Duyuru Forum Check-in Sistemi ve Günlük Seri

HiddeNKinG30

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 15
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.394
Mesajlar
10.627
Çözümler
33
Tepkime puanı
14.614
Puanları
438
Meşhur bir söz vardır, zamanın ruhu denilir…( Kollektif şuur yada ruhsal iklim diye de tanımlanır.) Bir zamanlar bir aile ortamı gibi gördüğümüz Miuitürkiye forumu zamanın akışına kapılıp ruhunu kaybetti bence. Bunun çeşitli sebepleri olabilir. ZENGİN hocamın sözünü ettiği başlangıçtaki rom, root, kilit, tema ve yazılım gibi merak uyandırıcı konuların rutinleşmesi bir sebeptir. Zira kullanıcılar eskisi gibi ne rootlama hevesinde ne de rom yüklemek. Root atmak artık bir ihtiyaç değil sıkıntı oldu. ( Bunu banka ve whattsap uygulamalarında görebiliyoruz ) Yine eskisi gibi rom geliştirilmediği için mevcut stock romlarla yetinmek mecburiyeti hasıl oldu. ( Bir çok kullanıcının gözdesi Eu rom hala varlığını sürdürüyor ama onun da eski tadı olmadığı ortada. Yine bir zamanların gözdesi Aosp romların ise artık esamisi bile okunmuyor ) Kilit açmak bile artık başlı başına bir güvenlik sorunu olmaya başladı.

Elbette bunlar birer sebep ama Miuitürkiye forumunun asıl problemi başta belirttiğim gibi ruhunu kaybetmesi. Ne eski dostluklar kaldı, ne sıcak bir muhabbet ortamı, ne bir saygı sevgi ne de edep….Forumun en çok etkileşim alan sohbet konusu bile kapandı. ( Yakında çöp kutusunda yerini alırsa şaşırmam ) Çünkü insanlar bırakın aralarında sohbet etmeyi sabahları birbirlerine günaydın ve hayırlı sabahlar demekten bile imtina eder oldular. Yardım isteklerine ehil ve bilgisi olan insanlar değil hiçbir tecrübesi olmadığı belli ve kulaktan dolma bilgilerle kendilerini uzman zanneden kişiler cevap vermeye başladı. Bazen buranın bir paylaşım forumu olduğunu göz ardı edip basit bir işlem için ücret talep eden insanlar türemeye başladı. Referansı nedir kimdendir bilmediğimiz kişiler forum ortamını kullanarak bir kazanç kapısı sağlamanın derdinde. Ve ne yazık ki eskiden son derece ketum ve kuralcı olan sayın yöneticilerimiz sanki forum ruhuna uymayan bu gibi durumlara göz yummaya başladı gibi bir hisse kapılmaya başladım. Şahsi görüşüm oluşabilecek mağduriyetler karşısında sorumluluk reddi beyan etmek bence hiç te ahlaki bir durum değil ve olmamalı. ( Buradan açıkça belirtmek istiyorum. Eğer cihazımla ilgili bir problem söz konusu ise ve ben bunu forum üzerinden çözme isteğim varsa ehil olup olmadığını bilmediğim birine yaptırmak yerine forumun resmi tamircisi olarak gördüğüm ve sadece miuitürkiye değil diğer sosyal medya platformlarından da tanıdığım sayın H.kadioglu' ndan talep ederim.)

Uzun sözün kısası… Yönetici dostlarım lütfen bana kızmasınlar ama üye sayısı arttıkça kalitesi düşen güzide forumumuzun mevcut durumu ne Skorpi hocanın yeniden yetki sahibi olup yarışma düzenlemesiyle ne de sayın adminimiz HiddeNKinG in insanları check-in yapmaya teşvik etmesiyle düzelecek gibi görünmüyor. Öncesini bilmem ama bizzat yaşadığım 2018-19 ruhunun yeniden canlanması gerekiyor ama nasıl olacak işte orası bir muamma gibi görünüyor.
Belli ki sessiz kalabalıkların yalnızlığını yaşamaya devam edeceğiz.


Hocam uzun yazmayı sevmem ama bu forumun bu şekilde olduğunu sürekli her mesajda belirtmeniz insanların da karamsarlığa kapılmasını sağlıyor. Burda ne güzel yeni birşey yapmışız onu konuşacağımıza yine dönüp dolaşıp aynı şeyleri söylemişsinz. Karamsarlık haricinden teşvik edici olmak, iyimser olmak çok daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.

