Çözüldü Delta Servis hakkında endişelenenler içeriye buyursunlar (LG mi6)

serkan_esk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Sagit
Yaş
46
Konum
Eskisehir
Katılım
24 Kasım 2016
Konular
9
Mesajlar
647
Tepkime puanı
475
Puanları
78
Değerli dostlar herkese slmlar;

İsterdim ki Delta Servis ile ilgili teşekkür konusu açayım. Hatta çokta umutluydum fakat şu anda umudumu yitirmiş haldeyim. Forum yetkililerimiz ve forumdaşlardan tavsiyelere ihtiyacım var.

Mi 6 128gb telefonumu Ghost screen ve Ahize ses problemi ile Delta Servise göndermek istedim fakat servis garanti sorgulamasında sonuç bulunamıyordu. Mail ile firmaya ulaştım ve hızlı bir geri dönüş ile sisteme kaydı sağladılar. 7 Kasım tarihinde 422458 form numarası ile cihazın servis giriş kaydı yapıldı. Zaman içerisinde telefon ile ilgili mail trafiğimizde hatta forumdan servis yetkililerine sorarak cihazın ilk incelemesinin tamamlandığı ve parça değişimi beklendiği söylendi. Ekspertiz raporuna göre fiziksel durum için "genel görünüm iyi" olarak belirtmişler ki anladığım kadarıyla sıfır cihaz bile gönderseniz ekspertizin en üst cihaz temizlik kategorisi bu sanırım zira cihazım da bu şekildeydi.

Süreç bu aşamadan sonra maalesef ki dondu!

Geçtiğimiz hafta içerisinde yasal tamir süresinin de aşılmasından sonra müşteri hizmetlerini telefon ile aradım ve bana söyledikleri kendilerinin "detay göremediği cihazın parça beklediği, talebimi yetkiliye aktararak beni görüştürecekleri" yönündeydi. Öyle de oldu. Ali Bey isminde bir kişi arayarak cihazın Salı günü (Bugün) servisten çıkış yapılacağını bildirdi. O kadar beklemişim bir 5 gün daha beklerim dedim ve kendisine teşekkür ederek görüşmeyi sonlandırdım.


Ali Bey ile görüşmemizden sonra da Delta Servisin Arıza Takip sayfasında bir değişiklik olmaması üzerine cihazın yapılarak gönderileceğini teyit etmek üzere 3 Aralık pazartesi yani dün tekrar servisi aradım. Aynı yetkilinin beni arayacağını söylediler. Şu saate kadar ne arayan oldu ne de Delta Servis Arıza takip sayfasında değişiklik!

İçime doğmuştu sanki cihazı bugün yollamayacakları ki şu saate kadar arayamadıklarına göre öyle de oldu.

Bu süreç içerisinde çift hat kullandığımı eski telefonla idare etmek zorunda olduğumu kendilerine bildirmeme rağmen net bir cevapta alamadım. ALLAH var maillere çok hızlı cevap veriyorlar, müşteri hizmetleri çok güler yüzlü fakat sonuç maalesef yok.


Şu aşamadan sonra telefonu aldığım cepport ile mi muhattap olacağım yoksa firmaya yalvarmam mı gerekli? Cihaz yapılamıyorsa neden değişim kararı çıkmıyor. Çinin tatilde olması sebebiyle yurtdışından aldıkları ekranın gelmesini haftalarca beklemek zorunda mıyım?

Bu arada forum yetkililerinden ricam delta servis yetkililerini etiketlemeyin lütfen daha fazla oyalanmak istemiyorum
 
Son düzenleme:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.987
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.727
Puanları
338
Geçmiş olsun. Size bir tavsiyede bulunayım. Sizin sorununuzu en kısa sürede çözecek olanlar yine Delta yetkilileridir. Bilindiği üzere forumumuzda bulunan arkadaşlar yetkili arkadaşlardır. Yani buradan yazdığınızda, mail ya da telefonda görüştüğünüz kişilerden daha hızlı çözüme ulaşabilirsiniz diye düşünüyorum.
Delta dışındaki her çözüme yönelik adımınız sizi haftalar, belki aylarca telefonsuz bırakacaktır. Sonunda tamam belki cihazı iade eder, parasını geri alırsınız, belki yeni cihaz. Ancak her halükarda uzun bir süreç sizi bekliyor olacak.
Benim tavsiyem, öncelikle güzellikle olacak yolları denemeniz. Siz sadece telefon ve mail yolunu denemiş ve sonuç alamamışsınız. Elbette ki kızgınlığınızı anlayabiliyorum. Ben de yerinizde olsam eminim aynı durumda olurdum. Ama buradan da derdimi dile getirir en azından yapabileceğim herşeyi yaptım diye içimi rahat ettirirdim.
Elbette ki karar sizin.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

serkan_esk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Sagit
Yaş
46
Konum
Eskisehir
Katılım
24 Kasım 2016
Konular
9
Mesajlar
647
Tepkime puanı
475
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Tavsiyeniz icin cok tesekkurler, musteri hizmetlerini aradigimda "yetkili" bir kisinin arayacagini ilettiler ve bu yetkili kisiye itimat ettim zaten. Delta serviste kac tane yetkili vardir veya kimin sozune itibar etmeliyiz bilemiyorumki. Boylesine buyuk bir serviste malzeme olmamasini da anlamak mumkun degil. Parcayi degistiremiyorsaniz biz bu tamirati yapamayacagiz deyin bende telefonu aldigim yerle goruseyim. Bu bilinmezlik belirsizlik nedir

LG-D723 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

serkan_esk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Sagit
Yaş
46
Konum
Eskisehir
Katılım
24 Kasım 2016
Konular
9
Mesajlar
647
Tepkime puanı
475
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Yol haritamiz belli oldu. Ikinci rehber de belki bu konu olur. Oncelikle bu konudaki arkadasi kararliligindan dolayi tebrik ederim.

https://forum.miuiturkiye.net/konu/...ci-doerduencue-goenderim-evo-btden-uzak-durun

Ilk olarak boyle bir durumda muhattabinizin cihazi aldiginiz yer oldugunu bilin arkadaslar.

Yarin once servisi arayarak degisim raporu isteyecegim pesine de cepport ile gorusecegim bakalim ne sonuc cikacak



LG-D723 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

serkan_esk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Sagit
Yaş
46
Konum
Eskisehir
Katılım
24 Kasım 2016
Konular
9
Mesajlar
647
Tepkime puanı
475
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Tüm forumdaşlar merhaba;

Sabah başhekim ile toplantım olduğu için servisi erkenden arayamadım, tam odama geçtim servisi arayacaktım ki telefonum çaldı. Arayan kişi Aslı Hanım isminde bir Delta Servis yetkilisiydi.

Cihazım ile ilgili bilgi aktardıktan sonra beni de dinlemek istediğini belirtti. Özel bir hastanede Kalite (Performans Geliştirme ve Denetim) yöneticisi olarak Delta Servisin bu ilgisi beni gerçekten memnun etti. Konuyu açarken yitirdiğim umudum tekrar yeşerdi.

Arkadaşlar Delta Servis hakkında şahsi görüşüm ;

- Şikayet var sitesine hemen cevap vermeleri (Bu siteye üyelik ücretlidir ve ayrı bir personeli bu konu ile ilgili istihdam etmek zorundasınız ) Delta Servisin kurumsal bir firma olduğunun kanıtıdır.

- miui türkiye forum sitesinde yetkililerinin olması ve konuyu takip etmesi müşteri memnuniyetinin bir göstergesidir.

- Günde 300 den fazla cihazın servis kaydının girişinin olması ciddi bir organizasyon gerektirerek gecikmelere sebep olabilir.


Buradan Aslı Hanım ve Delta Servis ekibine "Delta Servis Rezaleti, Dolandırıcılığı" gibi onur kırıcı cümleler kurmamış olmama rağmen gösterdikleri ilgi için teşekkür ederim.

Delta Servis garantili cihazı olan arkadaşlar sabır gösterirlerse sonucu eminim tatmin edici olacaktır.

Saygılar
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Değerli dostlar herkese slmlar;

İsterdim ki Delta Servis ile ilgili teşekkür konusu açayım. Hatta çokta umutluydum fakat şu anda umudumu yitirmiş haldeyim. Forum yetkililerimiz ve forumdaşlardan tavsiyelere ihtiyacım var.

