Yardım Delta Servis Rezaleti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

comertcimen

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cömert
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
29 Kasım 2018
Konular
5
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global Stable Son Sürüm
Telefon Modeli
Mi 8
Bootloader Kilidi
Kapalı
Merhaba, yaklaşık 1-1 buçuk hafta önce Xiaomi mi 8 128 Mavi telefonumu amoled burn şikayeti ile garantiye gönderdim. Ekranın alt kısmında klavye izi üst kısmında da başka uygulamalardan kalan izler vardı. Bugün beni arayıp ekran, batarya ve ahize değişimi için 1700 tl istediler. (Ahizeden cızırtılı ses geliyodu, bataryayı ücretini ödeyerek değiştirmeyi kabul etmiştim zaten ama diğer sıkıntılar kesinlikle benden kaynaklı değil.) Ekrandaki izlerden bir kısmı üçüncü parti uygulamalardan kalma olduğu için değiştiremiyoruz dedi. Uygulamalarla ne alakası var telefonun kendi orjinal klavyesinin de izi kalmış olduğu gibi duruyor dedim maalesef garanti kapsamında değil dedi. Ben de tamam telefonumu gönderin o zaman dedim ve kapattık. Bu durumda ne yapmam gerekir? Tüketici hakem heyetine falan başvurabilir miyim? Garanti bitmesine 1 ay kaldı ekran uzun zamandır öyleydi. Fotoğrafları ekledim konuya ama çok belli olmuyor. Klavye kısmını çekmemişler bile.

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir



Konuya ilişkin Delta Servis Cevabı : Yardım - Delta Servis Rezaleti

Öncelikle herkese merhaba,

Konuyu sosyal medya ekibim daha önceden inceleyip tarafıma bilgi vermiştir.Yoğunluk sebebi ile gözden kaçırmışım ama konuyu görünce tekrar cihazınıza yapılan işlemleri ve tespitleri okuyup teknisyen arkadaşımdan da gerekli bilgilendirmeleri aldım. Gördüğüm kadarıyla baya ağır eleştiriler olmuş fakat Türkiye de bulunan bütün teknik servisler için aynı ithamlarda bulunulduğu için cevap vermeyeceğim. Yetkili mahkemelerin tüketici hakem heyetlerinin olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Her bir birey yasal hakkını kullanıp hakkını arayabilir. Çoğu zaman tüketici hakem heyetleri firmaların aleyhine karar verse de son zamanlarda gerçekten bilirkişi olan bu işlerden anlayan ( Göbekli amcalardan olmayan ) insanlar net kararı belirleyip davaları sonuçlandırabiliyor. Bu konuda daha öncede çok yazı yazmıştım uzatmak istemiyorum kusura bakmayın lütfen.

Bahsi konu geçen ürünün tek sorunu ekranında ki bozukluk değil.Müşterimiz cihazın durumunu tam anlatmadığı için diğer kullanıcılarımız da ön yargı ile yaklaşmış.Birde benim görüşlerimi okuduktan sonra karar özgür irade ve vicdanınızla karar verebilirsiniz.

Ürün bize " Ekran arızalı , İade Yada Değişim Talebi, Isınıyor, Şarjı Çabuk Bitiyor, Ses Sorunu "arızalı ile gelmiştir.Tabi bu kargo giriş personelimizin sistemden girdiği arıza kalemleridir. Müşterimiz izin verirse arızaları yazmış olduğu kağıdı da paylaşabilirim. Ürün usb şarj kablosu ekteki resimlerde görüldüğü gibi deforme olmuş.Bu usb kablosu kullanılırsa ürüne zarar verebilir.Artı olarak yine ekte paylaşmış olduğu ürünün şarj soket kısmı sıvı temaslıdır ve oksitlenme tespit edilmiştir.Farklı sağlam bir usb kablo ile de şarj edilse oksitlenmiş bir şarj soketi ürünün bütününe zarar verebilir.Değişken ve düzensiz akımlar yollayarak ürünün şarj bordunun, anakartın ve ekranın akım değerlerini değiştirerek bozulmasına sebep olabilir.Teknisyen ve ekspertiz personellerimizin tespiti de bu yönde olmuş şarj bordunun ve ekranın kozmetiğinin bozulduğunu tespit etmiştir.Düzensiz akım değerleri tespit edilince üründeki kullanıcı hatalarına sebep olarak ücretli onarım teklifi sunulmuştur.

