- Adım
- cahit
- Cihazım
- Redmi pro
- Yaş
- 41
- Konum
- kocaeli
- Katılım
- 8 Ocak 2017
- Konular
- 19
- Mesajlar
- 195
- Tepkime puanı
- 59
- Puanları
- 28
Merhaba Hepsiburada dan redmi pro cihaz aldım. Tabi satıcısı Hepsiburada büyük firma dedik, güvendik neler mi yaşadık
1. Cihazı satın almadan önce Hepsiburada ya yazarak satış sonrası ve garanti hususunda güvence aldım. Hepsiburada biz kefiliz alabilirsiniz dedi güvendik siparişi verdik.
2. Ürün geldi geri tuşu 1 dk sonra çalışmıyordu, dokunmatik sapıtıyordu. Herneyse yazılımsaldır dedik biraz kurcaladık, araştırdık yok olmuyor. Geri tuşu bir şekilde arızalı ve dokunmatiğide etkiliyor.
3. Daha 4-5 gün olmuştu geleli ayıplı bir üründü 30 gün iade değişim hakkımı kullanmak için ürünü sıfırlayıp Hepsiburada ya yolladım.
4. Aradan 4-5 gün geçti Hepsiburada hiçbir bilgi vermeden ürünü geri bana iade etti. Ürünü servise yollayıp iade onayı, almam gerektiğini belirten bir yazı iliştirmisler.
5. Müşteri hizmetlerini defalarca aradım muhattap yok mesaj attım cevap verecek yetkili yok.
6. Ne yaparım tüketici hakem heyetine mı gitsem diye düşünürken (gidecek vaktimde yok ya) abim bir şekilde geri tuşunu ve diğer tuşu, yazılım üstünden devre dışı bırakmış. Şuan dokunmatik iyi durumda sapıtmıyor. Geri tuşu sorunun kaynağıymis yani. Geri tuşu ve diğer tuşu home tuşu üzerinden kullanıyorum.
7. Buda benim Hepsiburada maceram yorum sizin
Buda Hepsiburada nın en son verdiği cevap
Soru: Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
Soru: Bu üstteki yazı sizin sitenizden kopyalandı, ayıplı ürün yolluyorsunuz, sonrada iade veya değişim yapacağınıza ürünü geri yolluyorsunuz. size en basitinden örnek vericem. bir çikolata aldınız ve ambalajı açtınız, ama içinde çikolatadan başka birşey vardı veya ürün küflüydü, satıcı sizce ne yapar. ürünü müşteriyemi verir, yoksa sağlamıyla değişirmi? Ayıp yaptığınız
16.01.2017 16:55:01
Soru: Şimdi sitenizde yazan tüm iade ve cayma hakkındaki yazıları okudum ve benim iade için yolladığım bariz dokunmatik ve geri tuşu arızalı xiaomi redmi pro telefonu iade almamanızı gerektirecek hiçbir husus yok. Ve iade gelen bir ürünü hiçbir şekilde bilgi vermeden geri yolluyorsunuz afedersiniz ciddiyet nerede.? Ayrıca farkındaysanız ben değişim bile olabilir dedim tek istediğim sağlam bi telefon almaktı sizce bu en doğal hakkım değil mi? 2. El bir üründe almadım sıfır bir ürün aldım peki şimdi ne olacak arızalı ayıplı ürünü bana geri yolluyorsunuz. Israrla tekrar yazıyorum ya ürünü değişin yada sözleşmede geçen 14 gün cayma hakkımı verin ve ücret iadesi yapın. Ben mecbur değilim ithalatcının ürünü iade alıp almayacağına bakmaya veya beklemeye. Nasıl ben sizi tanıyorsam sizde ürünü temin eden ithalatcıyı tanıyorsunuz alırsınız ürünü kendiniz iade edersiniz.
16.01.2017 21:52:24
Soru: Ürünün tarafıma geri kargolandığı bilgisi ulaştı ne kadar çözümsüzlük varsa hemen yapıyorsunuz yetkili yokmu yazdıklarıma neden cevap verilmiyor. İşim gereği güzeller sanayisinede gidip geliyorum böyle muhattap bulamazsam genel dağıtım deponuza da gelicem öyle kolay değil red etmek, lafta olan kolay iadeydi
17.01.2017 14:40:36
Cevap: Cahit Bey Merhaba,
538******* numaralı hat üzerinden yapmış olduğumuz görüşmeye istinaden;
Arızalı olarak tarafınıza ulaştığını belirtmiş olduğunuz ürününüze ait servis iade raporunun olmaması sebebi ile iadesi sağlanamamıştır.
Firmamız bünyesinde teknik servis hizmeti verilememektedir. 91654103 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Redmi Pro (İthalatçı Garantili)-Altın ürünü ile ilgili belirtmiş olduğunuz talebinizin incelenebilmesi için dilerseniz arıza formu oluşturarak firmamız aracılığıyla yetkili servis hizmeti alabilirsiniz.
Üyelik sayfanızda yer alan “Siparişlerim” bölümündeki “Kolay iade” başlığı altında "Ürünümün onarılmasını istiyorum" başvuru formu bulunmaktadır. Başvuru formunu doldurmanızı rica ederiz. Başvurunuz doğrultusunda size online olarak kargo gönderi numarası iletilecektir. Bu gönderi numarasını kullanarak ürünü faturanın aslı ile birlikte Yurtiçi Kargo ile bize ulaştırabilirsiniz.
Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra işlemleriniz kısa süre içerisinde başlatılacaktır.
Form doldurma işlemini tamamladıktan sonra, işlemlerinizin takibini üyeliğiniz üzerinden " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden takip edebilirsiniz.
Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Kolay iade bu olsa gerek, servise yönlendir iade, değişim derdinden kurtul. Müşteri mağdur olmuş umurlarında değil.
1. Cihazı satın almadan önce Hepsiburada ya yazarak satış sonrası ve garanti hususunda güvence aldım. Hepsiburada biz kefiliz alabilirsiniz dedi güvendik siparişi verdik.
2. Ürün geldi geri tuşu 1 dk sonra çalışmıyordu, dokunmatik sapıtıyordu. Herneyse yazılımsaldır dedik biraz kurcaladık, araştırdık yok olmuyor. Geri tuşu bir şekilde arızalı ve dokunmatiğide etkiliyor.
3. Daha 4-5 gün olmuştu geleli ayıplı bir üründü 30 gün iade değişim hakkımı kullanmak için ürünü sıfırlayıp Hepsiburada ya yolladım.
4. Aradan 4-5 gün geçti Hepsiburada hiçbir bilgi vermeden ürünü geri bana iade etti. Ürünü servise yollayıp iade onayı, almam gerektiğini belirten bir yazı iliştirmisler.
5. Müşteri hizmetlerini defalarca aradım muhattap yok mesaj attım cevap verecek yetkili yok.
6. Ne yaparım tüketici hakem heyetine mı gitsem diye düşünürken (gidecek vaktimde yok ya) abim bir şekilde geri tuşunu ve diğer tuşu, yazılım üstünden devre dışı bırakmış. Şuan dokunmatik iyi durumda sapıtmıyor. Geri tuşu sorunun kaynağıymis yani. Geri tuşu ve diğer tuşu home tuşu üzerinden kullanıyorum.
7. Buda benim Hepsiburada maceram yorum sizin
Buda Hepsiburada nın en son verdiği cevap
Soru: Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
Soru: Bu üstteki yazı sizin sitenizden kopyalandı, ayıplı ürün yolluyorsunuz, sonrada iade veya değişim yapacağınıza ürünü geri yolluyorsunuz. size en basitinden örnek vericem. bir çikolata aldınız ve ambalajı açtınız, ama içinde çikolatadan başka birşey vardı veya ürün küflüydü, satıcı sizce ne yapar. ürünü müşteriyemi verir, yoksa sağlamıyla değişirmi? Ayıp yaptığınız
16.01.2017 16:55:01
Soru: Şimdi sitenizde yazan tüm iade ve cayma hakkındaki yazıları okudum ve benim iade için yolladığım bariz dokunmatik ve geri tuşu arızalı xiaomi redmi pro telefonu iade almamanızı gerektirecek hiçbir husus yok. Ve iade gelen bir ürünü hiçbir şekilde bilgi vermeden geri yolluyorsunuz afedersiniz ciddiyet nerede.? Ayrıca farkındaysanız ben değişim bile olabilir dedim tek istediğim sağlam bi telefon almaktı sizce bu en doğal hakkım değil mi? 2. El bir üründe almadım sıfır bir ürün aldım peki şimdi ne olacak arızalı ayıplı ürünü bana geri yolluyorsunuz. Israrla tekrar yazıyorum ya ürünü değişin yada sözleşmede geçen 14 gün cayma hakkımı verin ve ücret iadesi yapın. Ben mecbur değilim ithalatcının ürünü iade alıp almayacağına bakmaya veya beklemeye. Nasıl ben sizi tanıyorsam sizde ürünü temin eden ithalatcıyı tanıyorsunuz alırsınız ürünü kendiniz iade edersiniz.
16.01.2017 21:52:24
Soru: Ürünün tarafıma geri kargolandığı bilgisi ulaştı ne kadar çözümsüzlük varsa hemen yapıyorsunuz yetkili yokmu yazdıklarıma neden cevap verilmiyor. İşim gereği güzeller sanayisinede gidip geliyorum böyle muhattap bulamazsam genel dağıtım deponuza da gelicem öyle kolay değil red etmek, lafta olan kolay iadeydi
17.01.2017 14:40:36
Cevap: Cahit Bey Merhaba,
538******* numaralı hat üzerinden yapmış olduğumuz görüşmeye istinaden;
Arızalı olarak tarafınıza ulaştığını belirtmiş olduğunuz ürününüze ait servis iade raporunun olmaması sebebi ile iadesi sağlanamamıştır.
Firmamız bünyesinde teknik servis hizmeti verilememektedir. 91654103 nolu siparişinizde yer alan Xiaomi Redmi Pro (İthalatçı Garantili)-Altın ürünü ile ilgili belirtmiş olduğunuz talebinizin incelenebilmesi için dilerseniz arıza formu oluşturarak firmamız aracılığıyla yetkili servis hizmeti alabilirsiniz.
Üyelik sayfanızda yer alan “Siparişlerim” bölümündeki “Kolay iade” başlığı altında "Ürünümün onarılmasını istiyorum" başvuru formu bulunmaktadır. Başvuru formunu doldurmanızı rica ederiz. Başvurunuz doğrultusunda size online olarak kargo gönderi numarası iletilecektir. Bu gönderi numarasını kullanarak ürünü faturanın aslı ile birlikte Yurtiçi Kargo ile bize ulaştırabilirsiniz.
Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra işlemleriniz kısa süre içerisinde başlatılacaktır.
Form doldurma işlemini tamamladıktan sonra, işlemlerinizin takibini üyeliğiniz üzerinden " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden takip edebilirsiniz.
Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Kolay iade bu olsa gerek, servise yönlendir iade, değişim derdinden kurtul. Müşteri mağdur olmuş umurlarında değil.
Son düzenleme: