- Adım
- Hüseyinerkam
- Cihazım
- Xiaomi Mi 8 Se
- Konum
- Konya
- Katılım
- 13 Eylül 2018
- Konular
- 10
- Mesajlar
- 495
- Tepkime puanı
- 237
- Puanları
- 58
malesef o dönem sony servisi zaten sıkınıtlı idi benim gibi sorun yaşayan bir sürü kullanıcı vardı servis zaten telefonunuzu yeniledik diyorduthh ye gitmedende para iadesi isteyebilirdiniz
ben lenovo moto z cihazım için böyle bi süreç yaşadım 900liraya almıştım 2.el bataryası düşükdü bende gönderir servise yeniletirim dedim daha 1yıl dolmamıştı.
o zaman zarfındada bu kronik sorun kesin değildi servise yolladım para iadesi çıktı vodafone faturalıydı vodafon u aradım isim size ait olmalı yoksa iade alamazsınız dediler öyle saçmalıkmı olur yahu ben ikinci el aldım adamı nerden bulacam tekrar dedim yapacamız bişey yok dediler sonra döndüm teleservisi aradım onlarda aynısını dediler ozaman bana para iadesi vermeyin kardeşim değişim yapın üst modelini yada sıfırını verin dedim. ben size değişim talebiyle yolladım siz iade ettiniz dedim iade yada değişim arasındaki tercih hakkı bana ait kaldı ki değişim yapmayıp sadece para iadesi yaparız iadeyide fatura sahibi alır diyerek beni magdur etme hakkınız yok değişim cihazı vericeksiniz ozaman dedim talbenizi ileticez lenovoya dedilr aradan 2 hafta geçti bende telefonun sahibine ulaşmaya çalıştım 5 kere el değişmiş cihaz bi yerde ulaşım kesildi tabi. bende en son baktım fatura üstündeki vergi no kısmında yazan numara cep telefonuna benziyor dedim facebookda bi arattım tam faturadaki isim soy isim sonra adamı aradım görüştüm yardımcı olurmusun böyle bi durum var imzanızı ve kimlik fotokopinizi istiyorlar dedim oda tabiki dedi bende vodefonu aradım geri dedim adama ulaştım imza vericek belgeye dedim adamlar bana ne dese begenirsin bizde sizi arayacaktık bugun lenovo ve vodafone ile görüştük bizi aradılar fatura sahibine gerek olmadığını belirttiler paranızı iade edecez dediler tam 2ay uğraştım 2294 tl ibanıma yatırdılar.
birazda sesini nekadar yükselttiğine göre değişiyorlar yani istedikleri zaman oluyor