Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 237K

beraozbal1

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bera
Cihazım
sweet
Konum
Gaziantep
Katılım
4 Temmuz 2020
Konular
3
Mesajlar
347
Çözümler
2
Tepkime puanı
145
Puanları
58
Tam olarak dediğin gibi hocam. Uygulamayı açınca mesajlar geliyor hemen. Zygisk next yüklü onu kaldırıp, kernel değiştirip deneyeyim bakalım :)
eyvah eyvah hocam :) zygisk next ile alakası olduğunu sanmiyorum daha once de dediğim gibi bende hiç modül yok iken oldu ama kernelden olabilir belki, değiştirmek benim aklima gelmedi. değiştirince bilgi verirsen sevinirim hocam 🙂
 

Lucas.Rintaro23

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.596
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.112
Puanları
188
eyvah eyvah hocam :) zygisk next ile alakası olduğunu sanmiyorum daha once de dediğim gibi bende hiç modül yok iken oldu ama kernelden olabilir belki, değiştirmek benim aklima gelmedi. değiştirince bilgi verirsen sevinirim hocam 🙂
Deneyip görelim hocam :) Tobrux kernel yükledim ve hiç modül yok bakalım.
 

beraozbal1

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bera
Cihazım
sweet
Konum
Gaziantep
Katılım
4 Temmuz 2020
Konular
3
Mesajlar
347
Çözümler
2
Tepkime puanı
145
Puanları
58
Sonuç?
Ben Swift Backup yedeğinden yüklediğimiz için olduğunu düşünüyorum şuan veya bu wp sürümünde sıkıntı var
bence de onlardan biri yüzünden hocam, başka romlarda da oluyor bu sorun bazen
 

Lucas.Rintaro23

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.596
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.112
Puanları
188
Sonuç?
Ben Swift Backup yedeğinden yüklediğimiz için olduğunu düşünüyorum şuan veya bu wp sürümünde sıkıntı var
Evet sorun devam ediyor. Swift backup ile yükledim bende. Sıfırdan kuramam :) Uygulama güncel. Tatil dönüşü romu değiştiririm herhalde :)
 

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138
Evet sorun devam ediyor. Swift backup ile yükledim bende. Sıfırdan kuramam :) Uygulama güncel. Tatil dönüşü romu değiştiririm herhalde :)
Rom la alakalı değil sanırım. Ya Swift ile ilgili yada wp sürüm. Ben bliss kullanıyorum bende de aynı
 

Lucas.Rintaro23

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.596
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.112
Puanları
188
Rom la alakalı değil sanırım. Ya Swift ile ilgili yada wp sürüm. Ben bliss kullanıyorum bende de aynı
Hocam ben yıllardır swift kullanırım ilk defa karşılaştım böyle sorunla :)
 

alican_38

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Alican
Cihazım
Redmi Note 5
Yaş
28
Konum
Kayseri
Katılım
27 Ekim 2018
Konular
7
Mesajlar
41
Tepkime puanı
2
Puanları
8
Merhaba arkadaşlar şu google pay'daki cihaz sertifika hatasının çözümü nedir , bir türlü yapamadım rootsuz çözümü var mı?
 

beraozbal1

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bera
Cihazım
sweet
Konum
Gaziantep
Katılım
4 Temmuz 2020
Konular
3
Mesajlar
347
Çözümler
2
Tepkime puanı
145
Puanları
58
Merhaba arkadaşlar şu google pay'daki cihaz sertifika hatasının çözümü nedir , bir türlü yapamadım rootsuz çözümü var mı?
hocam stok rom geçip bl kitlemek kesin çözüm, bunun harici yeni modüller çıktı integritybox vb bunlar ile geçilebiliyor ama kesin ve kalıcı değil bir süre sonra keybox patladığı için geri gidiyor vs çok sorun yaşayan var
 

alican_38

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Alican
Cihazım
Redmi Note 5
Yaş
28
Konum
Kayseri
Katılım
27 Ekim 2018
Konular
7
Mesajlar
41
Tepkime puanı
2
Puanları
8
hocam stok rom geçip bl kitlemek kesin çözüm, bunun harici yeni modüller çıktı integritybox vb bunlar ile geçilebiliyor ama kesin ve kalıcı değil bir süre sonra keybox patladığı için geri gidiyor vs çok sorun yaşayan var
hocam hangi romu indireyim , bide kilidi nasıl kapatabilirim ?
 
Üst Alt