- Adım
- Delta Servis
- Cihazım
- Xiaomi
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 27 Aralık 2017
- Konular
- 0
- Mesajlar
- 214
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 64
- Puanları
- 43
merhabalar düşündüğünüz gibi cevaplarımız kopyala yapıştır değildir. cihaz ile ilgili bilgi sahibi olmam için ve sağlıklı bilgi vermem için formunuzu incelemem gerekiyor. çözüm sürecinin ilk adımı bu. form numaranızı öğrenmek. formunuza ulaşarak cihazınızn durumunu birlikte değerlendirebiliriz.hep kopyala yapıştır aynı şeyleri söylüyorsunuz ben size durumu anlatayım ayın 12 sinde cihazımı gönderdim 13 ündesize ulaştı ama siz 14 ünde bize geldi dediniz her neyse cihazımın en geç bu haftaya çıkacağını beklerken sizi aradığımda bu haftada çıkmayacağını söylediniz bende onarımını istemeyip cihazı bana göndermenizi talep ettim önce tamam göndercez dediler sonrada işleme alınmış cihazı göndermiyoruz dediniz sizde kimin ne dediği belli değil telefonda bankacılık işlemleri işlerim vs oluyor basit bi arıza için beni günlerce bekletip mağdur ettiniz mahalledeki telefoncuya götürseydim 10 dk da yapıp vermişti delta garantili bir cihaz aldığıma beni pişman ettiniz bumudur sizin müşteri memnuniyeti oraya müşteri temsilcisi diye koyduğunuz bayan daha müşteriyle konuşmayı bilmiyor ben bir daha size güvenip nasıl telefon alcam acaba