Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 239K

Lucas.Rintaro25

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.600
Tepkime puanı
2.115
Puanları
188
Güle güle kullanın hocam... EU bazlı olanı yüklemişsiniz.. Bu romun Çin bazlı olanı yükleyin diyenler var, Eu nun makyajlı hali diyenler var, benim de kafam çok karışık, cihaza göre farklılık da vardır diye düşünüyorum

2107113SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkürler hocam. Bu romun sadece EU tabanlı olanı var sanırım. O da MIUI 14 tabanlı zaten :) Dediğiniz gibi diğer cihazlar için geçerlidir bu
 

Skorpi26

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
Teşekkürler hocam. Bu romun sadece EU tabanlı olanı var sanırım. O da MIUI 14 tabanlı zaten :) Dediğiniz gibi diğer cihazlar için geçerlidir bu
Evet, benim cihaz için de sadece EU bazlı olan var maalesef... Neyse siz kullanın da, eğer daha önce normal Eu da kullandıysanız, mukayese yapma ve paylaşma imkanınız olur

2107113SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Lucas.Rintaro25

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.600
Tepkime puanı
2.115
Puanları
188
Evet, benim cihaz için de sadece EU bazlı olan var maalesef... Neyse siz kullanın da, eğer daha önce normal Eu da kullandıysanız, mukayese yapma ve paylaşma imkanınız olur

2107113SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
EU romu uzun zamandır kullanmadım :) Belki en son MIUI 10 zamanı kullanmışımdır :)
 

Skorpi26

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438

grdlsv25

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
190
Tepkime puanı
83
Puanları
28
project zk flaşladım 1 gün dayanabildim sadece... aylardır aosp kullandığım için miui/hos şuan çok hantal geliyor. crdroid son sürüm geri döndüm 😅
geçen bende crdroid deneyeyim dedim. orangefox en son sürüm ile kurdum. akabinde nickgapss ı kurmayı seçtiğimde hata verdi ve kurmadı. Sonra dedim dur bir yeniden başlatayım sonra geri gelir kurarım. Bekle bekle ekran gelmedi. Sonra geri miui ye döndüm. belki crdroid iyidir ama görüntü de önemli görünüm çok sade.
 

Skorpi26

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
project zk flaşladım 1 gün dayanabildim sadece... aylardır aosp kullandığım için miui/hos şuan çok hantal geliyor. crdroid son sürüm geri döndüm 😅
Hocam, zaten eğer AOSP ci iseniz, CrDroid her zaman, bana göre, tek geçilir...

2107113SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Lucas.Rintaro25

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.600
Tepkime puanı
2.115
Puanları
188
project zk flaşladım 1 gün dayanabildim sadece... aylardır aosp kullandığım için miui/hos şuan çok hantal geliyor. crdroid son sürüm geri döndüm 😅
Maalesef AOSP roma alışınca MIUI romlar hantal kalıyor. Lakin ZK rom fena değil :) Ekran yenileme hızını 120 yapmak gerek sadece.
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
236
Tepkime puanı
113
Puanları
58
geçen bende crdroid deneyeyim dedim. orangefox en son sürüm ile kurdum. akabinde nickgapss ı kurmayı seçtiğimde hata verdi ve kurmadı. Sonra dedim dur bir yeniden başlatayım sonra geri gelir kurarım. Bekle bekle ekran gelmedi. Sonra geri miui ye döndüm. belki crdroid iyidir ama görüntü de önemli görünüm çok sade.
Kendi recovery ile kurmanız gerekir... Dosyaları SD karta atıp.
 

hayatyok21

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Hayat
Cihazım
RedmiNote10Pro
Yaş
33
Konum
ankara
Katılım
4 Nisan 2022
Konular
1
Mesajlar
17
Tepkime puanı
4
Puanları
3
2026 sonrası sohbetinizi okudum.
Daha önceCrdroid kullandım sevemedim.
e/os murena 1 yıldan fazla kullandım. Bankacılık, kemara vs. sorun olmadı.
Tek sorunu twitter yüklenmiyor.
Oyunlarda en iyi rom bu, Sebebini bilmiyorum ama gerçektende kasma ve donma yapmayan tek rom bu oldu.
eksikleri Gameturbo gibi bir eklentisi yok.

İştahımı kabartınız.
HypersOS base Cupid ID A15 Deneyebilirim.

Genellikle Mobile legends oynuyorum.
 
Üst