Hepsiburada redmi pro maceram

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
Bu tip konuları gördükçe insanın xiaomi ile görüşüp Gel bakalım bak senin burda az işin var deyip getiresi geliyor ülkeye..Geçmiş olsun kardeşim.
Keşke öyle bir maddi gücümüz olsa da yapabilsek. Aradığı kriterlerde distribütör olmalı..
 

f.oksuz

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
fatih
Cihazım
LeMax2 6/128
Konum
RİZE
Katılım
6 Ocak 2016
Konular
15
Mesajlar
343
Tepkime puanı
107
Puanları
58
Telefonda arıza var diye değil de değiştirmek veya iade etmek istiyorum diye geri gönderseydiniz, iş değişebilirdi hocam. Size neden iade veya değiştirmek istediğinizi soracaklardı %99. O zaman hb danın sitesinde yazan tüketici hakkını göstererek, ürününüzdeki şu şu sorunlardan dolayı değiştirme veya iade etme hakkımı kullanıyorum deseydiniz.
Zaman kaybetmeden tüketici hakem heyetine başvurun hocam. Elinizdeki yazışmaları ve kargo fişlerini de delil olarak gösterin. Meseleniz kısa sürede çözümlenecektir inşallah.
 

Bllergl

Android Sever
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bilal
Cihazım
Mi4/MiBand1S
Yaş
31
Konum
Istanbul
Katılım
2 Ocak 2016
Konular
11
Mesajlar
443
Tepkime puanı
74
Puanları
43
Telefonda arıza var diye değil de değiştirmek veya iade etmek istiyorum diye geri gönderseydiniz, iş değişebilirdi hocam. Size neden iade veya değiştirmek istediğinizi soracaklardı %99. O zaman hb danın sitesinde yazan tüketici hakkını göstererek, ürününüzdeki şu şu sorunlardan dolayı değiştirme veya iade etme hakkımı kullanıyorum deseydiniz.
Zaman kaybetmeden tüketici hakem heyetine başvurun hocam. Elinizdeki yazışmaları ve kargo fişlerini de delil olarak gösterin. Meseleniz kısa sürede çözümlenecektir inşallah.
Hic fark etmiyo hocam cihaz hb ye gidince acip bakiyo kurulum yapilmis mi diye ona göre hareket ediyo

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
Şikayetvar 'a yazdıktan sonra Hepsiburada'nın verdiği cevap:
:
Cevap: Değerli Müşterimiz,

Şikayetvar.com üzerinden iletmiş olduğunuz talebiniz üzerine size ulaşmaktayız.

91654103 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Redmi Pro (İthalatçı Garantili)-Altın adlı ürünü ile ilgili gerekli incelemelerin yapılması için işlem süreci başlatılmıştır.

Gerekli araştırmalar yapılarak kısa sürede tarafınıza detaylı bilgi verilecektir.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla.


24.01.2017 12:41:32
Cevap: Cahit Bey Merhaba,

538******* numaralı hat üzerinden daha önce yapmış olduğumuz görüşmeye istinaden;

Ürününüz için Yetkili Servis kontrolü gerekmekte olup, 91654103 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Redmi Pro (İthalatçı Garantili)-Altın ürünü ile ilgili belirtmiş olduğunuz talebinizin incelenebilmesi için üyelik sayfanızda yer alan “Siparişlerim” bölümündeki “Kolay iade” başlığı altında "Ürünümün onarılmasını istiyorum" başvuru formu bulunmaktadır. Başvuru formunu doldurmanızı rica ederiz. Başvurunuz doğrultusunda size online olarak kargo gönderi numarası iletilecektir. Bu gönderi numarasını kullanarak ürünü faturanın aslı ile birlikte Yurtiçi Kargo ile bize ulaştırabilirsiniz.

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra işlemleriniz kısa süre içerisinde başlatılacaktır.

Form doldurma işlemini tamamladıktan sonra, işlemlerinizin takibini üyeliğiniz üzerinden " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden takip edebilirsiniz.

Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla.

Hala benden onarım formu doldurmamı istiyorlar. Siz olsanız ne yapardınız?
 

captainluger

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
özcan
Cihazım
mi5s
Meslek
uzakyol vardiya zabiti
Yaş
34
Konum
Bursa
Katılım
24 Ocak 2017
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Şikayetvar 'a yazdıktan sonra Hepsiburada'nın verdiği cevap:
:
Cevap: Değerli Müşterimiz,

Şikayetvar.com üzerinden iletmiş olduğunuz talebiniz üzerine size ulaşmaktayız.

91654103 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Redmi Pro (İthalatçı Garantili)-Altın adlı ürünü ile ilgili gerekli incelemelerin yapılması için işlem süreci başlatılmıştır.

Gerekli araştırmalar yapılarak kısa sürede tarafınıza detaylı bilgi verilecektir.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla.


24.01.2017 12:41:32
Cevap: Cahit Bey Merhaba,

538******* numaralı hat üzerinden daha önce yapmış olduğumuz görüşmeye istinaden;

Ürününüz için Yetkili Servis kontrolü gerekmekte olup, 91654103 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Redmi Pro (İthalatçı Garantili)-Altın ürünü ile ilgili belirtmiş olduğunuz talebinizin incelenebilmesi için üyelik sayfanızda yer alan “Siparişlerim” bölümündeki “Kolay iade” başlığı altında "Ürünümün onarılmasını istiyorum" başvuru formu bulunmaktadır. Başvuru formunu doldurmanızı rica ederiz. Başvurunuz doğrultusunda size online olarak kargo gönderi numarası iletilecektir. Bu gönderi numarasını kullanarak ürünü faturanın aslı ile birlikte Yurtiçi Kargo ile bize ulaştırabilirsiniz.

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra işlemleriniz kısa süre içerisinde başlatılacaktır.

Form doldurma işlemini tamamladıktan sonra, işlemlerinizin takibini üyeliğiniz üzerinden " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden takip edebilirsiniz.

Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla.

Hala benden onarım formu doldurmamı istiyorlar. Siz olsanız ne yapardınız?

bende mi5s satın aldım hepsiburadan.com'dan.Ürün elime geçti kutusunu açtım,güç tuşuna bastım telefon açılmadı,şarja taktım yine güç tuşuna bastım yine açılmadı,ürünü iade etmek için yolladım bu gün bana da garantiden rapor almamı söylediler.ben de kolay iade diye reklam yapıyorsunuz formalite yoktur diyorsunuz bu ne iştir dedim.Biz size döneceğiz dediler hala da dönecekler.Hepsiburada.com'dan ürün alınmaz bu çok net.
 

Bllergl

Android Sever
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bilal
Cihazım
Mi4/MiBand1S
Yaş
31
Konum
Istanbul
Katılım
2 Ocak 2016
Konular
11
Mesajlar
443
Tepkime puanı
74
Puanları
43
Hb eski hb degil cizgisini bozdu.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
bende mi5s satın aldım hepsiburadan.com'dan.Ürün elime geçti kutusunu açtım,güç tuşuna bastım telefon açılmadı,şarja taktım yine güç tuşuna bastım yine açılmadı,ürünü iade etmek için yolladım bu gün bana da garantiden rapor almamı söylediler.ben de kolay iade diye reklam yapıyorsunuz formalite yoktur diyorsunuz bu ne iştir dedim.Biz size döneceğiz dediler hala da dönecekler.Hepsiburada.com'dan ürün alınmaz bu çok net.
Geçmiş olsun sizin durum daha kötüymüş, peşini bırakmayın. Umarım uğraştırma dan iade alırlar. Gebze ye yakınsanız, yerleri güzeller sanayii içinde bir gidip olmadı yüz yüze müdürleriyle veya yetkili biriyle görüşün
 
Üst Alt