Sohbet Hepsiburada'dan Alınan Ürünün Sorunları

mcmxx

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Cevdet
Cihazım
Mi A3
Yaş
48
Konum
İstanbul
Katılım
7 Şubat 2020
Konular
2
Mesajlar
165
Tepkime puanı
98
Puanları
28
Ben daha önceki senelerde Hepsiburada üzerinden aldığım bir üründe çok sıkıntı yaşadığım için kendilerinden uzak duruyordum.
Ancak şu anki telefonumu alırken uygun fiyat görmüş ve sipariş vermiştim. Satıcı ertesi gün arayıp, ürünü tedarik edemediklerini, yanlışlıkla stok açtıklarını filan söyleyip siparişi iptal etmemi filan istedi. Bu süreçte ben iptal değil ürün istediğim ilettiğimde Hepsiburada beni çok ama çok şaşırtarak ürünü başka bir satıcıdan bana gönderdi.
Yani satıcısı Hepsiburada olmasa dahi müşteri hizmetleri yardımcı oluyor.
Satıcı sizi işine geldiği gibi yönlendirmeye çalışıyor, problem yaşarsanız müşteri hizmetlerine yazılı olarak iletin, benim olayımda olumlu sonuçlandı, size de haydi haydi yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
 

mevcetin

Mevlüt Çetin
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mevlüt Çetin
Cihazım
Xiaomi 13 Ultra
Meslek
Art Director
Konum
Konya
Katılım
21 Haziran 2018
Konular
162
Mesajlar
3.001
Tepkime puanı
4.186
Puanları
188
Sırf bu tarz şeyler yaşamayayım diye 10 TL fazla verdim hepsiburada'nın kendi sattığı redmi powerbanki aldım. Dediğiniz gibi yuvarlak bir bant vardı açma yerinde ve arkadaki barkod kazilmamisti. Tertemiz geldi ürünüm. Umarım ugrastirmazlar hocam. Mağdur edilmezsiniz diye düşünüyorum. Daha önce Xiaomi araç şarjı almıştım hbdan sözde qc3 hızlı şarjlı(satıcı HB değildi) :) Gelen ürün istediğim ürün değildi ve qc3 de yoktu hemen iade istedim kargo no verdiler gönderdim param geldi, teknostore'dan istediğim ürünü aldım :)
Redmide araştırmalarım arasındaydı fakat almak istememiştim hocam. Bu 3.nesil powerbanki çok seviyorum. Tasarım olarak, malzeme olarak. Fakat nasip değilmiş angel~~ Ürünün iadesini gerçekleştirebilirsem bende redmilere bakacağım artık.
Hepsiburadayı aradığımda müşteri temsilcilerinin bana tepkileri uğraştıracak gibiydi, iki kez aradım, birinde bütün sorunları anlattıktan sonra "Beğenmediniz yani" cevabını aldım. Diğerinde ise birçok prosedür anlatıldı.
Sadece replika ürün olarak iademi isteyeceğim.angel~~

Diğer satıcılar değil de Hepsiburadadan almayı tercih ediyorum
Bundan sonra alışveriş yaparsam bende bunu tercih edeceğim hocam.
 

aliasaf

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bilinmiyor
Cihazım
Bilinmiyor
Konum
Bilinmiyor
Katılım
17 Aralık 2019
Konular
125
Mesajlar
2.017
Tepkime puanı
3.208
Puanları
188
Redmide araştırmalarım arasındaydı fakat almak istememiştim hocam. Bu 3.nesil powerbanki çok seviyorum. Tasarım olarak, malzeme olarak. Fakat nasip değilmiş angel~~ Ürünün iadesini gerçekleştirebilirsem bende redmilere bakacağım artık.
Hepsiburadayı aradığımda müşteri temsilcilerinin bana tepkileri uğraştıracak gibiydi, iki kez aradım, birinde bütün sorunları anlattıktan sonra "Beğenmediniz yani" cevabını aldım. Diğerinde ise birçok prosedür anlatıldı.
Sadece replika ürün olarak iademi isteyeceğim.angel~~


Bundan sonra alışveriş yaparsam bende bunu tercih edeceğim hocam.
Bencede hocam diğer satıcılara güven olmuyor powerbank yerine hıyarda gönderebilirlerdi:D Hepsiburada en iyisi:)
 

mevcetin

Mevlüt Çetin
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mevlüt Çetin
Cihazım
Xiaomi 13 Ultra
Meslek
Art Director
Konum
Konya
Katılım
21 Haziran 2018
Konular
162
Mesajlar
3.001
Tepkime puanı
4.186
Puanları
188
Ben daha önceki senelerde Hepsiburada üzerinden aldığım bir üründe çok sıkıntı yaşadığım için kendilerinden uzak duruyordum.
Ancak şu anki telefonumu alırken uygun fiyat görmüş ve sipariş vermiştim. Satıcı ertesi gün arayıp, ürünü tedarik edemediklerini, yanlışlıkla stok açtıklarını filan söyleyip siparişi iptal etmemi filan istedi. Bu süreçte ben iptal değil ürün istediğim ilettiğimde Hepsiburada beni çok ama çok şaşırtarak ürünü başka bir satıcıdan bana gönderdi.
Yani satıcısı Hepsiburada olmasa dahi müşteri hizmetleri yardımcı oluyor.
Satıcı sizi işine geldiği gibi yönlendirmeye çalışıyor, problem yaşarsanız müşteri hizmetlerine yazılı olarak iletin, benim olayımda olumlu sonuçlandı, size de haydi haydi yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
Tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam. Anlaşılan karşımıza gelen müşteri temsilcileride tüm durumu değiştirebiliyor. Ben iki kez müşteri temsilcisini aradım ve olumlu bir sonuç alamadım. Yarın tekrar görüşeceğim.

Bencede hocam diğer satıcılara güven olmuyor powerbank yerine hıyarda gönderebilirlerdi:D Hepsiburada en iyisi:)
Hıyar gelse daha az üzülürdüm hocam. Hiç değilse iadesi kolay olurdu :D
 

aliasaf

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bilinmiyor
Cihazım
Bilinmiyor
Konum
Bilinmiyor
Katılım
17 Aralık 2019
Konular
125
Mesajlar
2.017
Tepkime puanı
3.208
Puanları
188
Tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam. Anlaşılan karşımıza gelen müşteri temsilcileride tüm durumu değiştirebiliyor. Ben iki kez müşteri temsilcisini aradım ve olumlu bir sonuç alamadım. Yarın tekrar görüşeceğim.


Hıyar gelse daha az üzülürdüm hocam. Hiç değilse iadesi kolay olurdu :D
Ben iade etmek yerine hıyarı yerdim hocam kim uğraşıcak iade etmeyle :D
 

mcmxx

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Cevdet
Cihazım
Mi A3
Yaş
48
Konum
İstanbul
Katılım
7 Şubat 2020
Konular
2
Mesajlar
165
Tepkime puanı
98
Puanları
28
Tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam. Anlaşılan karşımıza gelen müşteri temsilcileride tüm durumu değiştirebiliyor. Ben iki kez müşteri temsilcisini aradım ve olumlu bir sonuç alamadım. Yarın tekrar görüşeceğim.


Hıyar gelse daha az üzülürdüm hocam. Hiç değilse iadesi kolay olurdu :D
İade süresi içerisinde iseniz direk iade süreci başlatın hocam.nSatıcı kendini anlatmaya çalışsın. Siz hakem heyeti filan başvuru yapacak olursanız da en azından elinizde deliliniz olur.

Tavsiyem müşteri hizmetleri ile telefonla görüşmeyin bence, web sayfalarında ve uygulamada müşteri hizmetleri ile ilgili yerlere yazılı olarak iletin. Size yazılı cevap vermek zorunda olduklarından çözüme gitmeye çalışıyorlar.

Normal şartlarda paket ve koruma bantları açıldığında iade almıyorlar ancak ben sahte LOL bebeği paketini açmış olmama rağmen N11 üzerinden iade ettim. Satıcıya bir kaç kez yazdım, ürünüm orijinal deyip durdu.
Üretici firmasından e-posta ile sahtelik teyidi aldım, satıcı mecbur kabul etmek zorunda kaldı.

Ben uğraşıyorum böyle şeylerle, satış yapan insanlar biraz müşterilerine saygı göstermelidir, sahte veya açılmış ürünü yeni gibi satmaya çalışmak ayıp oluyor. Kendine yapılsa ne yapardı acaba?
 

slm.ycl02

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Öğrenci
Yaş
22
Konum
34000
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
48
Mesajlar
1.538
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.282
Puanları
138
Redmide araştırmalarım arasındaydı fakat almak istememiştim hocam. Bu 3.nesil powerbanki çok seviyorum. Tasarım olarak, malzeme olarak. Fakat nasip değilmiş angel~~ Ürünün iadesini gerçekleştirebilirsem bende redmilere bakacağım artık.
Hepsiburadayı aradığımda müşteri temsilcilerinin bana tepkileri uğraştıracak gibiydi, iki kez aradım, birinde bütün sorunları anlattıktan sonra "Beğenmediniz yani" cevabını aldım. Diğerinde ise birçok prosedür anlatıldı.
Sadece replika ürün olarak iademi isteyeceğim.angel~~


Bundan sonra alışveriş yaparsam bende bunu tercih edeceğim hocam.
Kullanım sonucu yorumlarımı yazayım o zaman:) 20000lik olan baya büyük hocam hadi elim büyük sorun değil de ağırlığı fazla :) Plastiği taş gibi, kaliteli; öyle ucuz powerbank hissi yok. Type -C ve mikro USB olarak 2 girişi mevcut. İçinde 1 adet mikro USB kablo geliyor 2 adet çıkış var ikisi de aynı anda hızlı şarj ediyor. Düşük güç modu bunda da var. Sanırım tek eksisi rengi beyaz ve çok çabuk kirlendi piknikte :/ Islak mendille sildim tertemiz oldu ama beyaz renk çabuk kirleniyor aklınızda bulunsun.Ve telefonla birlikte cebime koydum ekranda 5 litrelik şişe kapağı büyüklüğünde kılcal çizik oluştu artı 1 tane de derin çizik oluştu. Powerbankin arkasına minik 1 damla 404 damlamisti sanırım o çizdi böyle :/ Neyse ki koruyucu vardı. Piknikte denedim yaklaşık 4.5 telefonu şarj etti. Telefonlar 2 tane 4000mah diğerleri 3000 veya üstü.
 

Eyüp Batuhan

M.K. Atatürk
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eyüp Batuhan
Cihazım
Mi 10T
Konum
Balıkesir
Katılım
6 Nisan 2019
Konular
81
Mesajlar
3.454
Çözümler
9
Tepkime puanı
6.066
Puanları
238
Kullanım sonucu yorumlarımı yazayım o zaman:) 20000lik olan baya büyük hocam hadi elim büyük sorun değil de ağırlığı fazla :) Plastiği taş gibi, kaliteli; öyle ucuz powerbank hissi yok. Type -C ve mikro USB olarak 2 girişi mevcut. İçinde 1 adet mikro USB kablo geliyor 2 adet çıkış var ikisi de aynı anda hızlı şarj ediyor. Düşük güç modu bunda da var. Sanırım tek eksisi rengi beyaz ve çok çabuk kirlendi piknikte :/ Islak mendille sildim tertemiz oldu ama beyaz renk çabuk kirleniyor aklınızda bulunsun.Ve telefonla birlikte cebime koydum ekranda 5 litrelik şişe kapağı büyüklüğünde kılcal çizik oluştu artı 1 tane de derin çizik oluştu. Powerbankin arkasına minik 1 damla 404 damlamisti sanırım o çizdi böyle :/ Neyse ki koruyucu vardı. Piknikte denedim yaklaşık 4.5 telefonu şarj etti. Telefonlar 2 tane 4000mah diğerleri 3000 veya üstü.
Bende de A101'deki çin malından var 1300 mah anca şarj ediyor, sözde 5000 :D
 

Reaxionreis

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Web Geliştiricisi
Yaş
26
Konum
Ankara
Katılım
17 Haziran 2020
Konular
9
Mesajlar
279
Tepkime puanı
2.085
Puanları
118
Geçmiş olsun hocam...
Bazıı kişiler böyle şeyler yapabiliyor ne yazık ki...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

bayarmuhammed

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
muhammed
Cihazım
red mi note 7
Yaş
33
Konum
kocaeli
Katılım
5 Eylül 2019
Konular
2
Mesajlar
62
Tepkime puanı
27
Puanları
18
ürünü şartsız koşulsuz aldığın günden itibaren 14 gün içinde iade vrya değişim hakkın var almak zorundalar..
 
Üst Alt