Anket KVK mı? Delta mı? Hangi Garantiyi Tercih Edersiniz?

Hangi yetkili servis firmasının güvencesinde bulunan cihazları almayı tercih edersiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    459

by_colakoglu

Vatan toprağı kutsaldır, kaderine terkedilemez.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habil
Cihazım
Redmi note 4
Meslek
Elektronik tekn.
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
26 Kasım 2017
Konular
15
Mesajlar
261
Tepkime puanı
225
Puanları
58
Hayır durum nasıl buraya geldi anlamak mümkün değil. Kanıt bulamayınca, konuyu üslubunuzu da git gide bozarak nereden nereye getirdiniz. Evet konunun ben dahil olduktan sonra boş konuşmaya dönmüş olması çok doğru bir tespit. Kanıt göstermek dışındaki mesajlar boş konuşmak oluyor çünkü.
Neyse başa dönelim.
Benim yazdığım şey oldukça basit ve anlaşılır idi. Dedim ki "biz bu algıyı yıkmak için romanlar yazdık. Cepport bile KVK ile anlaşıp ithalatçılar da KVK ile nasıl anlaşabilir onu göstermeye çalıştılar." Bunun anlaşılmayan yeri neresi Allah aşkına? "Nerede Cepport distribütördür diye yazdık?" diye sordum size. Burada nerede Naif olmayan birşey gördünüz de Naif'likten bahsediyorsunuz? Beni anlamadığınız için Cepport savunmasına geçip tavsiyelerinizi göstermeye başladınız. Ben Cepport'u kötülediğinize dair birşey yazmadığım halde her mesajınızda bunu ön plana çıkardınız. (Kaldı ki "Cepport KVK cihazların fiyatlarını yüksek tutarak distribütör algısı yaratmaya çalışıyor" cümlesinde apaçık hem bizi hem Cepport'u suçladığınızın farkında değilsiniz ama zaten algı konusuna açıklık getiremediğiniz ve bir de bununla başedemeyeceğinize inandığım için bunu konu dışında tutmaya çalıştım.) Yazdığınız her mesajda asıl konumuz olan algı konusunun dışına çıkıp alakasız şeyler yazdınız. Bir arkadaş N11'den haklı bir durum gösterdiğinde hemen onu hak bayram tutup ona sarıldınız. Onun da bir yanlışlık olduğu apaçık ortadaydı. Bunu da GittiGidiyor sitesinde KVK'lı bir cihazın açıklamasında yazan "İTHALATÇI GARANTİLİ" ibaresi ile size kanıtladım. Böyle bir algı yaratmaya çalışılması durumunda "ithalatçı garantili" ibaresinin bu konuda ne kadar baltalayıcı olduğunu hatırlattım. Kaldı ki bunu hak bayram tutmanız zaten yanlış. Çünkü siz bizim çabalarımızı hiçe sayarken bunu bilmiyordunuz bile. Bizim gibi siz de yeni gördünüz. Cantara hocamız da bunun bir yanlışlık olduğunu ve düzeltileceğini söyledi. Yani yanlış bir durumda gerekeni hemen yapabileceğimizi gösterdik. Ben de yine varsa eğer gerekeni yapmak adına sizden bu algıyla ilgili kanıtlar istemiştim. Çünkü insanlık hali, bir yerlerde yazdığımız birşey yanlış anlaşılmış olabilir diye düşünmüştüm. Konuya dahil olmamın tek sebebi buydu. Tutmuş Naif'likten, sert üsluptan bahsediyorsunuz.
"BENİM HİÇBİR MUHABBETİME KİMSE BOŞ MUHABBET DİYEMEZ" diye oldukça kaba bir şekilde bir cümle yazmışsınız. Siz yazarken, yaparken size herşey mübah ama benim ve birçok kişinin bunca çalışmamızı "ÇÖPE ATMANIZ" karşısında insaf deyip kanıt isterken ben kötüyüm öyle mi? KVK garantili cihazların distribütör garantili olduğu algısını kırmak adına yüzlerce mesaj yazmış birisi olarak, sizin "bu algı oluşturulmaya çalışılıyor" şeklindeki üstelik bir kanıt göstermeden tam tersi yaklaşımınızı kabul etmemi nasıl beklersiniz? Sizden kanıt istedim, hala bir kanıt göstermek yerine lafı dolandırıp duruyor, üslubunuzu da bozuyorsunuz. Ya bana Cepport'un distribütör olduğuna dair yazdığımız mesajları ve bu algıyı yaratmaya çalıştığımıza dair elinizdeki delilleri gösterin ya da Türkçe'mizin tam manasıyla bu "BOŞ KONUŞMA" yı bırakın. Bunu ben değil güzel Türkçe'miz söylüyor bunu da gözönünde bulundurun lütfen. Ben sadece ayna görevi görüyorum burada. Yaptığınız şeyin ne olduğunu hatırlatıyorum size.

Lütfen bundan sonra halen daha yazdığınız cümlenin arkasında durup cevap yazacaksanız, tartışmanın özüne dönerek, konu dışına çıkmadan, bizim bu algıyı oluşturmamıza dair elinizdeki delilleri göstererek yazın. Haklı ya da haksız çıkmak ya da kimseyle çekişmek derdinde değilim. Ben bunlardan çok yoruldum artık. Bu yaştan sonra kimseyle uğraşacak değilim. Benim tek derdim, eğer bir yerde bir hata yaptıysak görüp düzeltmek. Benim istediğim sadece bu. Eğer yazdığınızın arkasında duramayacaksanız yani bir kanıt gösteremeyecekseniz de kimsenin vaktini çalmaya hakkımız yok. Hiçbir şey yazmayın. Çünkü üslubunuz da gittikçe bozulmaya başlıyor ve başka bir boyuta geçiyor. Madem geçmişten de tanışıyoruz, ne siz üzülün ne de biz. Lütfen bu önemli hususa dikkat ediniz. Konumuz dışındaki yani "bizim ve Cepport'un KVK'lı cihazların distribütör cihazları algısı yarattığı hakkındaki konu" dışındaki yazılarınızı artık görmezden geleceğim.
Papağan gibi aynı şeyleri yazıp durmaktan ben de rahatsızım. Ancak halen daha anlaşılamadığı için böyle olması gerekiyor. Belki böyle defalarca vurgulanırsa daha rahat anlaşılabilir.
Çetin abi öncelikle hiç değişmemişsin :) 5 sene önce neyse yine aynı... Sayın abim bu kadar uzun yazı yazmak durumda bıraktığım için seni yemin ediyorum üzüldüm... Satır aralarında ful iğneleme yapma özelliğini hiç kaybememissin. Yahu bu konuya ilk yazdığım da cantara hocam, bu algıyı oluşturan nedir diye sorduğunda fiyatın fahiş olması başlı başına bu algıya sebep demiştim. Lütfen bir kontrol et.... Sen surekki kanıt insaf vs gibi cümleler kurunca da arkadaşımızın örneğini gösterdim. Allah ta şahit kanıt felan da aramadım gerek duymadım. Endişemin ise CEPPORT un tamamen KVK ya dönerek çizgisinden çıkmasıdır dedim. Hepsi bu ben alıcı olarak CEPPORT tan memnunum ki önce kendime, ve daha sonra etrafıma 10 dan fazla cihaz aldırmışım. Herkes konuya bizim kadar hakim olamayabiliyor, TT Magazasinda cihaz satan ve bu işten ekmek yiyen kişi bile cihaz KVK TELPA yada GENPA değilse distribütör değildir dedi bana daha 2 gün önce. Kanıta gerek yok ki algı zaten bu şekilde... Velhasıl tartışılan bir konunun boş olup olmadığına tek taraflı siz karar veremezsiniz belkide bi başkası için bu böyle değildir. Muhabbetimizden birşeyler öğreniyor dur bunu bilemeyiz... Ben asla sizin bilginize birikiminize saygısızlık edemem haddim değil. Ama bir düşüncemi paylaşmam direk insafsizliklala değerlendirilmemelidir. Nasıl ki cantara hocam N11 deki konuyu duzeltebiliyor bizde bir bilgi eksikligimiz varsa duzeltiriz....
 

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.981
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.705
Puanları
338
Çetin abi öncelikle hiç değişmemişsin :) 5 sene önce neyse yine aynı... Sayın abim bu kadar uzun yazı yazmak durumda bıraktığım için seni yemin ediyorum üzüldüm... Satır aralarında ful iğneleme yapma özelliğini hiç kaybememissin. Yahu bu konuya ilk yazdığım da cantara hocam, bu algıyı oluşturan nedir diye sorduğunda fiyatın fahiş olması başlı başına bu algıya sebep demiştim. Lütfen bir kontrol et.... Sen surekki kanıt insaf vs gibi cümleler kurunca da arkadaşımızın örneğini gösterdim. Allah ta şahit kanıt felan da aramadım gerek duymadım. Endişemin ise CEPPORT un tamamen KVK ya dönerek çizgisinden çıkmasıdır dedim. Hepsi bu ben alıcı olarak CEPPORT tan memnunum ki önce kendime, ve daha sonra etrafıma 10 dan fazla cihaz aldırmışım. Herkes konuya bizim kadar hakim olamayabiliyor, TT Magazasinda cihaz satan ve bu işten ekmek yiyen kişi bile cihaz KVK TELPA yada GENPA değilse distribütör değildir dedi bana daha 2 gün önce. Kanıta gerek yok ki algı zaten bu şekilde... Velhasıl tartışılan bir konunun boş olup olmadığına tek taraflı siz karar veremezsiniz belkide bi başkası için bu böyle değildir. Muhabbetimizden birşeyler öğreniyor dur bunu bilemeyiz... Ben asla sizin bilginize birikiminize saygısızlık edemem haddim değil. Ama bir düşüncemi paylaşmam direk insafsizliklala değerlendirilmemelidir. Nasıl ki cantara hocam N11 deki konuyu duzeltebiliyor bizde bir bilgi eksikligimiz varsa duzeltiriz....
Tamam şimdi konunun özüne döndük. :)
Sorun sadece fiyatsa konu benim için kapanmıştır. Demek ki bizim yaptığımız herhangi bir yanlış yok. Bu benim için yeterli.
Siz fiyat konusunu açınca ben de bunun Cepport değil KVK kaynaklı olduğunu belirtmiştim. Delta cihaz başına diyelim ki 50TL alıyorsa KVK 350TL alıyor, bu da ister istemez fiyatlara yansıyor demiştim. Burada maalesef ne bizim ne de Cepport'un elinden bir şey gelmiyor. Bunda maalesef yapacak bir şey yok. Cepport tüm imkanları kullanarak mümkün olan en iyi fiyatı ayarlamaya çalışıyor. Şimdi hangi modeldi bakıp teyit edemem ama bir ara bir modelde aradaki makası olabildiğince daraltmıştı.
Delta ile ortaklaşa yapılan müşteri memnuniyeti odaklı iyileştirme çalışmaları olabildiğince hızlı sürüyor. Bu da Cepport-Delta-Miui Türkiye işbirliğinin devam edeceğine bir işarettir. Bu konuda hiçbir endişeniz olmasın.
İyi geceler.

Modeli buldum. 64Gb olan modelmiş. Makas 49TL'ye kadar inmiş görünüyor.

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
 
Son düzenleme:

mehmet1

Hayat, senle yaşanırsa hayattır.
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
MEHMET
Cihazım
MI4 LTE
Meslek
Xioami Kullanıcı
Yaş
45
Konum
MERSİN
Katılım
22 Temmuz 2016
Konular
8
Mesajlar
40
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Bugüne dek hiç Teknik servisle işim olmadı. Ancak Xioami telefonları ilk gögüsleyen firma nedeniyle Delta derim.
 

newsong30

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Berken Uşar
Cihazım
yok
Yaş
21
Konum
Aydın
Katılım
18 Ocak 2018
Konular
2
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Mi MIX 2 için KVK garantili olanı ne zaman gelir? Mi MIX 2 almak istiyorum, Delta'ya pek güvenemiyorum... KVK da şu ana kadar problemde yaşamadım zaten. Lütfen kısa sürede Mi MIX 2 yi KVK garantili olarak satışa çıkarın. Teşekkürler...
 

m35

Sony Fans
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
Mix 2
Meslek
Kimya Mühendisi
Yaş
37
Konum
İstanbul
Katılım
16 Nisan 2017
Konular
29
Mesajlar
1.335
Tepkime puanı
653
Puanları
128
arkadaslar hangisini alirsaniz alin kafaniz rahat etsinde:)
ben hala lenovodan iade bekliyorum gecen sene gitti telefon garantiye dusunun artik 11 aralikta kargoya verdim 13 aralikta gitti 3 ocakda para iadesi cikti 6 ocakta ancak halledebildim 3 gun yuzlerce dakka telefon gorusmesi
suan 22 ocak ve halen para iadesi alabilmis degilim:)
ve bu cihaz resmi lenovo distiributor garantili cihaz...
bunu her seferinde yaziyorum yazmayada devam:)
gecen haftada bizim fabrikadaki ustanin huawei gr3 unu yolladim garantiye karsiya ses gitmiyor diye bu hafta p8lite gondermisler aldigi zamanda neden sormadan bu telefona para versin demistim ona ama servisten aninda goruntu huaweiyi hizmet olarak cok begendim
birde genpa konusu var tamir konusunda cok hizlilar 5 kere turkcell t serisi telefon yolladim inatla degisim istedigim halde t60 in hoparlor haric her parcasini usenmeden degistirip yollamislardi
hareket sensoru kalibrasyonu bozulmustu ekranda sararma vardi arka kapndaki t harci duamustu ikinci el almistim oyleydi yollamistim ekran ve kasa degismislerdi geldi yine sensor bozuk bidaha yolladim anakart ve batarya degistiler usenmeden

evet tamir konusunda cok hizlilar ama inatla ne para iadesi ne degisim yapmiyorlar genpaya yollauip sifirlattigim t serisi cok cihaz var.

servise cok iaim dusuyor ins deltaya isim dusmez mi6 yi sorunsuz kullaniyorum diyorum 15 yildir sifir olarak aldigim 5. cihaz
 

NihatBey

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Nihat
Cihazım
mi6
Yaş
35
Konum
kayseri
Katılım
30 Ocak 2018
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Sırf bu yorumu yapmak için üye oldum.
Delta için yorumum;
Mİ6 ilk çıktığında DELTA garantili aldım. Telefon 3. ayında ekranın sağ üst köşesindeki kulaklık işareti takılı kaldığından dolayı garantiye gönderdim. Telefon elime ulaştığında parça değişikliği yaptık demişler. kulaklık çalışmıyor, ahize çalışmıyordu. Dedim parçayı takamamışlar herhalde tekrar gönderdim, telefon tekrar elime ulaştı, kulaklık yine çalışmıyor, ahizeden ses bozuk gidiyor, ses kaydı yapmıyor, hızlı şarj özelliği gitmiş ayrıca telefon çok kurçalanmaktan arka kapağın arasından bir şeyler fışkırıyor. Aradım iade edemedim, şu an tüketici mahkemesine verdim sonuç bekliyorum. Telefon bozulalı 4 ay oluyor. Bu benim başımdan geçen bir olay, arkadaş çevremde de durum aynı.
Şikayet oranları :
KVK için yorumum;
Kvk ile bir işim olmadı ama sonuçta bilmediği, elinde yedek parçası olmadığı bir telefonu ne kadar iyi yapabilir ki ?
Şikayet oranları :

Netice itibari ile al birini vur ötekine. Xiaomi'yi yakından takip ederim cihazları güzeldir. Hatta şu an için xiaomi Türkiye'ye resmi olarak girme çalışması yapıyor. Garantiden yana muzdaripseniz sabretmenizi öneririm.
 

Mertal

Eski Mkalkan21 :)
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi 5 Plus
Konum
Diyarbakır
Katılım
3 Mayıs 2017
Konular
23
Mesajlar
2.898
Tepkime puanı
1.909
Puanları
188
Bana göre ithalatçı garantili olduğu için xiaomi için ikiside aynı(halt). Okuduğum baktığım kadarıyla ikisi için de binlerce şikayet,eleştiri var. Fiyat dışında pek bi farkları yok gibi. Bende o yüzden ucuz olan deltaya yöneldim
 

yilmaziyigun

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yılmaz
Cihazım
Mi A1
Meslek
Mobil Yazılımcı
Yaş
25
Konum
Ankara
Katılım
11 Şubat 2018
Konular
4
Mesajlar
47
Tepkime puanı
1
Puanları
8
benim garanti Güncel dijital 1 haftadır garantide anca çay içiyorlar
 

Güven1174

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Güven
Cihazım
Tt175
Yaş
43
Konum
İstanbul
Katılım
17 Şubat 2018
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
KVK TABİİKİ AMA.BU KADARDA FAZLA FİYAT FARKİNA GEREK YOKTU BEN CE SONUCTA HEPSİ AYNİ SEYE HİZMET EDİYOR. HER ZAMAN KULLANİCİ HATALİ HER FİRMAYA GORE
 

serkan_esk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Sagit
Yaş
45
Konum
Eskisehir
Katılım
24 Kasım 2016
Konular
9
Mesajlar
646
Tepkime puanı
474
Puanları
78
Ben Delta servisi tercih ettim. Sonucta cok buyuk bir firma ve gercek bir ariza durumunda yetkilileri bu forumda. Bu gayet yeterli

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt