Yardım Delta Servis Rezaleti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

comertcimen

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cömert
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
29 Kasım 2018
Konular
5
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global Stable Son Sürüm
Telefon Modeli
Mi 8
Bootloader Kilidi
Kapalı
Merhaba, yaklaşık 1-1 buçuk hafta önce Xiaomi mi 8 128 Mavi telefonumu amoled burn şikayeti ile garantiye gönderdim. Ekranın alt kısmında klavye izi üst kısmında da başka uygulamalardan kalan izler vardı. Bugün beni arayıp ekran, batarya ve ahize değişimi için 1700 tl istediler. (Ahizeden cızırtılı ses geliyodu, bataryayı ücretini ödeyerek değiştirmeyi kabul etmiştim zaten ama diğer sıkıntılar kesinlikle benden kaynaklı değil.) Ekrandaki izlerden bir kısmı üçüncü parti uygulamalardan kalma olduğu için değiştiremiyoruz dedi. Uygulamalarla ne alakası var telefonun kendi orjinal klavyesinin de izi kalmış olduğu gibi duruyor dedim maalesef garanti kapsamında değil dedi. Ben de tamam telefonumu gönderin o zaman dedim ve kapattık. Bu durumda ne yapmam gerekir? Tüketici hakem heyetine falan başvurabilir miyim? Garanti bitmesine 1 ay kaldı ekran uzun zamandır öyleydi. Fotoğrafları ekledim konuya ama çok belli olmuyor. Klavye kısmını çekmemişler bile.

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir



Konuya ilişkin Delta Servis Cevabı : Yardım - Delta Servis Rezaleti

Öncelikle herkese merhaba,

Konuyu sosyal medya ekibim daha önceden inceleyip tarafıma bilgi vermiştir.Yoğunluk sebebi ile gözden kaçırmışım ama konuyu görünce tekrar cihazınıza yapılan işlemleri ve tespitleri okuyup teknisyen arkadaşımdan da gerekli bilgilendirmeleri aldım. Gördüğüm kadarıyla baya ağır eleştiriler olmuş fakat Türkiye de bulunan bütün teknik servisler için aynı ithamlarda bulunulduğu için cevap vermeyeceğim. Yetkili mahkemelerin tüketici hakem heyetlerinin olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Her bir birey yasal hakkını kullanıp hakkını arayabilir. Çoğu zaman tüketici hakem heyetleri firmaların aleyhine karar verse de son zamanlarda gerçekten bilirkişi olan bu işlerden anlayan ( Göbekli amcalardan olmayan ) insanlar net kararı belirleyip davaları sonuçlandırabiliyor. Bu konuda daha öncede çok yazı yazmıştım uzatmak istemiyorum kusura bakmayın lütfen.

Bahsi konu geçen ürünün tek sorunu ekranında ki bozukluk değil.Müşterimiz cihazın durumunu tam anlatmadığı için diğer kullanıcılarımız da ön yargı ile yaklaşmış.Birde benim görüşlerimi okuduktan sonra karar özgür irade ve vicdanınızla karar verebilirsiniz.

Ürün bize " Ekran arızalı , İade Yada Değişim Talebi, Isınıyor, Şarjı Çabuk Bitiyor, Ses Sorunu "arızalı ile gelmiştir.Tabi bu kargo giriş personelimizin sistemden girdiği arıza kalemleridir. Müşterimiz izin verirse arızaları yazmış olduğu kağıdı da paylaşabilirim. Ürün usb şarj kablosu ekteki resimlerde görüldüğü gibi deforme olmuş.Bu usb kablosu kullanılırsa ürüne zarar verebilir.Artı olarak yine ekte paylaşmış olduğu ürünün şarj soket kısmı sıvı temaslıdır ve oksitlenme tespit edilmiştir.Farklı sağlam bir usb kablo ile de şarj edilse oksitlenmiş bir şarj soketi ürünün bütününe zarar verebilir.Değişken ve düzensiz akımlar yollayarak ürünün şarj bordunun, anakartın ve ekranın akım değerlerini değiştirerek bozulmasına sebep olabilir.Teknisyen ve ekspertiz personellerimizin tespiti de bu yönde olmuş şarj bordunun ve ekranın kozmetiğinin bozulduğunu tespit etmiştir.Düzensiz akım değerleri tespit edilince üründeki kullanıcı hatalarına sebep olarak ücretli onarım teklifi sunulmuştur.

Bu ürünü farklı bir servise götürseniz de aynı şeyleri söyleyecektir.Ürünün ekranını değişmeden kullanabilirsiniz. Ama şarj bordu uzun kullanım sonrasında anakarta da zarar verecek ve entegreler de arızalar meydana gelecektir.Sıvı temaslı olan her ürün oksitlenir ve işlevselliği çürüme çoğaldıkça yitirir. Sonuç olarak ürünü geri istemeyeceğim bazı kullanıcılarımız geri isteyip yapabilir yazmış ama burada hatalı bir tarafımız yok. Sadece ürün raporu yazılırken personel hatası sonucu yanlış rapor düzenlenmiş geri kalan işlemler için vicdanım ve gönlüm rahattır.Biraz uzun bir yazı oldu ama buraya yazmak beni gerçekten rahatlattı. Herkesin görüşüne düşüncelerine saygımız sonsuz ama lütfen yargısız infaz yapmayın. Xiaomi Türkiye'de henüz duyulmamışken bu kadar yaygın değilken biz servis olarak ürünün garanti dahilinde garanti haricinde her şekilde kullanıcılarımızın yanında olduk. Miuiturkiye üzerinden kullanıcılarımıza destek olduk hatalarımızı gördük onarmaya çalıştık. Bu konu hakkında farklı bir mesaj yayımlamayacağım umarım açık ve net bir şekilde kendimi ifade edebilmişimdir. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

hasanusluoğlu

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Mi9 Lite / Mi5s
Yaş
46
Konum
KAYSERİ
Katılım
4 Ocak 2017
Konular
31
Mesajlar
916
Çözümler
1
Tepkime puanı
499
Puanları
78
TR de garanti diye birşey yok
Isırılmış elma hariç
 
Son düzenleme:
Oyla:

comertcimen

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cömert
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
29 Kasım 2018
Konular
5
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Oyla:

savioranqel68

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ugurcan
Cihazım
Mi 9T PRO
Meslek
Sağlık Teknikeri
Konum
ADANA
Katılım
8 Şubat 2016
Konular
42
Mesajlar
607
Çözümler
4
Tepkime puanı
292
Puanları
78
Tüketici hakem heyetine başvur garanti bitsin veya bitmesin sonuçta 1 ay varken başvuru da bulunuyorsunuz
 
Oyla:

comertcimen

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cömert
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
29 Kasım 2018
Konular
5
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Umarım en kısa zamanda yardımcı olurlar. Telefonu 3209 liraya almıştım. Şimdi o paraya aynı düzeyde telefon almakta zor. Ürün değişimi ya da para iadesi yaparlar mı onu da bilmiyorum. Bir daha Delta Servis garantili hiçbir ürünü almayacağım.!
 
Oyla:

comertcimen

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cömert
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
29 Kasım 2018
Konular
5
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Bugün böyle yazıp kargoya vermişler telefonu. Telefonum kesinlikle suya falan düşmedi suyla temas etmedi, ayrıca Samsung'a ait ne demek telefon zaten Samsung değil Xiaomi!? Neymiş efendim izler ekran panelinden değil de kullanılan uygulamalardan kaynaklıymış. Dalga geçiyorlar resmen.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt