Soru Global ve cin için üretilmiş cihazların farkı nedir

Yeniceli44

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yeniceli4455
Cihazım
Redmi not 8
Yaş
19
Konum
Malatya
Katılım
11 Kasım 2020
Konular
16
Mesajlar
90
Tepki puanı
5
Puanları
8
Global ve cin için üretilmiş cihazların farkı nedir cin mali not 8 sorun çıkarır mı cin mali aldim ama tedirginim çöker vs diye yardımcı olursanız sevinirim
 

Save_Mi

Snowflake
Yönetici
Böl. Sorumlusu
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
124
Mesajlar
3.793
Çözümler
18
Tepki puanı
7.647
Puanları
238
3.11. Acil Yardım, Pls, Lütfen Bakın, Help vb. şeklide başlık açılması yasaktır.

 

Save_Mi

Snowflake
Yönetici
Böl. Sorumlusu
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
124
Mesajlar
3.793
Çözümler
18
Tepki puanı
7.647
Puanları
238
Global ve cin için üretilmiş cihazların farkı nedir cin mali not 8 sorun çıkarır mı cin mali aldim ama tedirginim çöker vs diye yardımcı olursanız sevinirim
Genel anlamda pek farkları yok, cihazın başına birşey gelecek ise çin olmasına gerek yok kore yada amerikan malı cihazlar da sorun çıkarıyor.
 

mad_080

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Ali
Cihazım
Mi9T 6/128
Yaş
37
Konum
KOF
Katılım
23 Kasım 2019
Konular
4
Mesajlar
579
Çözümler
2
Tepki puanı
411
Puanları
78
Cin mali note 8i sorunsuz kullaniyorum iade etme sansiniz varsa global cihaz ile degistirin. Yoksa da kullanin.
 

talhacker

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Note 6 Pro
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2019
Konular
16
Mesajlar
852
Tepki puanı
1.121
Puanları
118
İade edin band20 desteği yok şebeke sorunları internet ve sesli görüşmelerde problem yaşarsınız arkadaşıma denk geldi böyle bi cihaz 4Gde kullanamıyo arayanlar ulaşamıyo 3G'ye alıyor aramalarda sorun yok bu seferde internet katlanılmaz şekilde yavaş arkadaş kanser oldu artık imei repairde hatalı değil herşeyi bizzat kontrol ettim.
Şu tedarikçi arkadaşlarda keşke çin ve hint sürümü cihazları türkiyeye getirmeyi bıraksa.
 

Yeniceli44

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yeniceli4455
Cihazım
Redmi not 8
Yaş
19
Konum
Malatya
Katılım
11 Kasım 2020
Konular
16
Mesajlar
90
Tepki puanı
5
Puanları
8
İade edin band20 desteği yok şebeke sorunları internet ve sesli görüşmelerde problem yaşarsınız arkadaşıma denk geldi böyle bi cihaz 4Gde kullanamıyo arayanlar ulaşamıyo 3G'ye alıyor aramalarda sorun yok bu seferde internet katlanılmaz şekilde yavaş arkadaş kanser oldu artık imei repairde hatalı değil herşeyi bizzat kontrol ettim.
Şu tedarikçi arkadaşlarda keşke çin ve hint sürümü cihazları türkiyeye getirmeyi bıraksa.
Hocam çözümü varmi global romda filan duzelirmi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Cin mali note 8i sorunsuz kullaniyorum iade etme sansiniz varsa global cihaz ile degistirin. Yoksa da kullanin.
Hocam peki global rom mu yüklü benimkimde etikette e yaziyor sistemde g gözüküyor bt kilidide kapali geçende miu 12 ye sorunsuz guncellendi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Cin mali note 8i sorunsuz kullaniyorum iade etme sansiniz varsa global cihaz ile degistirin. Yoksa da kullanin.
Şebekesi nasil hocam
 
Son düzenleme:

talhacker

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Note 6 Pro
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2019
Konular
16
Mesajlar
852
Tepki puanı
1.121
Puanları
118
Hocam çözümü varmi global romda filan duzelirmi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam peki global rom mu yüklü benimkimde etikette e yaziyor sistemde g gözüküyor bt kilidide kapali geçende miu 12 ye sorunsuz guncellendi
Dostum çözümü yok malesef global rom yüklenir güncelleme sorunu olmaz zaten bunlar normal şeyler sorun yaşayacağın şeyleri yukarda yazdım ve cihaz şebeke sorunu yaşarsa iyi bi sinyal yakalamak için daha çok şarj yiyor. dediğim gibi iade edin kurtulun daha fazla kar edecem diye getiriyolar bu çin ve hint sürümünü tabi tercih sizin yinede ama ben türkiyedeki operatör bandlarını desteklemeyen cihazı asla kullanmam.
Ayarlar/ Cihazım/ Tüm özellikler diyip ekran görüntüsü atar mısın bi bakalım model numarasına.
 

Yeniceli44

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yeniceli4455
Cihazım
Redmi not 8
Yaş
19
Konum
Malatya
Katılım
11 Kasım 2020
Konular
16
Mesajlar
90
Tepki puanı
5
Puanları
8
Dostum çözümü yok malesef global rom yüklenir güncelleme sorunu olmaz zaten bunlar normal şeyler sorun yaşayacağın şeyleri yukarda yazdım ve cihaz şebeke sorunu yaşarsa iyi bi sinyal yakalamak için daha çok şarj yiyor. dediğim gibi iade edin kurtulun daha fazla kar edecem diye getiriyolar bu çin ve hint sürümünü tabi tercih sizin yinede ama ben türkiyedeki operatör bandlarını desteklemeyen cihazı asla kullanmam.
Ayarlar/ Cihazım/ Tüm özellikler diyip ekran görüntüsü atar mısın bi bakalım model numarasına.
Hocam iade şansım yok ya ekran görüntüsünu attim imeili daha atili deil şebeke iyi şuan da model numarasının sonunda E yazıyor etikette bide cince yazilar global rom atili galiba ss de G yaziyor
 

Ekli dosyalar

mad_080

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Ali
Cihazım
Mi9T 6/128
Yaş
37
Konum
KOF
Katılım
23 Kasım 2019
Konular
4
Mesajlar
579
Çözümler
2
Tepki puanı
411
Puanları
78
Ben aslinda surum dusururken brick ettim cihazi. Yedek felan almadigim icin global note 8den alinan yedegi cin modeline aktardik su an sorunsuz kullaniliyor sizikinde olur olmaz birsey diyemem. Arka kapaktaki model numarasi global cihaz icindeki model numarasi cin modeli gorunuyordu. İmkaniniz varsa iade edip global cihaz isteyin. Kafaniz rahat olur.
 
Üst Alt