- Adım
- Serkan
- Cihazım
- Sagit
- Yaş
- 46
- Konum
- Eskisehir
- Katılım
- 24 Kasım 2016
- Konular
- 9
- Mesajlar
- 647
- Tepkime puanı
- 475
- Puanları
- 78
Değerli dostlar herkese slmlar;
İsterdim ki Delta Servis ile ilgili teşekkür konusu açayım. Hatta çokta umutluydum fakat şu anda umudumu yitirmiş haldeyim. Forum yetkililerimiz ve forumdaşlardan tavsiyelere ihtiyacım var.
Mi 6 128gb telefonumu Ghost screen ve Ahize ses problemi ile Delta Servise göndermek istedim fakat servis garanti sorgulamasında sonuç bulunamıyordu. Mail ile firmaya ulaştım ve hızlı bir geri dönüş ile sisteme kaydı sağladılar. 7 Kasım tarihinde 422458 form numarası ile cihazın servis giriş kaydı yapıldı. Zaman içerisinde telefon ile ilgili mail trafiğimizde hatta forumdan servis yetkililerine sorarak cihazın ilk incelemesinin tamamlandığı ve parça değişimi beklendiği söylendi. Ekspertiz raporuna göre fiziksel durum için "genel görünüm iyi" olarak belirtmişler ki anladığım kadarıyla sıfır cihaz bile gönderseniz ekspertizin en üst cihaz temizlik kategorisi bu sanırım zira cihazım da bu şekildeydi.
Süreç bu aşamadan sonra maalesef ki dondu!
Geçtiğimiz hafta içerisinde yasal tamir süresinin de aşılmasından sonra müşteri hizmetlerini telefon ile aradım ve bana söyledikleri kendilerinin "detay göremediği cihazın parça beklediği, talebimi yetkiliye aktararak beni görüştürecekleri" yönündeydi. Öyle de oldu. Ali Bey isminde bir kişi arayarak cihazın Salı günü (Bugün) servisten çıkış yapılacağını bildirdi. O kadar beklemişim bir 5 gün daha beklerim dedim ve kendisine teşekkür ederek görüşmeyi sonlandırdım.
Ali Bey ile görüşmemizden sonra da Delta Servisin Arıza Takip sayfasında bir değişiklik olmaması üzerine cihazın yapılarak gönderileceğini teyit etmek üzere 3 Aralık pazartesi yani dün tekrar servisi aradım. Aynı yetkilinin beni arayacağını söylediler. Şu saate kadar ne arayan oldu ne de Delta Servis Arıza takip sayfasında değişiklik!
İçime doğmuştu sanki cihazı bugün yollamayacakları ki şu saate kadar arayamadıklarına göre öyle de oldu.
Bu süreç içerisinde çift hat kullandığımı eski telefonla idare etmek zorunda olduğumu kendilerine bildirmeme rağmen net bir cevapta alamadım. ALLAH var maillere çok hızlı cevap veriyorlar, müşteri hizmetleri çok güler yüzlü fakat sonuç maalesef yok.
Şu aşamadan sonra telefonu aldığım cepport ile mi muhattap olacağım yoksa firmaya yalvarmam mı gerekli? Cihaz yapılamıyorsa neden değişim kararı çıkmıyor. Çinin tatilde olması sebebiyle yurtdışından aldıkları ekranın gelmesini haftalarca beklemek zorunda mıyım?
Bu arada forum yetkililerinden ricam delta servis yetkililerini etiketlemeyin lütfen daha fazla oyalanmak istemiyorum
İsterdim ki Delta Servis ile ilgili teşekkür konusu açayım. Hatta çokta umutluydum fakat şu anda umudumu yitirmiş haldeyim. Forum yetkililerimiz ve forumdaşlardan tavsiyelere ihtiyacım var.
Mi 6 128gb telefonumu Ghost screen ve Ahize ses problemi ile Delta Servise göndermek istedim fakat servis garanti sorgulamasında sonuç bulunamıyordu. Mail ile firmaya ulaştım ve hızlı bir geri dönüş ile sisteme kaydı sağladılar. 7 Kasım tarihinde 422458 form numarası ile cihazın servis giriş kaydı yapıldı. Zaman içerisinde telefon ile ilgili mail trafiğimizde hatta forumdan servis yetkililerine sorarak cihazın ilk incelemesinin tamamlandığı ve parça değişimi beklendiği söylendi. Ekspertiz raporuna göre fiziksel durum için "genel görünüm iyi" olarak belirtmişler ki anladığım kadarıyla sıfır cihaz bile gönderseniz ekspertizin en üst cihaz temizlik kategorisi bu sanırım zira cihazım da bu şekildeydi.
Süreç bu aşamadan sonra maalesef ki dondu!
Geçtiğimiz hafta içerisinde yasal tamir süresinin de aşılmasından sonra müşteri hizmetlerini telefon ile aradım ve bana söyledikleri kendilerinin "detay göremediği cihazın parça beklediği, talebimi yetkiliye aktararak beni görüştürecekleri" yönündeydi. Öyle de oldu. Ali Bey isminde bir kişi arayarak cihazın Salı günü (Bugün) servisten çıkış yapılacağını bildirdi. O kadar beklemişim bir 5 gün daha beklerim dedim ve kendisine teşekkür ederek görüşmeyi sonlandırdım.
Ali Bey ile görüşmemizden sonra da Delta Servisin Arıza Takip sayfasında bir değişiklik olmaması üzerine cihazın yapılarak gönderileceğini teyit etmek üzere 3 Aralık pazartesi yani dün tekrar servisi aradım. Aynı yetkilinin beni arayacağını söylediler. Şu saate kadar ne arayan oldu ne de Delta Servis Arıza takip sayfasında değişiklik!
İçime doğmuştu sanki cihazı bugün yollamayacakları ki şu saate kadar arayamadıklarına göre öyle de oldu.
Bu süreç içerisinde çift hat kullandığımı eski telefonla idare etmek zorunda olduğumu kendilerine bildirmeme rağmen net bir cevapta alamadım. ALLAH var maillere çok hızlı cevap veriyorlar, müşteri hizmetleri çok güler yüzlü fakat sonuç maalesef yok.
Şu aşamadan sonra telefonu aldığım cepport ile mi muhattap olacağım yoksa firmaya yalvarmam mı gerekli? Cihaz yapılamıyorsa neden değişim kararı çıkmıyor. Çinin tatilde olması sebebiyle yurtdışından aldıkları ekranın gelmesini haftalarca beklemek zorunda mıyım?
Bu arada forum yetkililerinden ricam delta servis yetkililerini etiketlemeyin lütfen daha fazla oyalanmak istemiyorum
Son düzenleme: