Konuyu tamamen okudumda. Garibime giden. Şöyle yaparsanız böyle yaparsaniz garantiden çıkarırım ücretli ya yaparım yada yapmam gibi konuşmaların şahsen beni caydırdi. ( şahsi düşüncem) sonuçta insanlar para veriyor ve endişeleniyor ufak bir durum olduğunda. Satıcıda sensin kime soracaklar sürekli. Hayırlı satışlar
isim isterseniz özelden garanti vermeden satan ve onlardan alıp mağdur olan bir çok satıcı verebilirim.
bu forumda forum tüccarı olan iki arkadaş daha var ve onlar da garanti konusunda sıkıntı olmuyor keza excel dosyasını incelerseniz ben de çok arızalı ya da müşteri beğenmeme durumunda iade aldım.
bu tip cihazları ben sattım gerisine karışmam mantığı ile satanların listesini atabilirim.
Yazılanları dikkatli okumanızı ve tartmanızı rica ederim.
garanti dışına bırakırım dediğim durumlar da çok net:
cihaz arızalı beyanınızda lütfen dükkana getirin cihazı inceleyelim diyorum.
Ben cihazlarıma garanti veriyorum ama bu demek değil ki arızalı olduğunu belirttiğiniz cihazı anında iade alacağım incelemeden. insanlar onu istiyor. bunu istemeyin, getirin ben cihazı inceleyeyim, arızalı olduğunu görürsem her türlü yardımı yapayım diyorum ama müşteri bunu al paramı anında geri ver, yedek cihaz var diye talepte bulunursa onu 100-500tl fazla para vererek garantili faturalı aldığınız cihazlarda dahi bulamadığınız hizmeti benden istemeyin diyerek yazıyorum. Bu talep çok geldi bu da mümkün değil, işte o ısrarcı davranışı sergilerseniz ben sattım geririne karışmam dememi mi istersiniz diye bir blöf yapıyorum.
Orta sınıf bir cihaz almşsınız, "mikrofon kalitesi beni memnun etmedi değiştir." şeklinde bir beyanatı kabul edemem. benzer ve aynı cihaz ile kıyaslarız, sorun varsa yazılım vs deneriz, sorun yoksa kusura bakmayın iade alamam.