Yardım Delta Servis Rezaleti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

comertcimen

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cömert
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
29 Kasım 2018
Konular
5
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global Stable Son Sürüm
Telefon Modeli
Mi 8
Bootloader Kilidi
Kapalı
Merhaba, yaklaşık 1-1 buçuk hafta önce Xiaomi mi 8 128 Mavi telefonumu amoled burn şikayeti ile garantiye gönderdim. Ekranın alt kısmında klavye izi üst kısmında da başka uygulamalardan kalan izler vardı. Bugün beni arayıp ekran, batarya ve ahize değişimi için 1700 tl istediler. (Ahizeden cızırtılı ses geliyodu, bataryayı ücretini ödeyerek değiştirmeyi kabul etmiştim zaten ama diğer sıkıntılar kesinlikle benden kaynaklı değil.) Ekrandaki izlerden bir kısmı üçüncü parti uygulamalardan kalma olduğu için değiştiremiyoruz dedi. Uygulamalarla ne alakası var telefonun kendi orjinal klavyesinin de izi kalmış olduğu gibi duruyor dedim maalesef garanti kapsamında değil dedi. Ben de tamam telefonumu gönderin o zaman dedim ve kapattık. Bu durumda ne yapmam gerekir? Tüketici hakem heyetine falan başvurabilir miyim? Garanti bitmesine 1 ay kaldı ekran uzun zamandır öyleydi. Fotoğrafları ekledim konuya ama çok belli olmuyor. Klavye kısmını çekmemişler bile.

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir



Konuya ilişkin Delta Servis Cevabı : Yardım - Delta Servis Rezaleti

Öncelikle herkese merhaba,

Konuyu sosyal medya ekibim daha önceden inceleyip tarafıma bilgi vermiştir.Yoğunluk sebebi ile gözden kaçırmışım ama konuyu görünce tekrar cihazınıza yapılan işlemleri ve tespitleri okuyup teknisyen arkadaşımdan da gerekli bilgilendirmeleri aldım. Gördüğüm kadarıyla baya ağır eleştiriler olmuş fakat Türkiye de bulunan bütün teknik servisler için aynı ithamlarda bulunulduğu için cevap vermeyeceğim. Yetkili mahkemelerin tüketici hakem heyetlerinin olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Her bir birey yasal hakkını kullanıp hakkını arayabilir. Çoğu zaman tüketici hakem heyetleri firmaların aleyhine karar verse de son zamanlarda gerçekten bilirkişi olan bu işlerden anlayan ( Göbekli amcalardan olmayan ) insanlar net kararı belirleyip davaları sonuçlandırabiliyor. Bu konuda daha öncede çok yazı yazmıştım uzatmak istemiyorum kusura bakmayın lütfen.

Bahsi konu geçen ürünün tek sorunu ekranında ki bozukluk değil.Müşterimiz cihazın durumunu tam anlatmadığı için diğer kullanıcılarımız da ön yargı ile yaklaşmış.Birde benim görüşlerimi okuduktan sonra karar özgür irade ve vicdanınızla karar verebilirsiniz.

Ürün bize " Ekran arızalı , İade Yada Değişim Talebi, Isınıyor, Şarjı Çabuk Bitiyor, Ses Sorunu "arızalı ile gelmiştir.Tabi bu kargo giriş personelimizin sistemden girdiği arıza kalemleridir. Müşterimiz izin verirse arızaları yazmış olduğu kağıdı da paylaşabilirim. Ürün usb şarj kablosu ekteki resimlerde görüldüğü gibi deforme olmuş.Bu usb kablosu kullanılırsa ürüne zarar verebilir.Artı olarak yine ekte paylaşmış olduğu ürünün şarj soket kısmı sıvı temaslıdır ve oksitlenme tespit edilmiştir.Farklı sağlam bir usb kablo ile de şarj edilse oksitlenmiş bir şarj soketi ürünün bütününe zarar verebilir.Değişken ve düzensiz akımlar yollayarak ürünün şarj bordunun, anakartın ve ekranın akım değerlerini değiştirerek bozulmasına sebep olabilir.Teknisyen ve ekspertiz personellerimizin tespiti de bu yönde olmuş şarj bordunun ve ekranın kozmetiğinin bozulduğunu tespit etmiştir.Düzensiz akım değerleri tespit edilince üründeki kullanıcı hatalarına sebep olarak ücretli onarım teklifi sunulmuştur.

Bu ürünü farklı bir servise götürseniz de aynı şeyleri söyleyecektir.Ürünün ekranını değişmeden kullanabilirsiniz. Ama şarj bordu uzun kullanım sonrasında anakarta da zarar verecek ve entegreler de arızalar meydana gelecektir.Sıvı temaslı olan her ürün oksitlenir ve işlevselliği çürüme çoğaldıkça yitirir. Sonuç olarak ürünü geri istemeyeceğim bazı kullanıcılarımız geri isteyip yapabilir yazmış ama burada hatalı bir tarafımız yok. Sadece ürün raporu yazılırken personel hatası sonucu yanlış rapor düzenlenmiş geri kalan işlemler için vicdanım ve gönlüm rahattır.Biraz uzun bir yazı oldu ama buraya yazmak beni gerçekten rahatlattı. Herkesin görüşüne düşüncelerine saygımız sonsuz ama lütfen yargısız infaz yapmayın. Xiaomi Türkiye'de henüz duyulmamışken bu kadar yaygın değilken biz servis olarak ürünün garanti dahilinde garanti haricinde her şekilde kullanıcılarımızın yanında olduk. Miuiturkiye üzerinden kullanıcılarımıza destek olduk hatalarımızı gördük onarmaya çalıştık. Bu konu hakkında farklı bir mesaj yayımlamayacağım umarım açık ve net bir şekilde kendimi ifade edebilmişimdir. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Kaan_M

°¯\_(ツ)_/¯°
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan
Cihazım
Xiaomi Mi 5
Meslek
Öğrenci
Yaş
19
Konum
İstanbul
Katılım
20 Mayıs 2020
Konular
56
Mesajlar
1.377
Tepkime puanı
1.783
Puanları
138
Bugün böyle yazıp kargoya vermişler telefonu. Telefonum kesinlikle suya falan düşmedi suyla temas etmedi, ayrıca Samsung'a ait ne demek telefon zaten Samsung değil Xiaomi!? Neymiş efendim izler ekran panelinden değil de kullanılan uygulamalardan kaynaklıymış. Dalga geçiyorlar resmen.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Gülsem mi ağlasam mı?
 
Oyla:

chnekn

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Konum
Fransa
Katılım
29 Temmuz 2019
Konular
103
Mesajlar
2.870
Çözümler
16
Tepkime puanı
2.963
Puanları
188
Hayalet ekrana yada amoled yanığına uygulamadan kaynaklı diyen bir teknik servis. facepalm~~
Tabiki bizde biliyoruz ki işlerine gelmediği için böyle cahil cahil konuşuyorlar. Maksat müşteriden para kopartmak.
 
Oyla:

comertcimen

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cömert
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
29 Kasım 2018
Konular
5
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Tüketici hakem heyeti şikayetim ne kadar sürede sonuçlanır sizce? Para iadesi çıkar mı?
 
Oyla:

uynsogl

Aktif Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Curtana
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
25 Ekim 2020
Konular
1
Mesajlar
78
Tepkime puanı
118
Puanları
33
3.parti uygulamanın ekran görüntüsü kaldı demek ne demek ben orasını anlayamadım pek ? yani bir cihaz aldık ama 3.parti uygulama kullanmamamız mı gerekiyor ben istediğim uygulamayı cihazda kullanmayacak isem ne anlamı kaldı. Panelde sıkıntı var değişmesi gerekiyor demiyorlarda bahaneler sürüyorlar ortaya. Bende kendileri garantisinde yıllar önce aldığım cihazda sıkıntı yaşayıp ekran değişimi için göndermiştim ama sanıyorum ki iyi bir teknisyene denk gelmiş olmalıyım ki gayet hızlı bir şekilde ekran değişimi yapılmıştı hoş değişen ekranla sorun yaşanılan ekran arasında da dağlar kadar fark vardı ama.
 
Oyla:

illgTR8

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İlkerysnbkn
Cihazım
Redmi note 8 pr
Meslek
Ögrenci
Konum
Ordu/altınordu
Katılım
29 Eylül 2020
Konular
14
Mesajlar
361
Çözümler
1
Tepkime puanı
130
Puanları
58
3.parti uygulamanın ekran görüntüsü kaldı demek ne demek ben orasını anlayamadım pek ? yani bir cihaz aldık ama 3.parti uygulama kullanmamamız mı gerekiyor ben istediğim uygulamayı cihazda kullanmayacak isem ne anlamı kaldı. Panelde sıkıntı var değişmesi gerekiyor demiyorlarda bahaneler sürüyorlar ortaya. Bende kendileri garantisinde yıllar önce aldığım cihazda sıkıntı yaşayıp ekran değişimi için göndermiştim ama sanıyorum ki iyi bir teknisyene denk gelmiş olmalıyım ki gayet hızlı bir şekilde ekran değişimi yapılmıştı hoş değişen ekranla sorun yaşanılan ekran arasında da dağlar kadar fark vardı ama.
Ghost screen sorunundan mı bahsettiler acaba öyle bişi olduysa çoğu garanti firması ghost screen (hayalet ekran) ücretsiz yapmıyor garanti dışı gibi bir şey
 
Oyla:

uynsogl

Aktif Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Curtana
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
25 Ekim 2020
Konular
1
Mesajlar
78
Tepkime puanı
118
Puanları
33
Ghost screen sorunundan mı bahsettiler acaba öyle bişi olduysa çoğu garanti firması ghost screen (hayalet ekran) ücretsiz yapmıyor garanti dışı gibi bir şey

Burn in sıkıntısı yaşamış arkadaş, bende ghost screen yaşamıştım. fabrikasyon olsun olmasın kullanımı ortaya koyuyor genelde çoğu servis. Saatlerce cihazın ekranı açık vaziyette telefondan mining yapmıyor kimse sonuçta.
 
Oyla:

blackshadow

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
#
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
35
Konum
Istanbul
Katılım
10 Kasım 2019
Konular
22
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
267
Puanları
78
Hayatımda ilk defa bu kadar saçma ve cahilce bir arıza tespit metni görüyorum... Benzer problemi seneler önce Casper TW7 cihazımda yaşamıştım, uğraşmak istemediğimden dışarıda yaptırmıştım. Cidden bu firmalar herkesi salak zannediyor galiba. Para koparmak için köylü kurnazlığının bu kadarı artık, pes.
 
Oyla:

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.771
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.308
Puanları
338
Evet bu hayalet ekranın çözümü yok amoled ekran kullanmak tek çözüm
Ips lcd ekran daha iyidir bence, çünkü renkleri doğru verir.. Amoled öyle mi? Değil.. Çok doygun geliyor renkler amoled ile.. Bir de işin ekonomik boyutu var, amoled ekran kırılsa zaten telefonu satın gitsin :D ama Ips lcd ucuz, sıkıntı değil.. Ips lcd ghost screen sorunu Için sıkıntılı diyorsunuz, her cihaz için aynı durum söz konusu değil, amoled ekranlar içinde amoled yanığı söz konusu.. Bir de garanti dışı kalmışsa cihaz vay halinize :D
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt