Yardım Delte servis problemi (mi5 pil şişmesi durumu)

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
Arkadaşlar Merhaba

Delta ile yaşadığım yeni bir problemden bahsetmek istiyorum ve özellikle cantara hocam sizin desteğinizi bekliyorum. Mi5 telefonun bataryası kendiliğinden şişmesi sebebi ile Delte servise gönderdik. Cepporttan almış olduğumuz bu 7 aylık telefonun bataryasının şişmesini kullanıcı hatası diyerek onarımını yapmadılar. Üstüne üstün anakartının darbe görmüş olduğunu ve anakartın yandığını belirttiler. Biz telefonu çalışır bir vaziyette vermiştik oysaki. Gerçekten Deltenın bu profesyonel olmayan tavrı cok can sıkıyo bu durumda ne yapmam gerekiyor ?. Tüketici heyetine başvuru yapmak istiyorum ama çok uzun bir süreç oluyor.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Arkadaşlar Merhaba

Delta ile yaşadığım yeni bir problemden bahsetmek istiyorum ve özellikle cantara hocam sizin desteğinizi bekliyorum. Mi5 telefonun bataryası kendiliğinden şişmesi sebebi ile Delte servise gönderdik. Cepporttan almış olduğumuz bu 7 aylık telefonun bataryasının şişmesini kullanıcı hatası diyerek onarımını yapmadılar. Üstüne üstün anakartının darbe görmüş olduğunu ve anakartın yandığını belirttiler. Biz telefonu çalışır bir vaziyette vermiştik oysaki. Gerçekten Deltenın bu profesyonel olmayan tavrı cok can sıkıyo bu durumda ne yapmam gerekiyor ?. Tüketici heyetine başvuru yapmak istiyorum ama çok uzun bir süreç oluyor.

Hocam pazartesi günü ben bir görüşeyim sonra yeniden haberleşelim. Mümkün olduğu kadar hızlı bir şekilde çözüme ulaştırmaya çalışalım.
 
Oyla:

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Arkadaşlar Merhaba

Delta ile yaşadığım yeni bir problemden bahsetmek istiyorum ve özellikle cantara hocam sizin desteğinizi bekliyorum. Mi5 telefonun bataryası kendiliğinden şişmesi sebebi ile Delte servise gönderdik. Cepporttan almış olduğumuz bu 7 aylık telefonun bataryasının şişmesini kullanıcı hatası diyerek onarımını yapmadılar. Üstüne üstün anakartının darbe görmüş olduğunu ve anakartın yandığını belirttiler. Biz telefonu çalışır bir vaziyette vermiştik oysaki. Gerçekten Deltenın bu profesyonel olmayan tavrı cok can sıkıyo bu durumda ne yapmam gerekiyor ?. Tüketici heyetine başvuru yapmak istiyorum ama çok uzun bir süreç oluyor.
Bunlar yoldan tuttukları adama telefon mu tamir ettiriyorlar anlamadım! Muhtemelen cihazı açarken anakartı kendileri bozdular çünkü siz çalışır yolladık diyosunuz.
Daha önce çok fazla benzer sıkıntı oldu delta ile ilgili. Mesela bende 4-5 aydır ghost screen var ancak korkudan yollayamıyorum servise. Bizi forumda garantisiz cihaz satan arkadaşlara itiyorlar resmen!
 
Oyla:

monvance

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ÖmerF Koca
Cihazım
Mi 10T
Meslek
Öğrenci
Yaş
26
Konum
istanbul
Katılım
2 Ocak 2017
Konular
34
Mesajlar
1.523
Çözümler
1
Tepkime puanı
987
Puanları
128
geçmiş olsun hocam. bende arka cam için servise yollayacaktim.
 
Oyla:

__SEFA__

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SEFA
Cihazım
mix 3
Yaş
30
Konum
istanbul
Katılım
1 Nisan 2016
Konular
15
Mesajlar
929
Tepkime puanı
702
Puanları
128
Arkadaşlar Merhaba

