Delta Teknik Servis Sorunları

hyuga16

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
isa
Cihazım
Mİ4 LTE
Yaş
37
Konum
bursa
Katılım
1 Nisan 2016
Konular
12
Mesajlar
93
Tepkime puanı
12
Puanları
8
Merhaba Arkadaşlar,
Mİ4 Lte telefonumu şarj olmuyor nedeniyle delta servise gönderdim.11.06.2016 tarihinden bu yana telefon anakart değişecek diye bekletiliyor.İstisnasız her gün arıyorum ki akıllarına kazınayım da bir an önce yapsınlar yada yapılmayacaksa diğer yollardan tahsilatını yapayım diyerek aradım. Son 10 gündürde sürekli yarın göndericez diyorlar.
Edit: Bugün sabah aradım parça değişecek dediler
* Yine aradım cihaz değişecek dediler :)
İnanın arkadaşlar artık sinirime adamlara laf dahi edemiyorum. İnsanı çileden çıkarırlar. Sakın bu firmalara bulaşmayın.
 

ertndrsn

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Meslek
Ekonomist
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
25 Haziran 2016
Konular
76
Mesajlar
1.599
Tepkime puanı
2.155
Puanları
138
- Bugün bende tekrar aradım yenisini göndereceklermiş öyle dedi.
* yenisi üretilmiyor sıfır stoklarda yoksa ne yapacaksınız dedim
-bir üst modelini göndeririz dedi
*mi5 suan türkiyede gelmiyor diye biliyorum,
-ayarlarız sıkıntı yapmayın diyor :)

Muhtemelen bunlar 2gb ram modellisini gönderecekler içimde öyle bir his var
Başınıza yine iş çıktı gibi görünüyor hocam.2 GB modelini yollarlarsa kesinlikle kabul etmeyin.Ben de bir şekilde yeni telefon alabilirsem direkt internete koyar 50 lira ucuz falan satarım.Sonra da gider bir tane GM5 Plus alırım.Bir daha da paralel ithalat telefon almam.
 
Oyla:

Metin

(:
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
37
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.814
Çözümler
7
Tepkime puanı
7.368
Puanları
338
Aslında hepsiburada.com gibi sitelerden alınca 14 gün iade sürecini aşmadan kontrol etmek mantıklı..
Ama sonradan çıkan sorunları ne yaparız bilmiyorum.. Güzel cihaz ama garanti durumu sakat.. Sırf garanti durumu yüzünden beklemedeyim..
 
Oyla:

ertndrsn

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Meslek
Ekonomist
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
25 Haziran 2016
Konular
76
Mesajlar
1.599
Tepkime puanı
2.155
Puanları
138
Aslında hepsiburada.com gibi sitelerden alınca 14 gün iade sürecini aşmadan kontrol etmek mantıklı..
Ama sonradan çıkan sorunları ne yaparız bilmiyorum.. Güzel cihaz ama garanti durumu sakat.. Sırf garanti durumu yüzünden beklemedeyim..
Bence almayın hocam.Cihaz çok güzel ama böyle başınız yanabiliyor.
 
Oyla:

Metin

(:
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
37
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.814
Çözümler
7
Tepkime puanı
7.368
Puanları
338
Bence almayın hocam.Cihaz çok güzel ama böyle başınız yanabiliyor.
Maalesef haklısınız.. Işte sıkıntı garantide.. Hepsiburada biz yetkiliyiz, bize gönderebilirsiniz dedi, kafam allak bullak oldu
 
Oyla:

ertndrsn

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Meslek
Ekonomist
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
25 Haziran 2016
Konular
76
Mesajlar
1.599
Tepkime puanı
2.155
Puanları
138
Maalesef haklısınız.. Işte sıkıntı garantide.. Hepsiburada biz yetkiliyiz, bize gönderebilirsiniz dedi, kafam allak bullak oldu
Onlar da zaten Delta'ya yollayacaklar.Bir şey değişmeyecek yani.
 
Oyla:

hyuga16

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
isa
Cihazım
Mİ4 LTE
Yaş
37
Konum
bursa
Katılım
1 Nisan 2016
Konular
12
Mesajlar
93
Tepkime puanı
12
Puanları
8
Mi4'ün Türkiye'deki tek servis ağı delta mı ?
Evet öyle görünüyor. belki avantajınız hepsi buradanın kurumsal kimliği olabilir. sizi magdur etmezler diye umuyorum.
bugün görüştüm yeni cihaz olmadı bir üst modelini göndericez diyorlar ama onunda günü belli değil :)
Telefonu çine yollasaydım şimdiye adamlar yenisi göndermiş olurdu :D
 
Oyla:

akdrhmz

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Xiaomi Mİ 9 SE
Yaş
37
Konum
İzmir
Katılım
24 Temmuz 2014
Konular
28
Mesajlar
845
Çözümler
3
Tepkime puanı
413
Puanları
78
Maalesef haklısınız.. Işte sıkıntı garantide.. Hepsiburada biz yetkiliyiz, bize gönderebilirsiniz dedi, kafam allak bullak oldu
hocam garantiye hepsiburada üzerinden gönderirseniz siz h.b ile muhatap oluyorsunuz ve 20 iş günü içerisinde ürün tamir olup elinize ulaşmazsa direk size para iadesi yapıyorlar.
ben 2012 yılında motorola atrix almıştım HB üzerinden 1 yıl kullandım ve ahizeden sorun yaşadım HB üzerinden servise gönderdim 20 iş günü içerisinde sorunu çözemediler çünki telefon artık üretilmiyordu yedek parça da yoktu hepsi burada benim kredi kartıma parayı iade etti ben servisle hiç irtibat kurmadım.
 
Oyla:

Bllergl

Android Sever
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bilal
Cihazım
Mi4/MiBand1S
Yaş
32
Konum
Istanbul
Katılım
2 Ocak 2016
Konular
11
Mesajlar
443
Tepkime puanı
74
Puanları
43
- Bugün bende tekrar aradım yenisini göndereceklermiş öyle dedi.
* yenisi üretilmiyor sıfır stoklarda yoksa ne yapacaksınız dedim
-bir üst modelini göndeririz dedi
*mi5 suan türkiyede gelmiyor diye biliyorum,
-ayarlarız sıkıntı yapmayın diyor :)

Muhtemelen bunlar 2gb ram modellisini gönderecekler içimde öyle bir his var

ne lanet bi firmaya denk geldik böyle bugun bende aradım cihazın arızası giderilmiş yeni bi arıza daha meydana gelmiş söz de, yeni arızayı sordum anakartı yanmış dediler bende olmuyosa olmuyodur insanları mağdur etmeyin başka türlü çözelim sorunu dedim yeni cihaz gönderilcek hafta sonuna kadar sorununuzu halledicez dediler bakalım ne olucak cuma günü tekrar arıcam dalga geçiyo adamlar resmen :D

Başınıza yine iş çıktı gibi görünüyor hocam.2 GB modelini yollarlarsa kesinlikle kabul etmeyin.Ben de bir şekilde yeni telefon alabilirsem direkt internete koyar 50 lira ucuz falan satarım.Sonra da gider bir tane GM5 Plus alırım.Bir daha da paralel ithalat telefon almam.

geçmiş olsun hocam inşaallah istediğiniz olur.
 
Oyla:
Üst Alt