Bu ürünü farklı bir servise götürseniz de aynı şeyleri söyleyecektir.Ürünün ekranını değişmeden kullanabilirsiniz. Ama şarj bordu uzun kullanım sonrasında anakarta da zarar verecek ve entegreler de arızalar meydana gelecektir.Sıvı temaslı olan her ürün oksitlenir ve işlevselliği çürüme çoğaldıkça yitirir. Sonuç olarak ürünü geri istemeyeceğim bazı kullanıcılarımız geri isteyip yapabilir yazmış ama burada hatalı bir tarafımız yok. Sadece ürün raporu yazılırken personel hatası sonucu yanlış rapor düzenlenmiş geri kalan işlemler için vicdanım ve gönlüm rahattır.Biraz uzun bir yazı oldu ama buraya yazmak beni gerçekten rahatlattı. Herkesin görüşüne düşüncelerine saygımız sonsuz ama lütfen yargısız infaz yapmayın. Xiaomi Türkiye'de henüz duyulmamışken bu kadar yaygın değilken biz servis olarak ürünün garanti dahilinde garanti haricinde her şekilde kullanıcılarımızın yanında olduk. Miuiturkiye üzerinden kullanıcılarımıza destek olduk hatalarımızı gördük onarmaya çalıştık. Bu konu hakkında farklı bir mesaj yayımlamayacağım umarım açık ve net bir şekilde kendimi ifade edebilmişimdir. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Mic-Tramp

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halit
Cihazım
Redmi note7
Meslek
Öğrenci
Yaş
29
Konum
Aksaray
Katılım
6 Ekim 2019
Konular
26
Mesajlar
356
Tepkime puanı
152
Puanları
58
21/10/2020 tarihinde delta servise göndermiş olduğum note 8 128 modelinde hayalet ekran vadi servis 386 tl istedi neymiş ekrana yandan baskı olmuş tabi isine gelmeyinc baskiyla hayalet ekran ne alaka diye sorarlar bende ugrasmadan tuketici hakem heyetine..
 
Oyla:

comertcimen

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cömert
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
29 Kasım 2018
Konular
5
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Delta servis konuyu okumuş ama tek kelamı yok "oda" güzel ama salon dar.
Onlarla muhatap değilim artık, bu saatten sonra özür dileriz kardeşim telefonu geri gönder diyecek halleri yok. Vatandaşı keriz yerine koyan bu oluşumlarla mahkeme yoluyla muhatap olmak tek çaremiz. Tüketici hakem heyetinden gelen sonuçlara göre konuya yazmaya devam edeceğim, sürekli güncel olacak ki aynı sorunu yaşayan arkadaşlar pes edip para kaptırmasın bu dolandırıcılara, onlar da tüketici hakem heyetine başvurabilsin.
 
Oyla:

uynsogl

Aktif Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Curtana
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
25 Ekim 2020
Konular
1
Mesajlar
78
Tepkime puanı
118
Puanları
33
Hakem heyetlerinede göbeği yağ bağlamış kendinden bi haber tontiş amcaları oturtuyorlar vallaha adam niye geldin modlarında. Geçerken hal hatır sormak için uğradım.
 
