- Adım
- Hüseyin
- Cihazım
- Mi 9T
- Meslek
- Memur
- Yaş
- 40
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 2 Aralık 2016
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 140
- Tepkime puanı
- 82
- Puanları
- 28
Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.”MADDE 3 – Aynı Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin dördüncü ve beşinci fıkraları aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
“Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.”
Kanunlara göre stok belirtilmiyor.
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kim takıyor ki Sanayi ve ticaret bakanlığınca denetim devamlı yapılmıyor firmalar da kafalarına göre hareket ediyor caydırıcı cezalar yok.
Mesela ilgili birimlere bir şekilde ulaştır konuyu bak neler oluyor.
Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi