Şikayetvar 'a yazdıktan sonra Hepsiburada'nın verdiği cevap:
:
Cevap: Değerli Müşterimiz,
Şikayetvar.com üzerinden iletmiş olduğunuz talebiniz üzerine size ulaşmaktayız.
91654103 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Redmi Pro (İthalatçı Garantili)-Altın adlı ürünü ile ilgili gerekli incelemelerin yapılması için işlem süreci başlatılmıştır.
Gerekli araştırmalar yapılarak kısa sürede tarafınıza detaylı bilgi verilecektir.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
24.01.2017 12:41:32
Cevap: Cahit Bey Merhaba,
538******* numaralı hat üzerinden daha önce yapmış olduğumuz görüşmeye istinaden;
Ürününüz için Yetkili Servis kontrolü gerekmekte olup, 91654103 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Redmi Pro (İthalatçı Garantili)-Altın ürünü ile ilgili belirtmiş olduğunuz talebinizin incelenebilmesi için üyelik sayfanızda yer alan “Siparişlerim” bölümündeki “Kolay iade” başlığı altında "Ürünümün onarılmasını istiyorum" başvuru formu bulunmaktadır. Başvuru formunu doldurmanızı rica ederiz. Başvurunuz doğrultusunda size online olarak kargo gönderi numarası iletilecektir. Bu gönderi numarasını kullanarak ürünü faturanın aslı ile birlikte Yurtiçi Kargo ile bize ulaştırabilirsiniz.
Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra işlemleriniz kısa süre içerisinde başlatılacaktır.
Form doldurma işlemini tamamladıktan sonra, işlemlerinizin takibini üyeliğiniz üzerinden " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden takip edebilirsiniz.
Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Hala benden onarım formu doldurmamı istiyorlar. Siz olsanız ne yapardınız?