- Adım
- Cevdet
- Cihazım
- Mi A3
- Yaş
- 48
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 7 Şubat 2020
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 165
- Tepkime puanı
- 98
- Puanları
- 28
Ben daha önceki senelerde Hepsiburada üzerinden aldığım bir üründe çok sıkıntı yaşadığım için kendilerinden uzak duruyordum.
Ancak şu anki telefonumu alırken uygun fiyat görmüş ve sipariş vermiştim. Satıcı ertesi gün arayıp, ürünü tedarik edemediklerini, yanlışlıkla stok açtıklarını filan söyleyip siparişi iptal etmemi filan istedi. Bu süreçte ben iptal değil ürün istediğim ilettiğimde Hepsiburada beni çok ama çok şaşırtarak ürünü başka bir satıcıdan bana gönderdi.
Yani satıcısı Hepsiburada olmasa dahi müşteri hizmetleri yardımcı oluyor.
Satıcı sizi işine geldiği gibi yönlendirmeye çalışıyor, problem yaşarsanız müşteri hizmetlerine yazılı olarak iletin, benim olayımda olumlu sonuçlandı, size de haydi haydi yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
Ancak şu anki telefonumu alırken uygun fiyat görmüş ve sipariş vermiştim. Satıcı ertesi gün arayıp, ürünü tedarik edemediklerini, yanlışlıkla stok açtıklarını filan söyleyip siparişi iptal etmemi filan istedi. Bu süreçte ben iptal değil ürün istediğim ilettiğimde Hepsiburada beni çok ama çok şaşırtarak ürünü başka bir satıcıdan bana gönderdi.
Yani satıcısı Hepsiburada olmasa dahi müşteri hizmetleri yardımcı oluyor.
Satıcı sizi işine geldiği gibi yönlendirmeye çalışıyor, problem yaşarsanız müşteri hizmetlerine yazılı olarak iletin, benim olayımda olumlu sonuçlandı, size de haydi haydi yardımcı olacaklarını düşünüyorum.