- Adım
- Onur
- Cihazım
- Mi MİX/ Mi4
- Meslek
- Kabin Memuru
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 22 Şubat 2016
- Konular
- 31
- Mesajlar
- 1.472
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 707
- Puanları
- 128
Arkadaşlar Merhaba
Delta ile yaşadığım yeni bir problemden bahsetmek istiyorum ve özellikle cantara hocam sizin desteğinizi bekliyorum. Mi5 telefonun bataryası kendiliğinden şişmesi sebebi ile Delte servise gönderdik. Cepporttan almış olduğumuz bu 7 aylık telefonun bataryasının şişmesini kullanıcı hatası diyerek onarımını yapmadılar. Üstüne üstün anakartının darbe görmüş olduğunu ve anakartın yandığını belirttiler. Biz telefonu çalışır bir vaziyette vermiştik oysaki. Gerçekten Deltenın bu profesyonel olmayan tavrı cok can sıkıyo bu durumda ne yapmam gerekiyor ?. Tüketici heyetine başvuru yapmak istiyorum ama çok uzun bir süreç oluyor.
Delta ile yaşadığım yeni bir problemden bahsetmek istiyorum ve özellikle cantara hocam sizin desteğinizi bekliyorum. Mi5 telefonun bataryası kendiliğinden şişmesi sebebi ile Delte servise gönderdik. Cepporttan almış olduğumuz bu 7 aylık telefonun bataryasının şişmesini kullanıcı hatası diyerek onarımını yapmadılar. Üstüne üstün anakartının darbe görmüş olduğunu ve anakartın yandığını belirttiler. Biz telefonu çalışır bir vaziyette vermiştik oysaki. Gerçekten Deltenın bu profesyonel olmayan tavrı cok can sıkıyo bu durumda ne yapmam gerekiyor ?. Tüketici heyetine başvuru yapmak istiyorum ama çok uzun bir süreç oluyor.