Lütfen bu konuda biraz hassasiyet gösterelim
 

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
63
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
56
Mesajlar
3.958
Çözümler
3
Tepkime puanı
14.137
Puanları
238
Hocam uzun yazmayı sevmem ama bu forumun bu şekilde olduğunu sürekli her mesajda belirtmeniz insanların da karamsarlığa kapılmasını sağlıyor. Burda ne güzel yeni birşey yapmışız onu konuşacağımıza yine dönüp dolaşıp aynı şeyleri söylemişsinz. Karamsarlık haricinden teşvik edici olmak, iyimser olmak çok daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.

Lütfen bu konuda biraz hassasiyet gösterelim
Benimki nafile bir çabadan ibaret, onu anladım zaten hocam. Sizin açınızdan bir problem yoksa benim için bu mevzu burada kapanmıştır. Bundan sonra da azami hassasiyet göstereceğimden emin olabilirsiniz.
 

HiddeNKinG30

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 15
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.394
Mesajlar
10.627
Çözümler
33
Tepkime puanı
14.614
Puanları
438
Benimki nafile bir çabadan ibaret, onu anladım zaten hocam. Sizin açınızdan bir problem yoksa benim için bu mevzu burada kapanmıştır. Bundan sonra da azami hassasiyet göstereceğimden emin olabilirsiniz.

Teşekkür ederim hocam. Yani foruma katkı sağlamak isterseniz. Bu tür mesajların dışında, ne bileyim haber, recovery rom güncellemeleri gibi konuları takip edip onları forumda açarsanız bir harekete sizde destek olmuş olursunuz.
 

HiddeNKinG30

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 15
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.394
Mesajlar
10.627
Çözümler
33
Tepkime puanı
14.614
Puanları
438
1780519565654.png



Telefonlar listesinde cihazınızı seçerseniz. Profil kartınızda gösterebilirsiniz.

Burayı takip eden sayısı iyi şöyle küçük bir duyuru tarzı ekleyeyim
 

Lucas.Rintaro29

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.622
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.132
Puanları
188
1780519565654.png



Telefonlar listesinde cihazınızı seçerseniz. Profil kartınızda gösterebilirsiniz.

Burayı takip eden sayısı iyi şöyle küçük bir duyuru tarzı ekleyeyim
Aşk olsun hocam, forumun en canlı konusunu barındıran Redmi Note 10 Pro 4G (Sweet) modelini eklememişsiniz :(
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bir de mobilde şu şekil görünüyor. Tema-1 seçili.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Hitmantextil

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan
Cihazım
Zortphone
Konum
USA
Katılım
10 Aralık 2019
Konular
15
Mesajlar
403
Tepkime puanı
193
Puanları
58
Saat 00.01 de check in yapan herkesi takip ediyorum bu ne hız arkadaş ya
Check in sayımı 0 da tutarak bu kapitalist sisteme karşı duruyorum...(!)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Meşhur bir söz vardır, zamanın ruhu denilir…( Kollektif şuur yada ruhsal iklim diye de tanımlanır.) Bir zamanlar bir aile ortamı gibi gördüğümüz Miuitürkiye forumu zamanın akışına kapılıp ruhunu kaybetti bence. Bunun çeşitli sebepleri olabilir. ZENGİN hocamın sözünü ettiği başlangıçtaki rom, root, kilit, tema ve yazılım gibi merak uyandırıcı konuların rutinleşmesi bir sebeptir. Zira kullanıcılar eskisi gibi ne rootlama hevesinde ne de rom yüklemek. Root atmak artık bir ihtiyaç değil sıkıntı oldu. ( Bunu banka ve whattsap uygulamalarında görebiliyoruz ) Yine eskisi gibi rom geliştirilmediği için mevcut stock romlarla yetinmek mecburiyeti hasıl oldu. ( Bir çok kullanıcının gözdesi Eu rom hala varlığını sürdürüyor ama onun da eski tadı olmadığı ortada. Yine bir zamanların gözdesi Aosp romların ise artık esamisi bile okunmuyor ) Kilit açmak bile artık başlı başına bir güvenlik sorunu olmaya başladı.

Elbette bunlar birer sebep ama Miuitürkiye forumunun asıl problemi başta belirttiğim gibi ruhunu kaybetmesi. Ne eski dostluklar kaldı, ne sıcak bir muhabbet ortamı, ne bir saygı sevgi ne de edep….Forumun en çok etkileşim alan sohbet konusu bile kapandı. ( Yakında çöp kutusunda yerini alırsa şaşırmam ) Çünkü insanlar bırakın aralarında sohbet etmeyi sabahları birbirlerine günaydın ve hayırlı sabahlar demekten bile imtina eder oldular. Yardım isteklerine ehil ve bilgisi olan insanlar değil hiçbir tecrübesi olmadığı belli ve kulaktan dolma bilgilerle kendilerini uzman zanneden kişiler cevap vermeye başladı. Bazen buranın bir paylaşım forumu olduğunu göz ardı edip basit bir işlem için ücret talep eden insanlar türemeye başladı. Referansı nedir kimdendir bilmediğimiz kişiler forum ortamını kullanarak bir kazanç kapısı sağlamanın derdinde. Ve ne yazık ki eskiden son derece ketum ve kuralcı olan sayın yöneticilerimiz sanki forum ruhuna uymayan bu gibi durumlara göz yummaya başladı gibi bir hisse kapılmaya başladım. Şahsi görüşüm oluşabilecek mağduriyetler karşısında sorumluluk reddi beyan etmek bence hiç te ahlaki bir durum değil ve olmamalı. ( Buradan açıkça belirtmek istiyorum. Eğer cihazımla ilgili bir problem söz konusu ise ve ben bunu forum üzerinden çözme isteğim varsa ehil olup olmadığını bilmediğim birine yaptırmak yerine forumun resmi tamircisi olarak gördüğüm ve sadece miuitürkiye değil diğer sosyal medya platformlarından da tanıdığım sayın H.kadioglu' ndan talep ederim.)

Uzun sözün kısası… Yönetici dostlarım lütfen bana kızmasınlar ama üye sayısı arttıkça kalitesi düşen güzide forumumuzun mevcut durumu ne Skorpi hocanın yeniden yetki sahibi olup yarışma düzenlemesiyle ne de sayın adminimiz HiddeNKinG in insanları check-in yapmaya teşvik etmesiyle düzelecek gibi görünmüyor. Öncesini bilmem ama bizzat yaşadığım 2018-19 ruhunun yeniden canlanması gerekiyor ama nasıl olacak işte orası bir muamma gibi görünüyor.
Belli ki sessiz kalabalıkların yalnızlığını yaşamaya devam edeceğiz.
Bence şuanda forumu canlandırabilecek ve herkese hitap edebilecek tek konu var "modüller", Bilinmeyen Magisk, kernelsu, ve lsposed modülleri paylaşılsa hiç çıkmam şahsen forumdan sabah akşam forumda aktifim tek şeye bakıyorum bilmediğim sıra dışı bir modül paylaşıldı mı diye çünkü eskiden çok fazla paylaşım vardı forumun asıl tadı tuzu şahsımca modüllerdir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam sorulan sorularda çok genel artık

Kulaklığın sağından az ses geliyor
Konuşurken sesim karşıya az gidiyor

Ne denebilir ki? Ücretli olarakta IMEI ve bl işleri var. Onlarda zaten yapanlar da belli yerlere ücret ödediği için ücretsiz bir yolu yok bunların.

Üzücü
Ücretsiz yolu her zaman var hocam kullanılan o ücretli toollarda zaten kodları ve dosyaları otomatik flaşlıyor sadece sadece gizli tutuluyor kodlar, eskiden YouTube da imei için gerekli kod ve flash dosyaları paylaşılıyordu şuanda da server harici yazlımsal kayıt bir çok model için mümkün sadece artık paraya döndü, ücretli desteğede asla para vermedim vermeyi de düşünmüyorum kullandıkları tooları hintliler 48 saatini 1-2$ a satıyor zaten satın alıp kendi işimi kendim görüyorum para kolay kazanılmıyor
 
Son düzenleme:

HiddeNKinG30

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 15
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.394
Mesajlar
10.627
Çözümler
33
Tepkime puanı
14.614
Puanları
438
Check in sayımı 0 da tutarak bu kapitalist sisteme karşı duruyorum...(!)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bence şuanda forumu canlandırabilecek ve herkese hitap edebilecek tek konu var "modüller", Bilinmeyen Magisk, kernelsu, ve lsposed modülleri paylaşılsa hiç çıkmam şahsen forumdan sabah akşam forumda aktifim tek şeye bakıyorum bilmediğim sıra dışı bir modül paylaşıldı mı diye çünkü eskiden çok fazla paylaşım vardı forumun asıl tadı tuzu şahsımca modüllerdir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ücretsiz yolu her zaman var hocam kullanılan o ücretli toollarda zaten kodları ve dosyaları otomatik flaşlıyor sadece sadece gizli tutuluyor kodlar, eskiden YouTube da imei için gerekli kod ve flash dosyaları paylaşılıyordu şuanda da server harici yazlımsal kayıt bir çok model için mümkün sadece artık paraya döndü, ücretli desteğede asla para vermedim vermeyi de düşünmüyorum kullandıkları tooları hintliler 48 saatini 1-2$ a satıyor zaten satın alıp kendi işimi kendim görüyorum para kolay kazanılmıyor
Hocam 1 2 dolara satanları paylaşın bu da bir paylaşımdır
 
Üst Alt