Mi 6 128gb telefonumu Ghost screen ve Ahize ses problemi ile Delta Servise göndermek istedim fakat servis garanti sorgulamasında sonuç bulunamıyordu. Mail ile firmaya ulaştım ve hızlı bir geri dönüş ile sisteme kaydı sağladılar. 7 Kasım tarihinde 422458 form numarası ile cihazın servis giriş kaydı yapıldı. Zaman içerisinde telefon ile ilgili mail trafiğimizde hatta forumdan servis yetkililerine sorarak cihazın ilk incelemesinin tamamlandığı ve parça değişimi beklendiği söylendi. Ekspertiz raporuna göre fiziksel durum için "genel görünüm iyi" olarak belirtmişler ki anladığım kadarıyla sıfır cihaz bile gönderseniz ekspertizin en üst cihaz temizlik kategorisi bu sanırım zira cihazım da bu şekildeydi.

Süreç bu aşamadan sonra maalesef ki dondu!

Geçtiğimiz hafta içerisinde yasal tamir süresinin de aşılmasından sonra müşteri hizmetlerini telefon ile aradım ve bana söyledikleri kendilerinin "detay göremediği cihazın parça beklediği, talebimi yetkiliye aktararak beni görüştürecekleri" yönündeydi. Öyle de oldu. Ali Bey isminde bir kişi arayarak cihazın Salı günü (Bugün) servisten çıkış yapılacağını bildirdi. O kadar beklemişim bir 5 gün daha beklerim dedim ve kendisine teşekkür ederek görüşmeyi sonlandırdım.


Ali Bey ile görüşmemizden sonra da Delta Servisin Arıza Takip sayfasında bir değişiklik olmaması üzerine cihazın yapılarak gönderileceğini teyit etmek üzere 3 Aralık pazartesi yani dün tekrar servisi aradım. Aynı yetkilinin beni arayacağını söylediler. Şu saate kadar ne arayan oldu ne de Delta Servis Arıza takip sayfasında değişiklik!

İçime doğmuştu sanki cihazı bugün yollamayacakları ki şu saate kadar arayamadıklarına göre öyle de oldu.

Bu süreç içerisinde çift hat kullandığımı eski telefonla idare etmek zorunda olduğumu kendilerine bildirmeme rağmen net bir cevapta alamadım. ALLAH var maillere çok hızlı cevap veriyorlar, müşteri hizmetleri çok güler yüzlü fakat sonuç maalesef yok.


Şu aşamadan sonra telefonu aldığım cepport ile mi muhattap olacağım yoksa firmaya yalvarmam mı gerekli? Cihaz yapılamıyorsa neden değişim kararı çıkmıyor. Çinin tatilde olması sebebiyle yurtdışından aldıkları ekranın gelmesini haftalarca beklemek zorunda mıyım?

Bu arada forum yetkililerinden ricam delta servis yetkililerini etiketlemeyin lütfen daha fazla oyalanmak istemiyorum


Merhabalar Serkan Bey , Öncelikle yaşamış olduğunu mağduriyetiniz ile ilgilendiğimizi belirtmek isteriz. Yapmış olduğumuz görüşmeler neticesinde tarafınıza gerekli bilgilendirmeler yapılmıştır. Cihazınızın parça temini sağlanmış olup bugün servis işlemleri de tamamlanarak kargo çıkışı yapılacaktır.

Saygılarımızla.
 

serkan_esk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Sagit
Yaş
46
Konum
Eskisehir
Katılım
24 Kasım 2016
Konular
9
Mesajlar
647
Tepkime puanı
475
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Dün yoğun iş temposu nedeniyle konuya yazamadım;

Telefonum dün itibariyle elime ulaştı. Delta Servis kutusu ile gönderilmiş olan telefonumun LG panelli ekranı değişmiş kulaklık hoparlörü ise inanılmaz güzel olmuş. Ses süper, eskiden karşıdakini duyabilmek için kulağıma sokmaya çalıştığım telefonu artık en yüksek seste kulağıma dayayarak konuşamıyorum.

Telefonu kutudan çıkartarak incelediğimde yapılan işçiliğe hayran kaldım. Telefonu ilk aldığımda kutudan çıktığı gibiydi. Bir ekran değişir ve bu kadar güzel montaj yapılır. Telefonumu Delta Servis hakkında yapılan olumsuz eleştiriler sebebiyle göndermeye çekindiğim servis beni resmen mahçup etti. Konuyla ilgili başka konularda yazdığım msjlar aşağıda;

Sayın Delta Servis 2

Yaklaşık aynı tarihlerde cepporttan Delta Servis garantili almış olduğum mi 6 128 gb seramik cihazımda da LG panel bulunmakta ve ısındığı zaman sağ sol ve üst alandan yaklaşık yarım cm alan kırmızılaşıyor. Eğer açık renklerde kullanmış isemde ghost screen oluşuyor. açıkcası servise göndermeye çekiniyorum. Ön panel değişimi sonrası dokunmatik hassasiyetinin kaybolması, ekranın iyi yapıştırılamaması, yakınlık sensörünün sorunlu çalışmaya başlaması gibi bir sürü sorun ortaya çıkıyor. Konuyla ilgili ghost screen tespit edildiğinde taktığınız panel orjinal panel mi yoksa çinden ithal panellerden mi oluyor? Ekran değişimini nasıl gerçekleştiriyorsunuz? Telefonumu kullanırken çok dikkat ederim, şu anda kutudan çıktığı gibi fakat nedense servise gidip geldiğinde sorunsuz arıza giderimi olmayacak gibi hissediyorum, süreçle ilgili endişemizi giderebilir misiniz?
Hayalet ekran sorunu bazen kullanıcı hatalı olabiliyor bazen de yazılımsal kronik bir hatadan dolayı yaşanabiliyor. Cihazlara taktığımız parçalar orijinaldır. Garantiniz bizde devam ettiği sürece cihazınızın servis hizmeti devam edecektir.
cihazınız bizim garantimizde bu sebeple endişelenmeyin.


Cihazı Delta Servis garantisinde olan arkadaşlar endişelenmesin. Eğer biraz sabırları var ise ( Telefonun tamiri yasal tamir süresi olan 20 iş gününü aşarsa ve beklerlerse) sonuç umduklarından daha iyi olacaktır.

Buradan Tüm Delta Servis yetkililerine ve çalışanlarına teşekkür ederim. Müsait olduğum ilk anda telefonumun görsellerini koymaya çalışacağım.

Saygılar
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Tüm değerlendirmeleriniz için teşekkür ederiz. İyi günlerde kullanın.
Saygılarımla
 

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.987
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.727
Puanları
338
Dün yoğun iş temposu nedeniyle konuya yazamadım;

Telefonum dün itibariyle elime ulaştı. Delta Servis kutusu ile gönderilmiş olan telefonumun LG panelli ekranı değişmiş kulaklık hoparlörü ise inanılmaz güzel olmuş. Ses süper, eskiden karşıdakini duyabilmek için kulağıma sokmaya çalıştığım telefonu artık en yüksek seste kulağıma dayayarak konuşamıyorum.

Telefonu kutudan çıkartarak incelediğimde yapılan işçiliğe hayran kaldım. Telefonu ilk aldığımda kutudan çıktığı gibiydi. Bir ekran değişir ve bu kadar güzel montaj yapılır. Telefonumu Delta Servis hakkında yapılan olumsuz eleştiriler sebebiyle göndermeye çekindiğim servis beni resmen mahçup etti. Konuyla ilgili başka konularda yazdığım msjlar aşağıda;






Cihazı Delta Servis garantisinde olan arkadaşlar endişelenmesin. Eğer biraz sabırları var ise ( Telefonun tamiri yasal tamir süresi olan 20 iş gününü aşarsa ve beklerlerse) sonuç umduklarından daha iyi olacaktır.

Buradan Tüm Delta Servis yetkililerine ve çalışanlarına teşekkür ederim. Müsait olduğum ilk anda telefonumun görsellerini koymaya çalışacağım.

Saygılar
Geçmiş olsun. Sorununuzun güzel bir şekilde sonuçlanmasına çok sevindim.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt