Duyuru Forum Check-in Sistemi ve Günlük Seri

HiddeNKinG25

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 15
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.393
Mesajlar
10.588
Tepkime puanı
14.566
Puanları
438
Telefon alıyoruz para içindeki uygulamaları düzenli kullanabilmek için para telefon baya baya yük olacak hocam en basit YouTube için 84 tl veriyorum adguard modlu kullanıyorum olmasa oda para yani reklamsız gezmek izlemek kullanmak için paraya döneriz artık elektrik su doğalgaz ve uygulama aylık ücretleri :)

Ben basitten sayayım
netflix
youtube
google drive
amazon
trendyol plus
hepsiburada premium


şuan bunlara para bayılıyoruz. ai kullanıyorum arada ona para veriyorum. o değil para verip aldığımız telefon bize reklam gösteriyor dahili uygulamalarında daha ötesi mi var
 

seco.can.can24

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SercanSubaşı
Cihazım
17 ULTRA
Yaş
37
Konum
KOCAELİ
Katılım
28 Ocak 2016
Konular
23
Mesajlar
674
Tepkime puanı
297
Puanları
78
Ben basitten sayayım
netflix
youtube
google drive
amazon
trendyol plus
hepsiburada premium


şuan bunlara para bayılıyoruz. ai kullanıyorum arada ona para veriyorum. o değil para verip aldığımız telefon bize reklam gösteriyor dahili uygulamalarında daha ötesi mi var
Sonumuz hayır değil de hocam ne denir ki söyleyecek çok söz varda başımıza iş almayalım akşam akşam :)
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
Ben basitten sayayım
netflix
youtube
google drive
amazon
trendyol plus
hepsiburada premium


şuan bunlara para bayılıyoruz. ai kullanıyorum arada ona para veriyorum. o değil para verip aldığımız telefon bize reklam gösteriyor dahili uygulamalarında daha ötesi mi var
Xiaomi, arabalarında da reklam gösteriyor mu acaba :D
 

HiddeNKinG25

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 15
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.393
Mesajlar
10.588
Tepkime puanı
14.566
Puanları
438
Son düzenleme:

baran452424

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
90
Mesajlar
1.414
Tepkime puanı
506
Puanları
128
Hocam sorulan sorularda çok genel artık

Kulaklığın sağından az ses geliyor
Konuşurken sesim karşıya az gidiyor

Ne denebilir ki? Ücretli olarakta IMEI ve bl işleri var. Onlarda zaten yapanlar da belli yerlere ücret ödediği için ücretsiz bir yolu yok bunların.

Üzücü
hocam :D uzun zamandır kulaklıktan az ses gelıyor dıyen gormedım D:
yada sesım az gıdıyor dıyen

en rutın konu cıhazım alev aldı cıhazım elle tutulmuyor dıyorlar kac derece dıyorum 44 derece dıyor :D
 

HiddeNKinG25

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 15
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.393
Mesajlar
10.588
Tepkime puanı
14.566
Puanları
438
hocam :D uzun zamandır kulaklıktan az ses gelıyor dıyen gormedım D:
yada sesım az gıdıyor dıyen

en rutın konu cıhazım alev aldı cıhazım elle tutulmuyor dıyorlar kac derece dıyorum 44 derece dıyor :D

Örnek verdim hocam amw genel sorular hep
 

Koçara24

Eğitime adanmış bir ömür...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
63
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
56
Mesajlar
3.956
Tepkime puanı
14.135
Puanları
238
Meşhur bir söz vardır, zamanın ruhu denilir…( Kollektif şuur yada ruhsal iklim diye de tanımlanır.) Bir zamanlar bir aile ortamı gibi gördüğümüz Miuitürkiye forumu zamanın akışına kapılıp ruhunu kaybetti bence. Bunun çeşitli sebepleri olabilir. ZENGİN hocamın sözünü ettiği başlangıçtaki rom, root, kilit, tema ve yazılım gibi merak uyandırıcı konuların rutinleşmesi bir sebeptir. Zira kullanıcılar eskisi gibi ne rootlama hevesinde ne de rom yüklemek. Root atmak artık bir ihtiyaç değil sıkıntı oldu. ( Bunu banka ve whattsap uygulamalarında görebiliyoruz ) Yine eskisi gibi rom geliştirilmediği için mevcut stock romlarla yetinmek mecburiyeti hasıl oldu. ( Bir çok kullanıcının gözdesi Eu rom hala varlığını sürdürüyor ama onun da eski tadı olmadığı ortada. Yine bir zamanların gözdesi Aosp romların ise artık esamisi bile okunmuyor ) Kilit açmak bile artık başlı başına bir güvenlik sorunu olmaya başladı.

Elbette bunlar birer sebep ama Miuitürkiye forumunun asıl problemi başta belirttiğim gibi ruhunu kaybetmesi. Ne eski dostluklar kaldı, ne sıcak bir muhabbet ortamı, ne bir saygı sevgi ne de edep….Forumun en çok etkileşim alan sohbet konusu bile kapandı. ( Yakında çöp kutusunda yerini alırsa şaşırmam ) Çünkü insanlar bırakın aralarında sohbet etmeyi sabahları birbirlerine günaydın ve hayırlı sabahlar demekten bile imtina eder oldular. Yardım isteklerine ehil ve bilgisi olan insanlar değil hiçbir tecrübesi olmadığı belli ve kulaktan dolma bilgilerle kendilerini uzman zanneden kişiler cevap vermeye başladı. Bazen buranın bir paylaşım forumu olduğunu göz ardı edip basit bir işlem için ücret talep eden insanlar türemeye başladı. Referansı nedir kimdendir bilmediğimiz kişiler forum ortamını kullanarak bir kazanç kapısı sağlamanın derdinde. Ve ne yazık ki eskiden son derece ketum ve kuralcı olan sayın yöneticilerimiz sanki forum ruhuna uymayan bu gibi durumlara göz yummaya başladı gibi bir hisse kapılmaya başladım. Şahsi görüşüm oluşabilecek mağduriyetler karşısında sorumluluk reddi beyan etmek bence hiç te ahlaki bir durum değil ve olmamalı. ( Buradan açıkça belirtmek istiyorum. Eğer cihazımla ilgili bir problem söz konusu ise ve ben bunu forum üzerinden çözme isteğim varsa ehil olup olmadığını bilmediğim birine yaptırmak yerine forumun resmi tamircisi olarak gördüğüm ve sadece miuitürkiye değil diğer sosyal medya platformlarından da tanıdığım sayın H.kadioglu' ndan talep ederim.)

Uzun sözün kısası… Yönetici dostlarım lütfen bana kızmasınlar ama üye sayısı arttıkça kalitesi düşen güzide forumumuzun mevcut durumu ne Skorpi hocanın yeniden yetki sahibi olup yarışma düzenlemesiyle ne de sayın adminimiz HiddeNKinG in insanları check-in yapmaya teşvik etmesiyle düzelecek gibi görünmüyor. Öncesini bilmem ama bizzat yaşadığım 2018-19 ruhunun yeniden canlanması gerekiyor ama nasıl olacak işte orası bir muamma gibi görünüyor.
Belli ki sessiz kalabalıkların yalnızlığını yaşamaya devam edeceğiz.
 

cantara22

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
433
Mesajlar
15.872
Tepkime puanı
24.472
Puanları
438
Meşhur bir söz vardır, zamanın ruhu denilir…( Kollektif şuur yada ruhsal iklim diye de tanımlanır.) Bir zamanlar bir aile ortamı gibi gördüğümüz Miuitürkiye forumu zamanın akışına kapılıp ruhunu kaybetti bence. Bunun çeşitli sebepleri olabilir. ZENGİN hocamın sözünü ettiği başlangıçtaki rom, root, kilit, tema ve yazılım gibi merak uyandırıcı konuların rutinleşmesi bir sebeptir. Zira kullanıcılar eskisi gibi ne rootlama hevesinde ne de rom yüklemek. Root atmak artık bir ihtiyaç değil sıkıntı oldu. ( Bunu banka ve whattsap uygulamalarında görebiliyoruz ) Yine eskisi gibi rom geliştirilmediği için mevcut stock romlarla yetinmek mecburiyeti hasıl oldu. ( Bir çok kullanıcının gözdesi Eu rom hala varlığını sürdürüyor ama onun da eski tadı olmadığı ortada. Yine bir zamanların gözdesi Aosp romların ise artık esamisi bile okunmuyor ) Kilit açmak bile artık başlı başına bir güvenlik sorunu olmaya başladı.

Elbette bunlar birer sebep ama Miuitürkiye forumunun asıl problemi başta belirttiğim gibi ruhunu kaybetmesi. Ne eski dostluklar kaldı, ne sıcak bir muhabbet ortamı, ne bir saygı sevgi ne de edep….Forumun en çok etkileşim alan sohbet konusu bile kapandı. ( Yakında çöp kutusunda yerini alırsa şaşırmam ) Çünkü insanlar bırakın aralarında sohbet etmeyi sabahları birbirlerine günaydın ve hayırlı sabahlar demekten bile imtina eder oldular. Yardım isteklerine ehil ve bilgisi olan insanlar değil hiçbir tecrübesi olmadığı belli ve kulaktan dolma bilgilerle kendilerini uzman zanneden kişiler cevap vermeye başladı. Bazen buranın bir paylaşım forumu olduğunu göz ardı edip basit bir işlem için ücret talep eden insanlar türemeye başladı. Referansı nedir kimdendir bilmediğimiz kişiler forum ortamını kullanarak bir kazanç kapısı sağlamanın derdinde. Ve ne yazık ki eskiden son derece ketum ve kuralcı olan sayın yöneticilerimiz sanki forum ruhuna uymayan bu gibi durumlara göz yummaya başladı gibi bir hisse kapılmaya başladım. Şahsi görüşüm oluşabilecek mağduriyetler karşısında sorumluluk reddi beyan etmek bence hiç te ahlaki bir durum değil ve olmamalı. ( Buradan açıkça belirtmek istiyorum. Eğer cihazımla ilgili bir problem söz konusu ise ve ben bunu forum üzerinden çözme isteğim varsa ehil olup olmadığını bilmediğim birine yaptırmak yerine forumun resmi tamircisi olarak gördüğüm ve sadece miuitürkiye değil diğer sosyal medya platformlarından da tanıdığım sayın H.kadioglu' ndan talep ederim.)

Uzun sözün kısası… Yönetici dostlarım lütfen bana kızmasınlar ama üye sayısı arttıkça kalitesi düşen güzide forumumuzun mevcut durumu ne Skorpi hocanın yeniden yetki sahibi olup yarışma düzenlemesiyle ne de sayın adminimiz HiddeNKinG in insanları check-in yapmaya teşvik etmesiyle düzelecek gibi görünmüyor. Öncesini bilmem ama bizzat yaşadığım 2018-19 ruhunun yeniden canlanması gerekiyor ama nasıl olacak işte orası bir muamma gibi görünüyor.
Belli ki sessiz kalabalıkların yalnızlığını yaşamaya devam edeceğiz.
 

