- Adım
- İsmet
- Cihazım
- Xiaomi Mi 5s
- Yaş
- 26
- Konum
- Şanlıurfa
- Katılım
- 20 Temmuz 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Öncelikle merhaba arkadaşlar.
Ben mi 5s telefon kullanıyorum ilk başlarda çok güzeldi hiç bir sorun yoktu ancak sonralarda hayalet ekran sıkıntısı ortaya çıktı bir süre idare ettim ancak tahammül edilecek gibi olmamaya başladı bende teknik servise göndermeye karar verdim gonderdikten tam 1 ay sonra telefon geldi evet hayalet ekran sorunu giderilmişti ama parmak izi okuyucu çalışmıyordu bu sefer bunu da idare edeyim daha sonra gönderirim dedim 5 6 ay kadar kullandım
Tekrar göndereyim en azından hayalet ekran ve parmak izini çözerler diye gönderdim bunların yanı sıra telefonun şarjının çabuk bitmesi ısınması gibi problemler vardı onları da yazdım. Telefonu gonderdikten yine tam 1 ay sonra elime ulaştı telefon. Telefonu hayalet ekran,parmak izi okuyucunun çalışmaması, aşırı ısınma, ve şarjın çabuk bitmesi hataları ile gönderdim yapılan işlem ise hayalet ekran sorunu çözülmüş parmak izi okuyucuya dokunulmamis bile telefonu fabrika ayarlarına cevirmisler yapabildikleri şeyler bunlar. Bunların yanı sıra telefonun yakınlık sensörünü bozmuslar tuş kilidi tuşunu içine gömmüşler resmen ses tuşlarına nazaran çok daha ağır basıyor. Yani anlayacağınız bir şeyi düzeltelim derken 2 3 şeyi de mahfediyorlar. Ben bu kadar saçma bu teknik servis görmedim ya.
Sonuç olarak bu konu hakkında napabilirim telefonu tekrar göndermeye korkuyorum artık
Ben mi 5s telefon kullanıyorum ilk başlarda çok güzeldi hiç bir sorun yoktu ancak sonralarda hayalet ekran sıkıntısı ortaya çıktı bir süre idare ettim ancak tahammül edilecek gibi olmamaya başladı bende teknik servise göndermeye karar verdim gonderdikten tam 1 ay sonra telefon geldi evet hayalet ekran sorunu giderilmişti ama parmak izi okuyucu çalışmıyordu bu sefer bunu da idare edeyim daha sonra gönderirim dedim 5 6 ay kadar kullandım
Tekrar göndereyim en azından hayalet ekran ve parmak izini çözerler diye gönderdim bunların yanı sıra telefonun şarjının çabuk bitmesi ısınması gibi problemler vardı onları da yazdım. Telefonu gonderdikten yine tam 1 ay sonra elime ulaştı telefon. Telefonu hayalet ekran,parmak izi okuyucunun çalışmaması, aşırı ısınma, ve şarjın çabuk bitmesi hataları ile gönderdim yapılan işlem ise hayalet ekran sorunu çözülmüş parmak izi okuyucuya dokunulmamis bile telefonu fabrika ayarlarına cevirmisler yapabildikleri şeyler bunlar. Bunların yanı sıra telefonun yakınlık sensörünü bozmuslar tuş kilidi tuşunu içine gömmüşler resmen ses tuşlarına nazaran çok daha ağır basıyor. Yani anlayacağınız bir şeyi düzeltelim derken 2 3 şeyi de mahfediyorlar. Ben bu kadar saçma bu teknik servis görmedim ya.
Sonuç olarak bu konu hakkında napabilirim telefonu tekrar göndermeye korkuyorum artık