun ayıplı mal statüsünden iadesini istemem sanırım yasal olarak bu yazıyla iptal ettiremem. Telefonun tamir gördüğünü zaten çocuğa sorsanız anlar. O telefonu hangi tamirci hangi akılla o şekilde gönderdi anlamış değilim resmen çöp etmişler kasa maf olmuş durumda inanılır gibi değil. Siz siz olun EVO dan uzak durun derim.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2017-10-26-14-20-37.png
    Screenshot_2017-10-26-14-20-37.png
    289,9 KB · Görüntüleme: 32
  • Screenshot_2017-10-26-14-20-50.png
    Screenshot_2017-10-26-14-20-50.png
    332,5 KB · Görüntüleme: 28
  • Screenshot_2017-10-26-14-21-06.png
    Screenshot_2017-10-26-14-21-06.png
    383,7 KB · Görüntüleme: 30
  • Screenshot_2017-10-26-14-21-21.png
    Screenshot_2017-10-26-14-21-21.png
    313,1 KB · Görüntüleme: 30
  • Screenshot_2017-10-26-14-21-39.png
    Screenshot_2017-10-26-14-21-39.png
    363,4 KB · Görüntüleme: 31
  • Screenshot_2017-10-26-14-22-08.png
    Screenshot_2017-10-26-14-22-08.png
    293,9 KB · Görüntüleme: 31
  • 20171023_181031 (1).jpg
    20171023_181031 (1).jpg
    828,9 KB · Görüntüleme: 32
Oyla:

ruth

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Ruth
Cihazım
Samsung S5
Yaş
44
Konum
istanbul
Katılım
25 Aralık 2016
Konular
4
Mesajlar
45
Tepkime puanı
9
Puanları
8
arkadaşlar telefonum birkez daha servise gitti ve EVO bu sefer telefonun kamerasını değiştirdi. tamir istemediğimi bildirmeme rağmen telefonun kamerasını değiştirmişler. Değiştirirken telefonun sol kısmında ve üst kısmında bir cm genişliğinde ezilmeler ve arka kamera çevresinde çizikler mevcut hiç kullanılmamış telefonun kasasını berbat etmişler ve okadar kötü görünüyor ki acayip can sıkıcı zımpara gibi olmuş ezik yerler.
Fakat asıl can alıcı nokta burası değil asıl nokta servis formu servis formuna kamera değiştirlidi bilgisi yerine "genel bakımları yapıldı" diye yazıp göndermişler. Bunu yazmalarının sebebi büyük ihtimal telefonun ayıplı mal statüsünden iadesini istemem sanırım yasal olarak bu yazıyla iptal ettiremem. Telefonun tamir gördüğünü zaten çocuğa sorsanız anlar. O telefonu hangi tamirci hangi akılla o şekilde gönderdi anlamış değilim resmen çöp etmişler kasa maf olmuş durumda inanılır gibi değil. Siz siz olun EVO dan uzak durun derim.
Yuh be kardeşim! Bu ne böyle!? Resmen katletmişler.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

postalcioglu

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
mi5s
Yaş
38
Konum
Antalya
Katılım
15 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
39
Tepkime puanı
6
Puanları
8
Hepsibuarada ya durumu tamamen anlattım ve bana verdikleri cevap tam 6 şikayetimde de aynı mesaj kopyala yapıştır tekrar aynısı geldi.

Merhaba Emre Bey,

72012503 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Mi 5S 64GB (İthalatçı Garantili)-Altın-64 GB ürününüzün tarafımızca iade alınabilmesi için teknik servis tarafından verilen "İade Raporu" olması gerekmektedir.

Ürününüz ile ilgili belirtmiş olduğunuz talebinizin incelenebilmesi için dilerseniz arıza formu oluşturarak firmamız aracılığıyla yetkili servis hizmeti alabilirsiniz.
[doublepost=1515239571,1509131350][/doublepost]Burda paylaşma gereği görüyorum 8.8.2017 de aldığım mi5s telefonumu 4 ay sonunda iade edebildim çok şükür.
Şunu belirtmek istiyorum telefonu hepsiburada nın ilgi ve alakasıyla iade etmedim hatta aksine ihtarnameleri kale alıp cevap vermediler.
Evo servise yaptığım başvuruda telefon görüşmelerinde kamera değiştirildi bilgisi verilmesine rağmen forma bakımları yapıldı bilgisinin girildiğini formun tekrar düzenlenmesini ses kayıtlarının dinlenmesini istediğimi bildirdim.
Önce bir defa yanlışlıkla bir defa söylenmiş diye geliştirmeye çalıştılar fakat ben 3 konuşmada da aynı bilginin verildiğini konuşma tarih ve saatleriyle verince bu sefer beni Evo yönetim merkezinden Serdar T.oğlu isimli yönetici aradı neden böyle bir bilginin verildiğini anlamadıklarını dilerseniz telefonu değiştirebilecklerini söylediler ben de iade istediğimi söyledim. Serdar beyin olayı kendi takibiyle iade gerçekleşti çok şükür. Evo'ya veya Hepsiburada ya kalsa imkansız iade almayacaklardı. İade istememin nedenlerinden biri servis süresinin bir ayı bulmasıydı çok uzun süre telefonsuz kalıyorsunuz ve servis çok tutumsuz.
 
Oyla:
Üst Alt