ZENGİN15

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
Mi 15
Meslek
Serbest
Yaş
60
Konum
Bursa
Katılım
15 Temmuz 2016
Konular
9
Mesajlar
1.267
Tepkime puanı
1.577
Puanları
138
Meşhur bir söz vardır, zamanın ruhu denilir…( Kollektif şuur yada ruhsal iklim diye de tanımlanır.) Bir zamanlar bir aile ortamı gibi gördüğümüz Miuitürkiye forumu zamanın akışına kapılıp ruhunu kaybetti bence. Bunun çeşitli sebepleri olabilir. ZENGİN hocamın sözünü ettiği başlangıçtaki rom, root, kilit, tema ve yazılım gibi merak uyandırıcı konuların rutinleşmesi bir sebeptir. Zira kullanıcılar eskisi gibi ne rootlama hevesinde ne de rom yüklemek. Root atmak artık bir ihtiyaç değil sıkıntı oldu. ( Bunu banka ve whattsap uygulamalarında görebiliyoruz ) Yine eskisi gibi rom geliştirilmediği için mevcut stock romlarla yetinmek mecburiyeti hasıl oldu. ( Bir çok kullanıcının gözdesi Eu rom hala varlığını sürdürüyor ama onun da eski tadı olmadığı ortada. Yine bir zamanların gözdesi Aosp romların ise artık esamisi bile okunmuyor ) Kilit açmak bile artık başlı başına bir güvenlik sorunu olmaya başladı.

Elbette bunlar birer sebep ama Miuitürkiye forumunun asıl problemi başta belirttiğim gibi ruhunu kaybetmesi. Ne eski dostluklar kaldı, ne sıcak bir muhabbet ortamı, ne bir saygı sevgi ne de edep….Forumun en çok etkileşim alan sohbet konusu bile kapandı. ( Yakında çöp kutusunda yerini alırsa şaşırmam ) Çünkü insanlar bırakın aralarında sohbet etmeyi sabahları birbirlerine günaydın ve hayırlı sabahlar demekten bile imtina eder oldular. Yardım isteklerine ehil ve bilgisi olan insanlar değil hiçbir tecrübesi olmadığı belli ve kulaktan dolma bilgilerle kendilerini uzman zanneden kişiler cevap vermeye başladı. Bazen buranın bir paylaşım forumu olduğunu göz ardı edip basit bir işlem için ücret talep eden insanlar türemeye başladı. Referansı nedir kimdendir bilmediğimiz kişiler forum ortamını kullanarak bir kazanç kapısı sağlamanın derdinde. Ve ne yazık ki eskiden son derece ketum ve kuralcı olan sayın yöneticilerimiz sanki forum ruhuna uymayan bu gibi durumlara göz yummaya başladı gibi bir hisse kapılmaya başladım. Şahsi görüşüm oluşabilecek mağduriyetler karşısında sorumluluk reddi beyan etmek bence hiç te ahlaki bir durum değil ve olmamalı. ( Buradan açıkça belirtmek istiyorum. Eğer cihazımla ilgili bir problem söz konusu ise ve ben bunu forum üzerinden çözme isteğim varsa ehil olup olmadığını bilmediğim birine yaptırmak yerine forumun resmi tamircisi olarak gördüğüm ve sadece miuitürkiye değil diğer sosyal medya platformlarından da tanıdığım sayın H.kadioglu' ndan talep ederim.)

Uzun sözün kısası… Yönetici dostlarım lütfen bana kızmasınlar ama üye sayısı arttıkça kalitesi düşen güzide forumumuzun mevcut durumu ne Skorpi hocanın yeniden yetki sahibi olup yarışma düzenlemesiyle ne de sayın adminimiz HiddeNKinG in insanları check-in yapmaya teşvik etmesiyle düzelecek gibi görünmüyor. Öncesini bilmem ama bizzat yaşadığım 2018-19 ruhunun yeniden canlanması gerekiyor ama nasıl olacak işte orası bir muamma gibi görünüyor.
Belli ki sessiz kalabalıkların yalnızlığını yaşamaya devam edeceğiz.
Bu her daim böyledir hocam. Sayısal anlamda çoğaldıkça heyecan biter, her şey akarına gider. Siyeseten de böyledir, vakıf dernek vb durumu da böyledir.
 

