Çok haklısınız sevgili hocam, hafızanız bayağı kuvvetliymiş.
Aslına bakarsanız ilk başlarda thalâtçı garantili bir ürün alacağım için bazı tereddütlerim vardı. İnternette bazı araştırmalar yaptım ve kvk garantili bulursam alırım düşüncesindeydim. Foruma üye olduktan sonra da sizin " Hangi yetkili servis güvencesinde bulunan cihazları almayı tercih edersiniz ? " başlığı altında 16 Ekim 2017 tarihinde bizzat tarafınızdan yayınlanan anket yazısını gördüm. Ne yalan söyleyeyim o yazıdan sonra mi 6 almaya karar verdim ve sirkeci' deki Cepport mağazasından birebir cihazı görerek aldım. Hatta mağaza yetkilisi ( yanılmıyorsam adı Önder beydi ) bayağı alâkadar oldu ve kendisiyle yarım saat süren bir istişareden sonra cihazın KVK garantili olmasına karar verdik.
Sizin de dediğiniz gibi böyle güvenilir bir firmanın ( zira bana o hissi fazlasıyla vermişti ) bir yanlışlık yapacağını ben de pek zannetmiyorum. Şu an için üç dört aydır kullandığım cihazımda şeytan kulağına kurşun herhangi bir sıkıntı yok belki ama ileride bir arıza olursa elbetteki servise götürmek zorunda kalacağım. Tabii
Asaf04 hocamın açıklamalarından ve forumda yazan diğer arkadaşların yorumlarından sonra acaba kvk olsun diye 200 TL fazladan ödeme yapmakla hata mı yaptım diye düşünmedim değil. Kvk yerine Delta garantili alsaydım daha iyi olmaz mıdı?
Aslında kafamdaki soru işaretlerini ortadan kaldırmak için sizin dediğinizi daha önceden yapmış ve KVK ye imei numaralarımın olduğu bir mail göndererek cihazımın kvk garantisi kapsamında olup olmadığının tarafıma bildirilmesini istemiştim. Bana gelen cevap şöyle oldu.
Sayın Müşterimiz,
Hali hazırda Xiaomi mi6 marka modele satış sonrası teknik servis hizmeti vermekteyiz. Bilginize…
Saygılarımızla,
Kvk Teknik Servis Hizmetleri
Ben İstanbul' da oturuyorum; bildiğim kadarıyla xiaomi ürünlerine KVK nın Bakırköy şubesi bakıyor. Fakat kafamda halâ soru işaretleri var ve ben en kısa zamanda Bakırköy' e gidip bu durumu oradaki yetkililerle görüşeceğim. Niyetim Cepport'a gidip onlarla da görüşmekti. Fakat siz görüştüğünüzü söyledikten sonra buna lüzum kalmadı, cevabımı aldım.. Bir kaç gün içerisinde Kvk yetkilileriyle yapacağım görüşmenin ayrıntılarını da en kısa sürece sizlerle paylaşırım.
Biraz uzun bir yazı oldu biliyorum ama bu hakikaten ciddi bir sorun ve forumda kafası karışık bir çok genç arkadaşımın olduğunu görüyorum. İleride yeni mağdurlar yaratılmaması için birilerinin bu konuya el atması ve ikna edici cevaplar vermesi icap ediyor. Bunların başında da siz geliyorsunuz hocam. Telefonu almadan fikirlerinizden azami ölçüde faydalandım. Bu yüzden size minnettarım. Lâkin böylesi hassas bir konuda gerekli açıklamalarınızdan faydalanacak çok arkadaşın olduğuna da inanıyorum. Sevgi ve hürmetlerimle...