Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 241K

Lucas.Rintaro27

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.616
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
bi soruda ben sorayım ? peki bu rom 5k ya da scarlete göre nasıl :)
Scarlett roma göre çok az daha hızlı gibi. Oldukça akışkan. 5K ile yarışır :)
Özelleştirme olarak zayıf ama. Leica, modlu galeri, ses modları vs yok.
 

spawn34

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Haha
Cihazım
H
Konum
Haha.
Katılım
5 Mart 2021
Konular
4
Mesajlar
429
Tepkime puanı
142
Puanları
58
Scarlett roma göre çok az daha hızlı gibi. Oldukça akışkan. 5K ile yarışır :)
Özelleştirme olarak zayıf ama. Leica, modlu galeri, ses modları vs yok.

lakin boyut 4g. teşekkürler geri dönüş için hocam, beğendiğinizede sevindim ayrıca :))
 

Lucas.Rintaro27

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.616
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
Scarlett roma göre çok az daha hızlı gibi. Oldukça akışkan. 5K ile yarışır :)
Özelleştirme olarak zayıf ama. Leica, modlu galeri, ses modları vs yok.
İlave olarak OK Google özelliği çalışıyor :)
 

Lucas.Rintaro27

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.616
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
bana agörselden ağır bir rommuş gibi gelmişti, demek ki hafifmiş. fakat boyut fazla gibi :) umarım kalıcı olursunuz :D
Evet boyut olarak yüksek. Sanırım Google uygulamalarını çıkarmadığı için öyle :)

Teşekkürler hocam. Uygulamaları geri yüklemekten sıkıldım zaten :D
 

spawn34

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Haha
Cihazım
H
Konum
Haha.
Katılım
5 Mart 2021
Konular
4
Mesajlar
429
Tepkime puanı
142
Puanları
58
Evet boyut olarak yüksek. Sanırım Google uygulamalarını çıkarmadığı için öyle :)

Teşekkürler hocam. Uygulamaları geri yüklemekten sıkıldım zaten :D

Ben Scarlett devam 5k NFC çalışsa ona geçerdim hocam 😄😄
 

Lucas.Rintaro27

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.616
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188

spawn34

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Haha
Cihazım
H
Konum
Haha.
Katılım
5 Mart 2021
Konular
4
Mesajlar
429
Tepkime puanı
142
Puanları
58
5K'da NFC çalışıyor hocam.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Yok hocam, ben Customiuizer ile dual yaptım.

Hocam rising rom nasıl hiç denedinizmmi? Çok ovuyorlar ve Matrix romunuda. Aşırı hizlilarmis :))
 

MetinTR

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin
Cihazım
RN 10 Pro
Yaş
20
Konum
Gaziantep
Katılım
19 Haziran 2023
Konular
5
Mesajlar
477
Tepkime puanı
244
Puanları
58
Hocam rising rom nasıl hiç denedinizmmi? Çok ovuyorlar ve Matrix romunuda. Aşırı hizlilarmis :))
AOSP istiyorsanız şu an en iyi seçenek Crdroid hiç şüpheniz olmasın hocam. Los treeye geçtiğinden beri en akıcı aosp. 1 ay olacak crdroiddeyim.
 
Üst