Oyla:

Mic-Tramp

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halit
Cihazım
Redmi note7
Meslek
Öğrenci
Yaş
29
Konum
Aksaray
Katılım
6 Ekim 2019
Konular
26
Mesajlar
356
Tepkime puanı
152
Puanları
58
Aynen öyle. Sene başında Amazondan monitör almıştım. Ekranda ölü pikseller oluştu ve 6 ay kullandığım ürünü iade aldı amazon. Bunlar da bırak iade almayı ücretsiz tamir bile yapmıyor.
Valla kardesim note 7 ayni problem var delta garantili göndermeye tereddut ediyorum. Bakalim neler olacak bide askerr gidiyorum
 
Oyla:

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Öncelikle herkese merhaba,

Konuyu sosyal medya ekibim daha önceden inceleyip tarafıma bilgi vermiştir.Yoğunluk sebebi ile gözden kaçırmışım ama konuyu görünce tekrar cihazınıza yapılan işlemleri ve tespitleri okuyup teknisyen arkadaşımdan da gerekli bilgilendirmeleri aldım. Gördüğüm kadarıyla baya ağır eleştiriler olmuş fakat Türkiye de bulunan bütün teknik servisler için aynı ithamlarda bulunulduğu için cevap vermeyeceğim. Yetkili mahkemelerin tüketici hakem heyetlerinin olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Her bir birey yasal hakkını kullanıp hakkını arayabilir. Çoğu zaman tüketici hakem heyetleri firmaların aleyhine karar verse de son zamanlarda gerçekten bilirkişi olan bu işlerden anlayan ( Göbekli amcalardan olmayan ) insanlar net kararı belirleyip davaları sonuçlandırabiliyor. Bu konuda daha öncede çok yazı yazmıştım uzatmak istemiyorum kusura bakmayın lütfen.

Bahsi konu geçen ürünün tek sorunu ekranında ki bozukluk değil.Müşterimiz cihazın durumunu tam anlatmadığı için diğer kullanıcılarımız da ön yargı ile yaklaşmış.Birde benim görüşlerimi okuduktan sonra karar özgür irade ve vicdanınızla karar verebilirsiniz.

Ürün bize " Ekran arızalı , İade Yada Değişim Talebi, Isınıyor, Şarjı Çabuk Bitiyor, Ses Sorunu "arızalı ile gelmiştir.Tabi bu kargo giriş personelimizin sistemden girdiği arıza kalemleridir. Müşterimiz izin verirse arızaları yazmış olduğu kağıdı da paylaşabilirim. Ürün usb şarj kablosu ekteki resimlerde görüldüğü gibi deforme olmuş.Bu usb kablosu kullanılırsa ürüne zarar verebilir.Artı olarak yine ekte paylaşmış olduğu ürünün şarj soket kısmı sıvı temaslıdır ve oksitlenme tespit edilmiştir.Farklı sağlam bir usb kablo ile de şarj edilse oksitlenmiş bir şarj soketi ürünün bütününe zarar verebilir.Değişken ve düzensiz akımlar yollayarak ürünün şarj bordunun, anakartın ve ekranın akım değerlerini değiştirerek bozulmasına sebep olabilir.Teknisyen ve ekspertiz personellerimizin tespiti de bu yönde olmuş şarj bordunun ve ekranın kozmetiğinin bozulduğunu tespit etmiştir.Düzensiz akım değerleri tespit edilince üründeki kullanıcı hatalarına sebep olarak ücretli onarım teklifi sunulmuştur.

