Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 240K

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.615
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
zk rom sadece bilgisayardan yüklenmiyormu :) ben öyle biliyorum bat dosyası falan vardı en son orange fox vs kabul etmemesi gerekiyor
Hibrit rom hocam. İki şekilde de yükleniyor. Ben orangefox ile yükledim mesela
 

grdlsv26

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
195
Tepkime puanı
84
Puanları
28
Ondan haberim yoktu ben direk ilk yüklediğimde bilgisayardan yüklemiştim
Sizin note10 pro olduğu için orangefox veya twrp ile yüklenebilir. Ama benim gibi fakirlerin ki pro max olduğundan bat dosyasındaki sweet yazan yerleri sweetin yapmamız gerektiğinden mecbur bilgisayar lazım.
 
Üst