Yardım Işık sızması

reiskaraca25

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Reis
Cihazım
Mi5
Yaş
28
Konum
Erzurum
Katılım
24 Eylül 2017
Konular
2
Mesajlar
87
Tepkime puanı
21
Puanları
8
4 gün önce mi6 tı aldğmm 128gb versiyonu ama üstte buraz ışık sızması varya canımı sıkıyorr telefonn mükemmel ama işte hep gözüme çarpıyorr ne yapabilirim
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir

#delta servis 1
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Servis benim cihazım için parça bekleniyor yazmış. Onarım istemediğimi belirttiğim halde zorla parça mı değiştirecekler. Destek talebi yapıp, parça değişimi olursa cihazı kabul etmeyeceğimi belirttim.

Bakalım delta servis'le bu sefer nasıl sıkıntılı bir süreç yaşayacağız!
[doublepost=1521448698,1521448025][/doublepost]Servis benim cihazım için parça bekleniyor yazmış. Onarım istemediğimi belirttiğim halde zorla parça mı değiştirecekler. Destek talebi yapıp, parça değişimi olursa cihazı kabul etmeyeceğimi belirttim.

Bakalım delta servis'le bu sefer nasıl sıkıntılı bir süreç yaşayacağız!
 
Oyla:

Puns

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
31
Konum
İstanbul
Katılım
18 Şubat 2018
Konular
4
Mesajlar
37
Tepkime puanı
5
Puanları
8
Servis benim cihazım için parça bekleniyor yazmış. Onarım istemediğimi belirttiğim halde zorla parça mı değiştirecekler. Destek talebi yapıp, parça değişimi olursa cihazı kabul etmeyeceğimi belirttim.

Bakalım delta servis'le bu sefer nasıl sıkıntılı bir süreç yaşayacağız!
[doublepost=1521448698,1521448025][/doublepost]Servis benim cihazım için parça bekleniyor yazmış. Onarım istemediğimi belirttiğim halde zorla parça mı değiştirecekler. Destek talebi yapıp, parça değişimi olursa cihazı kabul etmeyeceğimi belirttim.

Bakalım delta servis'le bu sefer nasıl sıkıntılı bir süreç yaşayacağız!
Cihazınız kaç aylıktı ve ışık sızması resimleri varsa elinizde paylaşabilirmisiniz
 
Oyla:

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Cihazınız kaç aylıktı ve ışık sızması resimleri varsa elinizde paylaşabilirmisiniz

İlk cihazı 17 Ocak 2018'de aldım. Aldığım cihazda yan kenarda 2-3 noktadan ışık sızmaları ve ekranın bir bölümünde gölgelenme mevcuttu ve değişim raporu verildi. Cihazı yenisiyle değiştirdim fakat yeni cihazda, konuyu açan arkadaşın paylaştığı fotoğraflardaki ışık sızmasının aynısı vardı. Önce göndermek istemedim ama üstüne bir de Teknosa'da teşhirde gördüğüm Mi 6'da böyle bir sorunun olmadığını görünce ben de servise yolladım. Yanına detaylı açıklama notu yazdım ama anlaşılan okumamışlar ve şu an parça bekleniyor yazıyor. Destek hattını aradım ve müşteri temsilcisi bana ekranın değişeceğini söyledi. Ben de cihaz yeni, parça değişimi istemiyorum, bunu da belirttim zaten dedim. Bana "Burası servis, buraya cihazlar tamir için gönderilir. Servisin yaptığı işleme müdahele edemiyoruz, ekran değişiminiz yapılacak." dedi. Böyle saçma birşey olabilir mi zorla ekranımı değiştirecekler. Neyse buradan destek bölümüne yazdım hızlıca dönüş yaptılar. Bu sefer telefonla arayan servis yetkilisi "Öyle birşey mümkün değil siz istemiyorsanız değişim/onarım yapılmaz ve cihaz tarafınıza geri yollanır." dedi. Her neyse şimdi de servis benden değişim yapıldığına dair satıcıdan belge istiyor. Ben de diyorum ki cihazın imei numarasından garantisini ve ne zaman başladığını görebiliyorlar. Kanunen de 6 ay içinde ayıplı/kusurlu üründen dolayı iade veya değişim isteme hakkım olduğuna göre o zaman bu belgeye ne gerek var. Toplamda zaten ilk cihazı aldığımdan bu yana yaklaşık 1 ayı serviste olmak üzere 2 ay geçmiş.
 
Oyla:

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Ben de diyorum ki cihazın imei numarasından garantisini ve ne zaman başladığını görebiliyorlar. Kanunen de 6 ay içinde ayıplı/kusurlu üründen dolayı iade veya değişim isteme hakkım olduğuna göre o zaman bu belgeye ne gerek var.

İyi de hocam, belgenin gerekli olup olmadığına da bırakalım da servis karar versin. Yani servis belge soruyorsa, ibraz etmelisiniz.
 
Oyla:

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
İyi de hocam, belgenin gerekli olup olmadığına da bırakalım da servis karar versin. Yani servis belge soruyorsa, ibraz etmelisiniz.

Benim demek istediğimi anlamadın. Servis yetkilisi dediki sizin bize yolladığınız faturaya göre ürünü 17 Ocak 2018'de almışsınız ve 1 aylık işade/değişim süresi geçmiş. Ben de diyorumki bu süreyle benim ayıplı/kusurlu ürünümün ne ilgisi var. Ben keyfimden rapor istemiyorum sonuçta. Tüketici kanunu diyorki eğer bir ürün ayıplıysa 6 ay içinde satıcıdan ücretsiz onarımını, iadesini veya birebir yenisiyle değişimini talep edebilirsiniz. Servisin bu belgeyi istemesinin sebebi, değişimden bu yana 1 ay geçip geçmediğini öğrenmek. Anlatabildim mi bilemiyorum?

Ben zaten belgeyi satıcıdan alırım. Ama servis 1 aydan fazla olduysa rapor vermeyecek mi onu anlamadım?
 
Oyla:

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Benim demek istediğimi anlamadın. Servis yetkilisi dediki sizin bize yolladığınız faturaya göre ürünü 17 Ocak 2018'de almışsınız ve 1 aylık işade/değişim süresi geçmiş. Ben de diyorumki bu süreyle benim ayıplı/kusurlu ürünümün ne ilgisi var. Ben keyfimden rapor istemiyorum sonuçta. Tüketici kanunu diyorki eğer bir ürün ayıplıysa 6 ay içinde satıcıdan ücretsiz onarımını, iadesini veya birebir yenisiyle değişimini talep edebilirsiniz. Servisin bu belgeyi istemesinin sebebi, değişimden bu yana 1 ay geçip geçmediğini öğrenmek. Anlatabildim mi bilemiyorum?

Ben zaten belgeyi satıcıdan alırım. Ama servis 1 aydan fazla olduysa rapor vermeyecek mi onu anlamadım?

Hocam aslında ikinci defa yazmanıza gerek yoktu. Çünkü ben anlamıştım.

Sizin anlamadığınız husus ise, servis belge soruyorsa, ibraz etmelisin.

Siz ibrazı yapın, diğer bahsettiğiniz tüketici hakkına giren mevzular, sonraki aşamada ele alınacak konulardır. Yani servis hak ihlali yaparsa, hakkınızı o çerçevede ararsınız. Şimdiden adamların ne niyetle belge ibrazı istediğine karar verilemez ki... Yani prosedüre göre süreci işletmek en doğrusu olur.
 
Oyla:

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Ben yaptığım telefon görüşmesinden anladığımı yazdım. Yani benim dediğim konuyla da ilgili olmayabilir. Şimdi belgeyi istedim, bekleyelim gelsin bakalım ne olacak.
 
Oyla:

Cemented

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Timuçin
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Makine Mühendisi
Yaş
56
Konum
Manisa
Katılım
24 Şubat 2018
Konular
17
Mesajlar
960
Tepkime puanı
803
Puanları
108
Boşuna göndermeyin servise. Bence bu tüm mi6 larda var ve bir çok insan benim gibi bunun farkında bile değil. Bir sorunda değil zaten.
Youtube'de teknoloji sitelerinin ve şahısların yaptığı inceleme videolarına baktım. Sıfır cihaz açılımı yapıyorlar ve hepsinde de az yada çok bu ışık sızması denen olay var ve hiçbiri bundan bahsetmemiş. aha doğrusu fark etmemişler.
Siyah renkte ve bazı temalarda kesinlikle gözükmüyor, açık renklerde daha çok belli ve ekran parlaklığını düşürünce daha çok belli oluyor.
 
Oyla:

demirhanunlu

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Demirhan
Cihazım
Mi 6
Yaş
38
Konum
Ankara
Katılım
13 Ocak 2017
Konular
14
Mesajlar
335
Tepkime puanı
81
Puanları
43
Benim cihaz geldi. Ekran değişti. Maalesef aynı şey yeni ekranda da mevcut fakat daha az parlak. Eski ekrandaki gibi aşırı değil. Bence boşuna cihazınızı gönderip içini actirtmayin
 
Oyla:

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Boşuna göndermeyin servise. Bence bu tüm mi6 larda var ve bir çok insan benim gibi bunun farkında bile değil. Bir sorunda değil zaten.
Youtube'de teknoloji sitelerinin ve şahısların yaptığı inceleme videolarına baktım. Sıfır cihaz açılımı yapıyorlar ve hepsinde de az yada çok bu ışık sızması denen olay var ve hiçbiri bundan bahsetmemiş. aha doğrusu fark etmemişler.
Siyah renkte ve bazı temalarda kesinlikle gözükmüyor, açık renklerde daha çok belli ve ekran parlaklığını düşürünce daha çok belli oluyor.

Valla benim Teknosa'da incelediğim Mi 6'da yoktu hocam. Bir de şu an elimde LG G4c telefon var. G4 serisinin en düşük modeli. Bunda bile öyle bir ışık sızması yok.
[doublepost=1521560588,1521543145][/doublepost]
Aynen hocam mağduriyetinden dolayı verdileryarın elimde olacak

SM-G570F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam sizin cihazınız geldi mi? Aynı sorun onda da mevcut mu?

Ben de uzun uğraşlar sonucu değişim talebime olumlu yanıt aldım servisten. Şimdi senin gibi yapıp şansımı seramik verisyonda denemek istiyorum. Ama bunda da ekran sorunu çıkarsa uğraşmayı bırakıp öyle kullanıcam. Bu iş tamamen şans işi ve sonu yok gibi :/

Aslında en temizi 2. el cihaz almak. 2. el cihazda en azından inceleme şansınız oluyor :)
 
Oyla:
Üst Alt