Bu ürünü farklı bir servise götürseniz de aynı şeyleri söyleyecektir.Ürünün ekranını değişmeden kullanabilirsiniz. Ama şarj bordu uzun kullanım sonrasında anakarta da zarar verecek ve entegreler de arızalar meydana gelecektir.Sıvı temaslı olan her ürün oksitlenir ve işlevselliği çürüme çoğaldıkça yitirir. Sonuç olarak ürünü geri istemeyeceğim bazı kullanıcılarımız geri isteyip yapabilir yazmış ama burada hatalı bir tarafımız yok. Sadece ürün raporu yazılırken personel hatası sonucu yanlış rapor düzenlenmiş geri kalan işlemler için vicdanım ve gönlüm rahattır.Biraz uzun bir yazı oldu ama buraya yazmak beni gerçekten rahatlattı. Herkesin görüşüne düşüncelerine saygımız sonsuz ama lütfen yargısız infaz yapmayın. Xiaomi Türkiye'de henüz duyulmamışken bu kadar yaygın değilken biz servis olarak ürünün garanti dahilinde garanti haricinde her şekilde kullanıcılarımızın yanında olduk. Miuiturkiye üzerinden kullanıcılarımıza destek olduk hatalarımızı gördük onarmaya çalıştık. Bu konu hakkında farklı bir mesaj yayımlamayacağım umarım açık ve net bir şekilde kendimi ifade edebilmişimdir. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • b7800e1e-c230-4ee2-8f0e-f0a1039c3c6b.jpg
    b7800e1e-c230-4ee2-8f0e-f0a1039c3c6b.jpg
    164,5 KB · Görüntüleme: 25
  • f010113a-527a-4b37-84c6-894e0655b100.jpg
    f010113a-527a-4b37-84c6-894e0655b100.jpg
    134,4 KB · Görüntüleme: 24
Oyla:

uynsogl

Aktif Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Curtana
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
25 Ekim 2020
Konular
1
Mesajlar
78
Tepkime puanı
118
Puanları
33
Öncelikle herkese merhaba,

Konuyu sosyal medya ekibim daha önceden inceleyip tarafıma bilgi vermiştir.Yoğunluk sebebi ile gözden kaçırmışım ama konuyu görünce tekrar cihazınıza yapılan işlemleri ve tespitleri okuyup teknisyen arkadaşımdan da gerekli bilgilendirmeleri aldım. Gördüğüm kadarıyla baya ağır eleştiriler olmuş fakat Türkiye de bulunan bütün teknik servisler için aynı ithamlarda bulunulduğu için cevap vermeyeceğim. Yetkili mahkemelerin tüketici hakem heyetlerinin olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Her bir birey yasal hakkını kullanıp hakkını arayabilir. Çoğu zaman tüketici hakem heyetleri firmaların aleyhine karar verse de son zamanlarda gerçekten bilirkişi olan bu işlerden anlayan ( Göbekli amcalardan olmayan ) insanlar net kararı belirleyip davaları sonuçlandırabiliyor. Bu konuda daha öncede çok yazı yazmıştım uzatmak istemiyorum kusura bakmayın lütfen.

Bahsi konu geçen ürünün tek sorunu ekranında ki bozukluk değil.Müşterimiz cihazın durumunu tam anlatmadığı için diğer kullanıcılarımız da ön yargı ile yaklaşmış.Birde benim görüşlerimi okuduktan sonra karar özgür irade ve vicdanınızla karar verebilirsiniz.

Ürün bize " Ekran arızalı , İade Yada Değişim Talebi, Isınıyor, Şarjı Çabuk Bitiyor, Ses Sorunu "arızalı ile gelmiştir.Tabi bu kargo giriş personelimizin sistemden girdiği arıza kalemleridir. Müşterimiz izin verirse arızaları yazmış olduğu kağıdı da paylaşabilirim. Ürün usb şarj kablosu ekteki resimlerde görüldüğü gibi deforme olmuş.Bu usb kablosu kullanılırsa ürüne zarar verebilir.Artı olarak yine ekte paylaşmış olduğu ürünün şarj soket kısmı sıvı temaslıdır ve oksitlenme tespit edilmiştir.Farklı sağlam bir usb kablo ile de şarj edilse oksitlenmiş bir şarj soketi ürünün bütününe zarar verebilir.Değişken ve düzensiz akımlar yollayarak ürünün şarj bordunun, anakartın ve ekranın akım değerlerini değiştirerek bozulmasına sebep olabilir.Teknisyen ve ekspertiz personellerimizin tespiti de bu yönde olmuş şarj bordunun ve ekranın kozmetiğinin bozulduğunu tespit etmiştir.Düzensiz akım değerleri tespit edilince üründeki kullanıcı hatalarına sebep olarak ücretli onarım teklifi sunulmuştur.

Bu ürünü farklı bir servise götürseniz de aynı şeyleri söyleyecektir.Ürünün ekranını değişmeden kullanabilirsiniz. Ama şarj bordu uzun kullanım sonrasında anakarta da zarar verecek ve entegreler de arızalar meydana gelecektir.Sıvı temaslı olan her ürün oksitlenir ve işlevselliği çürüme çoğaldıkça yitirir. Sonuç olarak ürünü geri istemeyeceğim bazı kullanıcılarımız geri isteyip yapabilir yazmış ama burada hatalı bir tarafımız yok. Sadece ürün raporu yazılırken personel hatası sonucu yanlış rapor düzenlenmiş geri kalan işlemler için vicdanım ve gönlüm rahattır.Biraz uzun bir yazı oldu ama buraya yazmak beni gerçekten rahatlattı. Herkesin görüşüne düşüncelerine saygımız sonsuz ama lütfen yargısız infaz yapmayın. Xiaomi Türkiye'de henüz duyulmamışken bu kadar yaygın değilken biz servis olarak ürünün garanti dahilinde garanti haricinde her şekilde kullanıcılarımızın yanında olduk. Miuiturkiye üzerinden kullanıcılarımıza destek olduk hatalarımızı gördük onarmaya çalıştık. Bu konu hakkında farklı bir mesaj yayımlamayacağım umarım açık ve net bir şekilde kendimi ifade edebilmişimdir. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim.

Birşeyleri ima ederek yazmanıza gerek yoktu direkt etiketlemede yapabilirdiniz. Tüketici hakem heyetinde bilir kişi sayısı kadar işini itinayla olması gerektiği gibi yapmayan çok kişide var bunu hepimiz biliyoruz kaldı ki benim ilk cihazım sizin garantiniz altında idi ve ekran sorgusuz sualsiz değiştirildi. Bunu forumda da farklı bir konuda belirttim. Ben, maduriyet yaşayan kişilerden yana tavır takınırım tabi ki bende müşteriyim ama sizin çok maduriyetlerinizi okudum ne yazık ki. Yinede şahsım adına yargısız infaz gibi bir durum söz konusu değil. Gerçi sizde demişsiniz zaten benim yazdığımı kanıtlar nitelikte. Bi tarafı yağ bağlayan, göbekli amcalardan olmayan kişilerin iş çözdüğünü. Evet öyle kişiler sayesinde şuan sizler gibi birçok firmaya karşın hakkımızı arayabiliyoruz, sağolsunlar.
 
Son düzenleme:
Oyla:

Kaan_M

°¯\_(ツ)_/¯°
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan
Cihazım
Xiaomi Mi 5
Meslek
Öğrenci
Yaş
19
Konum
İstanbul
Katılım
20 Mayıs 2020
Konular
56
Mesajlar
1.377
Tepkime puanı
1.784
Puanları
138
Aslında ekranda 3. Parti uygulama ghost screen var Samsung'un uygulamasına ait olmak zorunda denmeseydi (ki cihaz xiaomi) ve bu sebep ile ücret talep etmek yerine az önceki açıkladığınız sebep ile ücret talep edilseydi eminim konu uzamayacaktı, ve delta servisin haklı olduğu yönünde bitecekti konu.
 
Oyla:

uynsogl

Aktif Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Curtana
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
25 Ekim 2020
Konular
1
Mesajlar
78
Tepkime puanı
118
Puanları
33
Bir değil iki değildi burada Delta hakkında açılan rezalet konuları kayıt olduğum gün içinde. Tabiki sorunlar olur, anlaşmazlıklar olur kabulümdür. Benim tıpkı ilk zamanlarda size ghost screen nedeniyle ekran değişimi için cihazı gönderirken teknisyenin uyguluma kullanımına bağlı olduğu için ilk zamanlar garanti kapsamına girmeyeceğini söylediği gibi sonuçta el kadar cihazı saatlerce ekran açık vaziyete alıp mining yapmıyorum. Ama tekrar görüşmelerde diğer bir teknisyen arkadaşım durumun farkına vardı ve cihaz ekranını değiştirmişti. Ben bir firmayı eleştirirken, doğrularınıda yazarım. Firmayada mal etmem herşeyi, firmayı firma yapan çalışanlar zaten. Çalışanların kalitesinden belli olur firmanın da kalitesi benim ekran değişmişti ama işçilik kötüydü birşey demedim muhattap da olmadım geri ama birdahada tercih sebebim olmadınız. Aradan 3-4 sene geçti ama ben buraya gelip Delta hakkında naralar atmıyorum kimseye. Tüketici hakem heyeti cümlesi şahsi görüşümdür siz üzerinize alınmayın. Direkt etiketleyerek alıntı yapabilirdiniz cümlemi hiç sorunda olmazdı bu. O nedenle yazdığınız çoğu şeyi üstüme almıyor ama sizinde Delta hakkında neredeyse aynı gün açılan çoğu konulara karşı acaba biz nerede hata yapıyoruz diyebilmenizi beklerim. Şu teknisyenin rapor olarak oraya eklediği cümle kadar absürt bir açıklama görmedim kusura bakmasın. Cihazı alın hiçbir 3.parti uygulama kullanmayın derseniz anlarım. Herkes olmayan nedenlerle problem çıkartacak değil sonuçta.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Bu arada olduğu gibi paylaşıyorum yazmışmalarıda. Umarım şahsen demek demek istediğim anlaşılmıştır her ne kadar sürç-ü lisan ettiysek eğer kusura bakmayın.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.488
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.919
Puanları
438
Değerli arkadaşlar,

Maalesef ülkemizde pek çok alanda kendini gösteren "linç kültürü" bizim forumumuza da sirayet etmiş durumda gibi görünüyor. Yıllardır forumumuzu bu anlayıştan uzak tutmak için vermiş olduğumuz onca çabaya rağmen yazılanları okuduğumda kendi adıma utandım.

Konu içerisinde henüz bir ayını dahi doldurmamış üyelerin yıllardan beri yüzlerce Xiaomi ürününe destek sunmuş olan Delta Servis kullanıcımıza hakarete varan ifadelerini kabul etmemiz mümkün değil. Forumumuzda bulunan Delta Servis destek bölümünden herkesin kontrol edebileceği üzere ghost screen nedeni ile değiştirilen onlarca cihaz ekranı mevcut. Ki konu içerisinde bahsedilen cihaz Mi8; yani ghost screen sorunu vermesi mümkün olmayan Amoled panele sahip bir cihaz. Böylesine basit ve temel bir bilgiye dahi sahip olmadan teknik bilgi sahibi edası ile konunun uzmanıymış gibi yapılan karalama amaçlı yorumlar ise konuyu kirletmek ve mesaj sahibi hesap sahiplerinin "komik" duruma düşürmek dışında hiç bir işe yaramıyor.

Konu sahibi şikayetini belirtmiş ve Delta servis yetkilisi arkadaşımız da konu sahibinin taleplerinin neden kabul edilmediğini ve neden kabul edilmeyeceğini son derece net bir şekilde açıklamışlar. Zaten konu için de yasal süreç başlatılmış durumda. Bizler bu başlık altında forumumuzun geri kalanında da olduğu gibi yargılamak amaçlı değil kullanıcılarımıza yardımcı olma amaçlı bulunmaktayız. Ancak hakaret, yargısız infaz ve linç kesinlikle forumumuzda bulunmasına izin vermeyeceğimiz anlayışlar.

Bu nedenlerle Delta Servis'in cevabı ilk mesaja eklenmiş, konu ile ilgisi olmayan, hakaret ve hatalı bilgi içeren mesajlar kaldırılarak konu yeni yorumlara kapatılmıştır.
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt