- Adım
- Cömert
- Cihazım
- Xiaomi mi 8
- Yaş
- 28
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 29 Kasım 2018
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 22
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 3
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Global Stable Son Sürüm
- Telefon Modeli
- Mi 8
- Bootloader Kilidi
- Kapalı
Merhaba, yaklaşık 1-1 buçuk hafta önce Xiaomi mi 8 128 Mavi telefonumu amoled burn şikayeti ile garantiye gönderdim. Ekranın alt kısmında klavye izi üst kısmında da başka uygulamalardan kalan izler vardı. Bugün beni arayıp ekran, batarya ve ahize değişimi için 1700 tl istediler. (Ahizeden cızırtılı ses geliyodu, bataryayı ücretini ödeyerek değiştirmeyi kabul etmiştim zaten ama diğer sıkıntılar kesinlikle benden kaynaklı değil.) Ekrandaki izlerden bir kısmı üçüncü parti uygulamalardan kalma olduğu için değiştiremiyoruz dedi. Uygulamalarla ne alakası var telefonun kendi orjinal klavyesinin de izi kalmış olduğu gibi duruyor dedim maalesef garanti kapsamında değil dedi. Ben de tamam telefonumu gönderin o zaman dedim ve kapattık. Bu durumda ne yapmam gerekir? Tüketici hakem heyetine falan başvurabilir miyim? Garanti bitmesine 1 ay kaldı ekran uzun zamandır öyleydi. Fotoğrafları ekledim konuya ama çok belli olmuyor. Klavye kısmını çekmemişler bile.
Konuya ilişkin Delta Servis Cevabı : Yardım - Delta Servis Rezaleti
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Konuya ilişkin Delta Servis Cevabı : Yardım - Delta Servis Rezaleti
Öncelikle herkese merhaba,
Konuyu sosyal medya ekibim daha önceden inceleyip tarafıma bilgi vermiştir.Yoğunluk sebebi ile gözden kaçırmışım ama konuyu görünce tekrar cihazınıza yapılan işlemleri ve tespitleri okuyup teknisyen arkadaşımdan da gerekli bilgilendirmeleri aldım. Gördüğüm kadarıyla baya ağır eleştiriler olmuş fakat Türkiye de bulunan bütün teknik servisler için aynı ithamlarda bulunulduğu için cevap vermeyeceğim. Yetkili mahkemelerin tüketici hakem heyetlerinin olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Her bir birey yasal hakkını kullanıp hakkını arayabilir. Çoğu zaman tüketici hakem heyetleri firmaların aleyhine karar verse de son zamanlarda gerçekten bilirkişi olan bu işlerden anlayan ( Göbekli amcalardan olmayan ) insanlar net kararı belirleyip davaları sonuçlandırabiliyor. Bu konuda daha öncede çok yazı yazmıştım uzatmak istemiyorum kusura bakmayın lütfen.
Bahsi konu geçen ürünün tek sorunu ekranında ki bozukluk değil.Müşterimiz cihazın durumunu tam anlatmadığı için diğer kullanıcılarımız da ön yargı ile yaklaşmış.Birde benim görüşlerimi okuduktan sonra karar özgür irade ve vicdanınızla karar verebilirsiniz.
Ürün bize " Ekran arızalı , İade Yada Değişim Talebi, Isınıyor, Şarjı Çabuk Bitiyor, Ses Sorunu "arızalı ile gelmiştir.Tabi bu kargo giriş personelimizin sistemden girdiği arıza kalemleridir. Müşterimiz izin verirse arızaları yazmış olduğu kağıdı da paylaşabilirim. Ürün usb şarj kablosu ekteki resimlerde görüldüğü gibi deforme olmuş.Bu usb kablosu kullanılırsa ürüne zarar verebilir.Artı olarak yine ekte paylaşmış olduğu ürünün şarj soket kısmı sıvı temaslıdır ve oksitlenme tespit edilmiştir.Farklı sağlam bir usb kablo ile de şarj edilse oksitlenmiş bir şarj soketi ürünün bütününe zarar verebilir.Değişken ve düzensiz akımlar yollayarak ürünün şarj bordunun, anakartın ve ekranın akım değerlerini değiştirerek bozulmasına sebep olabilir.Teknisyen ve ekspertiz personellerimizin tespiti de bu yönde olmuş şarj bordunun ve ekranın kozmetiğinin bozulduğunu tespit etmiştir.Düzensiz akım değerleri tespit edilince üründeki kullanıcı hatalarına sebep olarak ücretli onarım teklifi sunulmuştur.
Bu ürünü farklı bir servise götürseniz de aynı şeyleri söyleyecektir.Ürünün ekranını değişmeden kullanabilirsiniz. Ama şarj bordu uzun kullanım sonrasında anakarta da zarar verecek ve entegreler de arızalar meydana gelecektir.Sıvı temaslı olan her ürün oksitlenir ve işlevselliği çürüme çoğaldıkça yitirir. Sonuç olarak ürünü geri istemeyeceğim bazı kullanıcılarımız geri isteyip yapabilir yazmış ama burada hatalı bir tarafımız yok. Sadece ürün raporu yazılırken personel hatası sonucu yanlış rapor düzenlenmiş geri kalan işlemler için vicdanım ve gönlüm rahattır.Biraz uzun bir yazı oldu ama buraya yazmak beni gerçekten rahatlattı. Herkesin görüşüne düşüncelerine saygımız sonsuz ama lütfen yargısız infaz yapmayın. Xiaomi Türkiye'de henüz duyulmamışken bu kadar yaygın değilken biz servis olarak ürünün garanti dahilinde garanti haricinde her şekilde kullanıcılarımızın yanında olduk. Miuiturkiye üzerinden kullanıcılarımıza destek olduk hatalarımızı gördük onarmaya çalıştık. Bu konu hakkında farklı bir mesaj yayımlamayacağım umarım açık ve net bir şekilde kendimi ifade edebilmişimdir. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim.
Moderatör tarafında düzenlendi: