Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Teknik serivisi aradım 3 ayda ghost screen oldu. İade hakkım için size yollasam gerekli testleri yapıp bana arıza raporu verseniz olurmu dedim biz rapor düzenleyemiyoruz cihazın onarımı mümkünse onarım olur dediler.İade hakkı tanıyor devlet bu kararı ben veririm onarım oluyorsada onarılsın mı onarılmasınmı bu karar şansını bana veriyor dedim.Hakem heyetine başvurun o zaman madem yasal hakkınız dediler. bende tüm konusma kayıtlarını aldım bakalım ne çıkacak işin içinden
doktor gelin bir bakalım demiyor malesef doktor diyorki bakalım arıza varsa onarılır bende seçimlik haklarımı kullanmak istiyorum diyorum oda diyorki kararı biz veririz sen veremezsin. Devlet kararı tüketici verir diyor ve satıcıya bunu dayatıyor yani bilir kişi gelsin baksın bir arıza varsa haklarımı sunsunlar. Servis arıza varsada benim dediğim olacak yoksada diyor. arıza varsa neden karar vermeme izin vermiyor ticaret bakanlıgının yayınladıgı belgede 18. sayfada 4. maddede satıcı seçimlik haklarımı kullandırmıyor ne yapmalıyım diyor orada heyete başvurun demişler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
yani bana deseki getirin bakalım arıza varsa ve onarım istemezseniz iade talebiniz için arıza raporunu alabilirsiniz dese kabul edeceğim. ama ısrarla biz arıza raporu veremiyoruz getirin servis onaramazsa değişim olur. onarımı uygun görürse onarım olur diyor acıp kanunlara bir bakın
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Yani vatandaşa tanınmış bir anayasal hak varsa hatta kanun diyelim. Buna uymayıp zorbalık yapmak kanunen suç değilmidir sizin gözünüzde o zaman bu hak olmasın sadece tamir hakkımız olsun ama devlet aldıgın ürün 6 ay içerisinde arıza yaparsa sana 4 seçim hakkı sunuyor ve buna servis değil tüketici karar verir diyor hangisinin uygulanacagına
1 misli ile değişim
2 ücret iadesi
3 ayıp tutarınca indirim
4 ücretsiz onarım
bunlar bana bu seçimlilk haklarımı kullandırtmayıp ücretsiz onarım dayatıyorlar yani sizin doktor örneği biraz mantıksız
doktor gelin bir bakalım demiyor malesef doktor diyorki bakalım arıza varsa onarılır bende seçimlik haklarımı kullanmak istiyorum diyorum oda diyorki kararı biz veririz sen veremezsin. Devlet kararı tüketici verir diyor ve satıcıya bunu dayatıyor yani bilir kişi gelsin baksın bir arıza varsa haklarımı sunsunlar. Servis arıza varsada benim dediğim olacak yoksada diyor. arıza varsa neden karar vermeme izin vermiyor ticaret bakanlıgının yayınladıgı belgede 18. sayfada 4. maddede satıcı seçimlik haklarımı kullandırmıyor ne yapmalıyım diyor orada heyete başvurun demişler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
yani bana deseki getirin bakalım arıza varsa ve onarım istemezseniz iade talebiniz için arıza raporunu alabilirsiniz dese kabul edeceğim. ama ısrarla biz arıza raporu veremiyoruz getirin servis onaramazsa değişim olur. onarımı uygun görürse onarım olur diyor acıp kanunlara bir bakın
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Yani vatandaşa tanınmış bir anayasal hak varsa hatta kanun diyelim. Buna uymayıp zorbalık yapmak kanunen suç değilmidir sizin gözünüzde o zaman bu hak olmasın sadece tamir hakkımız olsun ama devlet aldıgın ürün 6 ay içerisinde arıza yaparsa sana 4 seçim hakkı sunuyor ve buna servis değil tüketici karar verir diyor hangisinin uygulanacagına
1 misli ile değişim
2 ücret iadesi
3 ayıp tutarınca indirim
4 ücretsiz onarım
bunlar bana bu seçimlilk haklarımı kullandırtmayıp ücretsiz onarım dayatıyorlar yani sizin doktor örneği biraz mantıksız
Teknik serivisi aradım 3 ayda ghost screen oldu. İade hakkım için size yollasam gerekli testleri yapıp bana arıza raporu verseniz olurmu dedim biz rapor düzenleyemiyoruz cihazın onarımı mümkünse onarım olur dediler.İade hakkı tanıyor devlet bu kararı ben veririm onarım oluyorsada onarılsın mı onarılmasınmı bu karar şansını bana veriyor dedim.Hakem heyetine başvurun o zaman madem yasal hakkınız dediler. bende tüm konusma kayıtlarını aldım bakalım ne çıkacak işin içinden
Dostum benimde alalı 5. Ay oldu. 3. Ayında yapmaya başladı panel tianma bu ay epey belirgin olmaya başladı aynen bende ne cevap vericeklerini tahmin ediyorum. Satıcıyı arasan garantiyi ara diyecek garantiyi arasan öyle bir rapor veremem test edemeden diyecek tamir edip yollayacak veya test edip yollayacak olan hakkınıda yiyecekler. Ben direk tüketici hakem heyeti ile görüşüp vermeyi düşünüyorum. Ha derlerse irtibata geçtiniz mi diye direk adamların yanında ararım hiç sorun değil.
Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Dostum benimde alalı 5. Ay oldu. 3. Ayında yapmaya başladı panel tianma bu ay epey belirgin olmaya başladı aynen bende ne cevap vericeklerini tahmin ediyorum. Satıcıyı arasan garantiyi ara diyecek garantiyi arasan öyle bir rapor veremem test edemeden diyecek tamir edip yollayacak veya test edip yollayacak olan hakkınıda yiyecekler. Ben direk tüketici hakem heyeti ile görüşüp vermeyi düşünüyorum. Ha derlerse irtibata geçtiniz mi diye direk adamların yanında ararım hiç sorun değil.
Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu gün garantisine bakan firma ile görüştüm yakın zamanda yollayacağım ürünü sadece kendileri iade için değil değişim tamir için Xiaomi Türkiye ile anlaşmamız var dediler. Biz eğer ki sıkıntılı ise cihazınız sizin isteğinize göre işlem yapmadan yolluyoruz raporu ile dediler. Yollayıp eğer ki raporlu bir şekilde teyit olur ise firmaya başvuracağım iade için kabul görmez ise tüketici hakem heyetine gidiceğim. Telefon alenen bariz bir şekilde ghost screen veriyor arkadaşlar geçecek gibi bir durum söz konusu değil.
Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu gün garantisine bakan firma ile görüştüm yakın zamanda yollayacağım ürünü sadece kendileri iade için değil değişim tamir için Xiaomi Türkiye ile anlaşmamız var dediler. Biz eğer ki sıkıntılı ise cihazınız sizin isteğinize göre işlem yapmadan yolluyoruz raporu ile dediler. Yollayıp eğer ki raporlu bir şekilde teyit olur ise firmaya başvuracağım iade için kabul görmez ise tüketici hakem heyetine gidiceğim. Telefon alenen bariz bir şekilde ghost screen veriyor arkadaşlar geçecek gibi bir durum söz konusu değil.
Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yani süreci uzatacaksınız. Şimdi merakım şu ben aradımservisi dedimki cihazımı versem arızalıysa iade yada değişim raporu istiyorum. Oda tamiri mğmkğnse servis uygun görğrse öyle olur dedi. Şimdi cihazı servise versen bile tamir edilmese ekran arızalı dense dahi satıcı bunu kabuk etmeyecek zaten bunu çok iyi biliyorum çünkü servis değişim yada iade yazmamış diyecek daha önce nokiada başıma gelmişti
Yani süreci uzatacaksınız. Şimdi merakım şu ben aradımservisi dedimki cihazımı versem arızalıysa iade yada değişim raporu istiyorum. Oda tamiri mğmkğnse servis uygun görğrse öyle olur dedi. Şimdi cihazı servise versen bile tamir edilmese ekran arızalı dense dahi satıcı bunu kabuk etmeyecek zaten bunu çok iyi biliyorum çünkü servis değişim yada iade yazmamış diyecek daha önce nokiada başıma gelmişti
Servisin anlaşması değişim veya tamir yönünde imiş. Sadece ghost screen olduğu kabul görür ise işlem yapmadan isteğe bağlı rapor tutup size gönderiyorlar telefonu. Sizde satıcı firmaya gönderiyorsunuz rapor ile. İade istediğinizi belirtiyorsunuz onlarda kabul etmez ise tüketici hakem heyetine gidiceksiniz mecbur. Fakat kanuna göre bu şekilde teyit edilip rapor ile giderse satıcı firmaya cihaza ödenen parayı iade etmesi lazım satıcı firmanın.
Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Servisin anlaşması değişim veya tamir yönünde imiş. Sadece ghost screen olduğu kabul görür ise işlem yapmadan isteğe bağlı rapor tutup size gönderiyorlar telefonu. Sizde satıcı firmaya gönderiyorsunuz rapor ile. İade istediğinizi belirtiyorsunuz onlarda kabul etmez ise tüketici hakem heyetine gidiceksiniz mecbur. Fakat kanuna göre bu şekilde teyit edilip rapor ile giderse satıcı firmaya cihaza ödenen parayı iade etmesi lazım satıcı firmanın.
Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi