Hepsiburada redmi pro maceram

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
Merhaba Hepsiburada dan redmi pro cihaz aldım. Tabi satıcısı Hepsiburada büyük firma dedik, güvendik neler mi yaşadık
1. Cihazı satın almadan önce Hepsiburada ya yazarak satış sonrası ve garanti hususunda güvence aldım. Hepsiburada biz kefiliz alabilirsiniz dedi güvendik siparişi verdik.
2. Ürün geldi geri tuşu 1 dk sonra çalışmıyordu, dokunmatik sapıtıyordu. Herneyse yazılımsaldır dedik biraz kurcaladık, araştırdık yok olmuyor. Geri tuşu bir şekilde arızalı ve dokunmatiğide etkiliyor.
3. Daha 4-5 gün olmuştu geleli ayıplı bir üründü 30 gün iade değişim hakkımı kullanmak için ürünü sıfırlayıp Hepsiburada ya yolladım.
4. Aradan 4-5 gün geçti Hepsiburada hiçbir bilgi vermeden ürünü geri bana iade etti. Ürünü servise yollayıp iade onayı, almam gerektiğini belirten bir yazı iliştirmisler.
5. Müşteri hizmetlerini defalarca aradım muhattap yok mesaj attım cevap verecek yetkili yok.
6. Ne yaparım tüketici hakem heyetine mı gitsem diye düşünürken (gidecek vaktimde yok ya) abim bir şekilde geri tuşunu ve diğer tuşu, yazılım üstünden devre dışı bırakmış. Şuan dokunmatik iyi durumda sapıtmıyor. Geri tuşu sorunun kaynağıymis yani. Geri tuşu ve diğer tuşu home tuşu üzerinden kullanıyorum.
7. Buda benim Hepsiburada maceram yorum sizin

Buda Hepsiburada nın en son verdiği cevap

Soru: Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

Soru: Bu üstteki yazı sizin sitenizden kopyalandı, ayıplı ürün yolluyorsunuz, sonrada iade veya değişim yapacağınıza ürünü geri yolluyorsunuz. size en basitinden örnek vericem. bir çikolata aldınız ve ambalajı açtınız, ama içinde çikolatadan başka birşey vardı veya ürün küflüydü, satıcı sizce ne yapar. ürünü müşteriyemi verir, yoksa sağlamıyla değişirmi? Ayıp yaptığınız
16.01.2017 16:55:01
Soru: Şimdi sitenizde yazan tüm iade ve cayma hakkındaki yazıları okudum ve benim iade için yolladığım bariz dokunmatik ve geri tuşu arızalı xiaomi redmi pro telefonu iade almamanızı gerektirecek hiçbir husus yok. Ve iade gelen bir ürünü hiçbir şekilde bilgi vermeden geri yolluyorsunuz afedersiniz ciddiyet nerede.? Ayrıca farkındaysanız ben değişim bile olabilir dedim tek istediğim sağlam bi telefon almaktı sizce bu en doğal hakkım değil mi? 2. El bir üründe almadım sıfır bir ürün aldım peki şimdi ne olacak arızalı ayıplı ürünü bana geri yolluyorsunuz. Israrla tekrar yazıyorum ya ürünü değişin yada sözleşmede geçen 14 gün cayma hakkımı verin ve ücret iadesi yapın. Ben mecbur değilim ithalatcının ürünü iade alıp almayacağına bakmaya veya beklemeye. Nasıl ben sizi tanıyorsam sizde ürünü temin eden ithalatcıyı tanıyorsunuz alırsınız ürünü kendiniz iade edersiniz.
16.01.2017 21:52:24
Soru: Ürünün tarafıma geri kargolandığı bilgisi ulaştı ne kadar çözümsüzlük varsa hemen yapıyorsunuz yetkili yokmu yazdıklarıma neden cevap verilmiyor. İşim gereği güzeller sanayisinede gidip geliyorum böyle muhattap bulamazsam genel dağıtım deponuza da gelicem öyle kolay değil red etmek, lafta olan kolay iadeydi
17.01.2017 14:40:36
Cevap: Cahit Bey Merhaba,

538******* numaralı hat üzerinden yapmış olduğumuz görüşmeye istinaden;

Arızalı olarak tarafınıza ulaştığını belirtmiş olduğunuz ürününüze ait servis iade raporunun olmaması sebebi ile iadesi sağlanamamıştır.

Firmamız bünyesinde teknik servis hizmeti verilememektedir. 91654103 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Redmi Pro (İthalatçı Garantili)-Altın ürünü ile ilgili belirtmiş olduğunuz talebinizin incelenebilmesi için dilerseniz arıza formu oluşturarak firmamız aracılığıyla yetkili servis hizmeti alabilirsiniz.

Üyelik sayfanızda yer alan “Siparişlerim” bölümündeki “Kolay iade” başlığı altında "Ürünümün onarılmasını istiyorum" başvuru formu bulunmaktadır. Başvuru formunu doldurmanızı rica ederiz. Başvurunuz doğrultusunda size online olarak kargo gönderi numarası iletilecektir. Bu gönderi numarasını kullanarak ürünü faturanın aslı ile birlikte Yurtiçi Kargo ile bize ulaştırabilirsiniz.

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra işlemleriniz kısa süre içerisinde başlatılacaktır.

Form doldurma işlemini tamamladıktan sonra, işlemlerinizin takibini üyeliğiniz üzerinden " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden takip edebilirsiniz.

Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla.

Kolay iade bu olsa gerek, servise yönlendir iade, değişim derdinden kurtul. Müşteri mağdur olmuş umurlarında değil.
 
Son düzenleme:

sw33tking

Offical Developer
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk K
Cihazım
Redmi 6 Pro
Meslek
Technician
Konum
Karacabey/Bursa
Katılım
9 Şubat 2015
Konular
90
Mesajlar
4.639
Tepkime puanı
1.819
Puanları
188
Merhaba Hepsiburada dan redmi pro cihaz aldım. Tabi satıcısı Hepsiburada büyük firma dedik, güvendik neler mi yaşadık
1. Cihazı satın almadan önce Hepsiburada ya yazarak satış sonrası ve garanti hususunda güvence aldım. Hepsiburada biz kefiliz alabilirsiniz dedi güvendik siparişi verdik.
2. Ürün geldi geri tuşu 1 dk sonra çalışmıyordu, dokunmatik sapıtıyordu. Herneyse yazılımsaldır dedik biraz kurcaladık, araştırdık yok olmuyor. Geri tuşu bir şekilde arızalı ve dokunmatiğide etkiliyor.
3. Daha 4-5 gün olmuştu geleli ayıplı bir üründü 30 gün iade değişim hakkımı kullanmak için ürünü sıfırlayıp Hepsiburada ya yolladım.
4. Aradan 4-5 gün geçti Hepsiburada hiçbir bilgi vermeden ürünü geri bana iade etti. Ürünü servise yollayıp iade onayı, almam gerektiğini belirten bir yazı iliştirmisler.
5. Müşteri hizmetlerini defalarca aradım muhattap yok mesaj attım cevap verecek yetkili yok.
6. Ne yaparım tüketici hakem heyetine mı gitsem diye düşünürken (gidecek vaktimde yok ya) abim bir şekilde geri tuşunu ve diğer tuşu, yazılım üstünden devre dışı bırakmış. Şuan dokunmatik iyi durumda sapıtmıyor. Geri tuşu sorunun kaynağıymis yani. Geri tuşu ve diğer tuşu home tuşu üzerinden kullanıyorum.
7. Buda benim Hepsiburada maceram yorum sizin

Son sürüme güncelleyip, test ettiniz mi hocam. Malûm çin sürümleri ve sahte sürüm numarası ile yolluyorlar :)
 

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Son sürüme güncelleyip, test ettiniz mi hocam. Malûm çin sürümleri ve sahte sürüm numarası ile yolluyorlar :)
Evet test ettim. Recovery modda bile sapıttı telefon, birde sapıtınca titreşimde devreye giriyor. Telefonu kullanmak imkansız oluyor. Neyse ki ayarlar- ek ayarlar- düğmeler- tekli düğme yi aktif edince, geri ve son açılanları devre dışı bırakmış, sorunu home tuşuyla çözmüş olduk şimdilik. He home tuşu artık dokununca geri, çift basınca son uygulamaları açıyor. Bi daha Hepsiburada mı uzak olsun
Evet üzerindeki yazılım orjinal gelmiyor. Sahte, çakma ve uydurma işte
Umarım global sürüm erken çıkar
 

sw33tking

Offical Developer
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk K
Cihazım
Redmi 6 Pro
Meslek
Technician
Konum
Karacabey/Bursa
Katılım
9 Şubat 2015
Konular
90
Mesajlar
4.639
Tepkime puanı
1.819
Puanları
188
Evet test ettim. Recovery modda bile sapıttı telefon, birde sapıtınca titreşimde devreye giriyor. Telefonu kullanmak imkansız oluyor. Neyse ki ayarlar- ek ayarlar- düğmeler- tekli düğme yi aktif edince, geri ve son açılanları devre dışı bırakmış, sorunu home tuşuyla çözmüş olduk şimdilik. He home tuşu artık dokununca geri, çift basınca son uygulamaları açıyor. Bi daha Hepsiburada mı uzak olsun
Evet üzerindeki yazılım orjinal gelmiyor. Sahte, çakma ve uydurma işte
Umarım global sürüm erken çıkar
Geçmiş olsun hocam, mahkeme heyeti ile halletmeye çalışsaydınız. Sonuçta 30gun değişim süreci varmış.

-Mi5 Pro- Cihazımdan TapaTalk İle Gönderilmiştir.
 

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Geçmiş olsun hocam, mahkeme heyeti ile halletmeye çalışsaydınız. Sonuçta 30gun değişim süreci varmış.

-Mi5 Pro- Cihazımdan TapaTalk İle Gönderilmiştir.
Saol arkadaşım vaktim olmuyor işten izin alsam (izin verirler mi :) zor) izin verselerde, bi kaç gün bu işle uğraşsam maaş kesilecek vs yine bana zarar. Artık teli bu ayarlarla kullanacağım, ama Hepsiburada yı sosyal medyada, elimden geldiği kadar anlatacağım.
 

Bllergl

Android Sever
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bilal
Cihazım
Mi4/MiBand1S
Yaş
31
Konum
Istanbul
Katılım
2 Ocak 2016
Konular
11
Mesajlar
443
Tepkime puanı
74
Puanları
43
Sitede cok kisi bu tuzaga dusmus durumda ben dahil. Tuketici hakem heyetine basvurdum sonuc bekliyorum bende.
Gecmis olsun.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Nedimfurkan

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Nedim
Cihazım
mi5
Yaş
45
Konum
Bursa
Katılım
20 Ocak 2017
Konular
2
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Bende alıcaktım globall sürümü olmadığı için almadım çıkacağ8da malum değilmiş.
 

botanekin

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
botan
Cihazım
mi5
Yaş
26
Konum
diyarbakır
Katılım
20 Kasım 2016
Konular
6
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Garanti firması Evo Mu yoksa Delta mı?

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

altan

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Altan
Cihazım
MiNote 3 Mi8
Meslek
Teknisyen
Yaş
48
Konum
Tarsus
Katılım
14 Ocak 2017
Konular
29
Mesajlar
381
Tepkime puanı
302
Puanları
78
Bu tip konuları gördükçe insanın xiaomi ile görüşüp Gel bakalım bak senin burda az işin var deyip getiresi geliyor ülkeye..Geçmiş olsun kardeşim.
 

cahomi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cahit
Cihazım
Redmi pro
Yaş
41
Konum
kocaeli
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
19
Mesajlar
195
Tepkime puanı
59
Puanları
28
Üst Alt