Delta ile yaşadığım yeni bir problemden bahsetmek istiyorum ve özellikle cantara hocam sizin desteğinizi bekliyorum. Mi5 telefonun bataryası kendiliğinden şişmesi sebebi ile Delte servise gönderdik. Cepporttan almış olduğumuz bu 7 aylık telefonun bataryasının şişmesini kullanıcı hatası diyerek onarımını yapmadılar. Üstüne üstün anakartının darbe görmüş olduğunu ve anakartın yandığını belirttiler. Biz telefonu çalışır bir vaziyette vermiştik oysaki. Gerçekten Deltenın bu profesyonel olmayan tavrı cok can sıkıyo bu durumda ne yapmam gerekiyor ?. Tüketici heyetine başvuru yapmak istiyorum ama çok uzun bir süreç oluyor.
Geçmiş olsun, cantara hocam muhtemelen çözüme kavuşturacaktır

Bunlar yoldan tuttukları adama telefon mu tamir ettiriyorlar anlamadım! Muhtemelen cihazı açarken anakartı kendileri bozdular çünkü siz çalışır yolladık diyosunuz.
Daha önce çok fazla benzer sıkıntı oldu delta ile ilgili. Mesela bende 4-5 aydır ghost screen var ancak korkudan yollayamıyorum servise. Bizi forumda garantisiz cihaz satan arkadaşlara itiyorlar resmen!
Hakaret kabul ederim hocam. Öncelikle ne kadar adı garantisiz olsa da eminim en iyi servislerden daha iyi destek veriyoruzdur. Eğer iteleme usulü benden yada diğer arkadaşlardan cihaz aldığınızı düşünecekseniz almamanız daha hayırlı olur.
 
Oyla:

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Geçmiş olsun, cantara hocam muhtemelen çözüme kavuşturacaktır


Hakaret kabul ederim hocam. Öncelikle ne kadar adı garantisiz olsa da eminim en iyi servislerden daha iyi destek veriyoruzdur. Eğer iteleme usulü benden yada diğer arkadaşlardan cihaz aldığınızı düşünecekseniz almamanız daha hayırlı olur.
Hocam hakaret olarak algilanacak bi durum yok. Benim söylemek istediğim sizin sattığınızdan daha yüksek paralar ödeyerek cihaz alıyoruz garantiye güvenerek ama düştüğümüz hallere bak. Daha da almam zaten. Garanti yok nasıl olsa. Sizin gibi satıcı arkadaşlara yönelecegim bidaki telefon alimimda. Yanlış anlaşıldıysam kusuruma bakmayın. Sonuçta kimseye zorla cihaz satmıyorsunuz
 
Oyla:

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
Arkadaşlar ilginize çok teşekkür ederim. cantara hocam size de çok teşekkür ederim pazartesi tekrar size yazarım kayıt numarası gibi bilgileri veririm
 
Oyla:

slsn

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
enes
Cihazım
mi5
Yaş
35
Konum
konya
Katılım
4 Nisan 2017
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar Merhaba

Delta ile yaşadığım yeni bir problemden bahsetmek istiyorum ve özellikle cantara hocam sizin desteğinizi bekliyorum. Mi5 telefonun bataryası kendiliğinden şişmesi sebebi ile Delte servise gönderdik. Cepporttan almış olduğumuz bu 7 aylık telefonun bataryasının şişmesini kullanıcı hatası diyerek onarımını yapmadılar. Üstüne üstün anakartının darbe görmüş olduğunu ve anakartın yandığını belirttiler. Biz telefonu çalışır bir vaziyette vermiştik oysaki. Gerçekten Deltenın bu profesyonel olmayan tavrı cok can sıkıyo bu durumda ne yapmam gerekiyor ?. Tüketici heyetine başvuru yapmak istiyorum ama çok uzun bir süreç oluyor.

Hocam geçmiş olsun. Bataryanın şiştiğini nasıl anladınız? Bende de mi5 var var alalı 9 ay oldu telefon gecen hafta %13 e geldıgınde kapanıyordu. Dün %40 şarjı varken kapandı. Benzer sorun yasadınız mı ?
 
Oyla:

__SEFA__

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SEFA
Cihazım
mix 3
Yaş
30
Konum
istanbul
Katılım
1 Nisan 2016
Konular
15
Mesajlar
929
Tepkime puanı
702
Puanları
128
Hocam geçmiş olsun. Bataryanın şiştiğini nasıl anladınız? Bende de mi5 var var alalı 9 ay oldu telefon gecen hafta %13 e geldıgınde kapanıyordu. Dün %40 şarjı varken kapandı. Benzer sorun yasadınız mı ?
Mi 5 de batarya şişince arka kapak açılıyor hocam . Yani şişmiş olsa fark ederdiniz
 
Oyla:
Üst Alt