Skorpi24

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
Meşhur bir söz vardır, zamanın ruhu denilir…( Kollektif şuur yada ruhsal iklim diye de tanımlanır.) Bir zamanlar bir aile ortamı gibi gördüğümüz Miuitürkiye forumu zamanın akışına kapılıp ruhunu kaybetti bence. Bunun çeşitli sebepleri olabilir. ZENGİN hocamın sözünü ettiği başlangıçtaki rom, root, kilit, tema ve yazılım gibi merak uyandırıcı konuların rutinleşmesi bir sebeptir. Zira kullanıcılar eskisi gibi ne rootlama hevesinde ne de rom yüklemek. Root atmak artık bir ihtiyaç değil sıkıntı oldu. ( Bunu banka ve whattsap uygulamalarında görebiliyoruz ) Yine eskisi gibi rom geliştirilmediği için mevcut stock romlarla yetinmek mecburiyeti hasıl oldu. ( Bir çok kullanıcının gözdesi Eu rom hala varlığını sürdürüyor ama onun da eski tadı olmadığı ortada. Yine bir zamanların gözdesi Aosp romların ise artık esamisi bile okunmuyor ) Kilit açmak bile artık başlı başına bir güvenlik sorunu olmaya başladı.

Elbette bunlar birer sebep ama Miuitürkiye forumunun asıl problemi başta belirttiğim gibi ruhunu kaybetmesi. Ne eski dostluklar kaldı, ne sıcak bir muhabbet ortamı, ne bir saygı sevgi ne de edep….Forumun en çok etkileşim alan sohbet konusu bile kapandı. ( Yakında çöp kutusunda yerini alırsa şaşırmam ) Çünkü insanlar bırakın aralarında sohbet etmeyi sabahları birbirlerine günaydın ve hayırlı sabahlar demekten bile imtina eder oldular. Yardım isteklerine ehil ve bilgisi olan insanlar değil hiçbir tecrübesi olmadığı belli ve kulaktan dolma bilgilerle kendilerini uzman zanneden kişiler cevap vermeye başladı. Bazen buranın bir paylaşım forumu olduğunu göz ardı edip basit bir işlem için ücret talep eden insanlar türemeye başladı. Referansı nedir kimdendir bilmediğimiz kişiler forum ortamını kullanarak bir kazanç kapısı sağlamanın derdinde. Ve ne yazık ki eskiden son derece ketum ve kuralcı olan sayın yöneticilerimiz sanki forum ruhuna uymayan bu gibi durumlara göz yummaya başladı gibi bir hisse kapılmaya başladım. Şahsi görüşüm oluşabilecek mağduriyetler karşısında sorumluluk reddi beyan etmek bence hiç te ahlaki bir durum değil ve olmamalı. ( Buradan açıkça belirtmek istiyorum. Eğer cihazımla ilgili bir problem söz konusu ise ve ben bunu forum üzerinden çözme isteğim varsa ehil olup olmadığını bilmediğim birine yaptırmak yerine forumun resmi tamircisi olarak gördüğüm ve sadece miuitürkiye değil diğer sosyal medya platformlarından da tanıdığım sayın H.kadioglu' ndan talep ederim.)

Uzun sözün kısası… Yönetici dostlarım lütfen bana kızmasınlar ama üye sayısı arttıkça kalitesi düşen güzide forumumuzun mevcut durumu ne Skorpi hocanın yeniden yetki sahibi olup yarışma düzenlemesiyle ne de sayın adminimiz HiddeNKinG in insanları check-in yapmaya teşvik etmesiyle düzelecek gibi görünmüyor. Öncesini bilmem ama bizzat yaşadığım 2018-19 ruhunun yeniden canlanması gerekiyor ama nasıl olacak işte orası bir muamma gibi görünüyor.
Belli ki sessiz kalabalıkların yalnızlığını yaşamaya devam edeceğiz.
Sevgili hocam, romanınızı bir çırpıda okudum, tamamına katılıyorum, Eu rom haricinde... Siz forumda okuduklarımıza istinaden ve yeni çıkan cihazlarda bildirilen sorunlar nedeniyle eskisi gibi değil diyorsunuz sanırım, benim cihaz benim gibi eski ve ben EU romdan oldukça memnunum

2107113SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst