- Adım
- Lucas
- Cihazım
- Redmi Note 10 P
- Yaş
- 33
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 15 Eylül 2019
- Konular
- 25
- Mesajlar
- 3.600
- Tepkime puanı
- 2.115
- Puanları
- 188
Teşekkürler hocam. Bu romun sadece EU tabanlı olanı var sanırım. O da MIUI 14 tabanlı zatenGüle güle kullanın hocam... EU bazlı olanı yüklemişsiniz.. Bu romun Çin bazlı olanı yükleyin diyenler var, Eu nun makyajlı hali diyenler var, benim de kafam çok karışık, cihaza göre farklılık da vardır diye düşünüyorum
2107113SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi