Merhaba Arkadaşlar ;
Maalesef bende ürünü elime geçtikten 14 gün sonra açtım, ve bu sorunu yaşadım. Çok kötü bir durum. Çektiğim resimleri buraya atamıyorum bile, içler acısı. Şimdi ne iade edebiliyorum ne de değişim. Müşteri hizmetlerini 3 kez aradım ve 3 farklı kişiyle görüştüm.
Hepsinin ortak dedikleri şu ;
''Bu sorunun farkındayız ve bir çok T ve T Pro serilerinde bu durum yaşanmaktadır. Bununla ilgili çalışmalarımız tamamlandı ve sorun çözüldü. Sizler ürünü bir süre daha kullanın, bu cihazın bir üretim hatası değildir. Kamera lens arasında bu tür durumlar yaşanabiliyor. Bulunduğunuz il nemli bir yer olduğundan bu durumu yaşamaktasınız. Ayrıca telefonu cebinizden çıkardıktan sonra 5 dakika havalandırın. Servise kesinlikle göndermenize gerek yok''
Birebir olarak işte yukarıda ki gibi açıklama yaptılar. Ve ben 4. aramada servise göndermek istiyorum dedim. Çünkü başka çarem yok dedim. Söylediklerinizin bazıları çok saçma dedim. Telefonu havalandırmak nedir dedim? Bana yetkili servisin adresini verdiler. Pazartesi gideceğim. Cihaz değişimi istiyorum diyeceğim. Aksi takdirde eğer onarım görürse ilk işim elden çıkarmak olacak telefonu, yarı fiyatına da olsa satacağım. Artık hevesim de kalmadı.