Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188

sentinelPRİME

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hazım
Cihazım
RN 10 Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Afyonkarahisar
Katılım
13 Mayıs 2024
Konular
1
Mesajlar
114
Tepkime puanı
88
Puanları
28
Bir hyper rom tavsiyesi olan?

Bence en iyi Hos2 bu hocam denemek isterseniz kernel olarak luffy kernel flashlayabilirsiniz ya da default geleni kullanabilirsiniz

Az daha bekleyin HyperOS 3 çıksın onu yüklersiniz :D
Hocam hemen gelmesini isterim ama bu gidişle 1-2 ay sonrasına gözüküyor vendor sorununu çözdü gibiler şuan sadece bugları çözmek kaldi ama buglarda aşırı fazla telefonu kullanilamaz hale getiriyor nerdeyse facepalm~~
 

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138

Bence en iyi Hos2 bu hocam denemek isterseniz kernel olarak luffy kernel flashlayabilirsiniz ya da default geleni kullanabilirsiniz


Hocam hemen gelmesini isterim ama bu gidişle 1-2 ay sonrasına gözüküyor vendor sorununu çözdü gibiler şuan sadece bugları çözmek kaldi ama buglarda aşırı fazla telefonu kullanilamaz hale getiriyor nerdeyse facepalm~~
Bir tane denedim pek beğenmedim şuan rising yükledim Bir kaç gün sonra bunu yüklerim. Peki bu strix interstaler kernel nasıl
 

sentinelPRİME

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hazım
Cihazım
RN 10 Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Afyonkarahisar
Katılım
13 Mayıs 2024
Konular
1
Mesajlar
114
Tepkime puanı
88
Puanları
28
Bir tane denedim pek beğenmedim şuan rising yükledim Bir kaç gün sonra bunu yüklerim. Peki bu strix interstaler kernel nasıl
Hocam bence gayet iyi kernel biraz batarya odaklı ama arayüzde herhangi bir lag sorunu yaşamıyorum ben genellikle luffy kernel kullandığımdan cok deneme fırsatım olmadi ama bence gayet iyi kernel
 

grdlsv24

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
189
Tepkime puanı
82
Puanları
28
Bunu bir kaç gün önce ben kurdum. Rom gayet iyi. Lakin ekran parlaklığı sorunu var. Ekran parlaklığını sona dayasanız da, otomatik ışık, güneş vs neyi kapatırsanız kapatın ekran parlaklığı az geliyor. Akıcılığı falan iyi ama bir sorun görmedim. Diğer hyperos sürümlerini telegramda note 10 pro ile alakalı bir kanaldan indirdim ve sabaha kadar bir çoğunu denedim. Lakin geneli sıkıntılı. Takılmalar çok fazla. Bir saat kadar romun oturmasını bekliyorum. Bir saat sonra yeniden başlatıyorum lakin takılmalar oluyor. O sebeple endonezya 14.02 romunu kurdum.google asistanı kapattım ama yoksa telefon ses kaydı yapmıyordu. Hyperos 3 çıksa da denesek bakalım.
 

beraozbal

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bera
Cihazım
sweet
Konum
Gaziantep
Katılım
4 Temmuz 2020
Konular
3
Mesajlar
347
Çözümler
2
Tepkime puanı
145
Puanları
58
hocalarım telefonda istanbul kart uygulamasini kullanan var mı? bende rootlu cihaz diyor apatch kullaniyorum zygisk assistant flasladim duzelmedi apatchda shamiko da flaslanmiyor acaba play sertifikasi ile mi ilgili bilemedim
 

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138
Üst Alt