Çözüldü Delta Servis ekran değişimi

kadiryalcin

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi band 2
Konum
İstanbul
Katılım
31 Temmuz 2017
Konular
14
Mesajlar
118
Çözümler
1
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Kardeşim sen cihazı teslim ederken tuş göçük müydü hayır, sorgulamak gibi olmasın yalnış anlama,cihazı teslim alırken göçüğü farkettiğin an teslim almaman gerekiyordu.
Senin cihaz Çernobil"den çıkmış gibi mübarek

Redmi Note 4X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Dediğim gibi hocam üstünü örttüler diyebilirim.
Yaklaşık 40-45 dakika cihaz içeriye gidip bekledi.
Sonra cihazı tamir eden teknisyen elinde başka bir mi5 ile gelip (onunda tuşu hafiften göçüktü) hepsinde var bu sorun yok dedi. Sonra Cihazı geç kaldığım için alıp çıktım.
Çıktıktan sonra ışık sensörü pasif durumdaydı.
Tekrar gittim ve 15-20dk yine bekledikten sonra ışık sensörünü kalibre edip verdiler.
İlk gidişimde de benzer bir olay başıma geldi. Ondada home butonu ve parmak izi pasifti yine yarım saat bekledikten sonra yapıp vermişlerdi.


LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

TheByALeX

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Redmi Not 4X
Meslek
PLC Mekanik Bakım
Konum
İzmir
Katılım
25 Haziran 2017
Konular
25
Mesajlar
893
Tepkime puanı
717
Puanları
108
Hocam ohalde beklemekten başka çare yok cantara üstad konuya el attı büyük ihtimal ile arıza giderilir diye tahmin ediyorum hakkında hayırlısı...

Redmi Note 4X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

hiboz

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hiboz
Cihazım
12 lite
Meslek
muallim
Konum
Trabzon
Katılım
2 Haziran 2016
Konular
3
Mesajlar
414
Çözümler
1
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Şuan ışık tuşlarınında sızdığını farkettim.
Alt taraf şerit Led döşenmiş gibi bem beyaz.
Home tuşunun etrafındada sızma var.

Mi5-10000mah V2-Mi band 2
Yeni takılan ekranın markası ne? Yine LG mi takılmış. Bir bakar mısınız hocam? Ona göre ben de aynı sorundan dolayı servise göndereyim.
 

kadiryalcin

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi band 2
Konum
İstanbul
Katılım
31 Temmuz 2017
Konular
14
Mesajlar
118
Çözümler
1
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Yeni takılan ekranın markası ne? Yine LG mi takılmış. Bir bakar mısınız hocam? Ona göre ben de aynı sorundan dolayı servise göndereyim.
Sharp panel di de hiç göndermeyin hocam cihazın durumu ortada

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

huseyinos

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Memur
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
2 Aralık 2016
Konular
7
Mesajlar
140
Tepkime puanı
82
Puanları
28
Bir gün LG G2 ilk çıktığı zaman bastım parayı aldım Satürn den
Kutudan ekranda hatalı çıktı hemen daha mağazada iade etmeye kalktım dediler vereceğiz ben kendim götürürüm dedim Mecidiyeköy de servisleri var.
Gittim cihaz 2 saatlik ve daha simkart takılmamış.
Sıra bana geldi Face to face işlem.
Teknisyen direk daha fatura vs dinlemeden kullanıcı hatası çok ısınmış ekran vs dedi faturayı gösterdim durumu anlattım daha kutuyu açar açmaz böyle çıkınca bastım geldim dedim.
Bi sn diyip içeri girdi bayağı bir bekletti.
Sonrası malum yeni cihaz bekleniyor.

Yani servisler çözüm üretmez nasıl ucuz yollu işin içinden çıkılır ona bakarlar.
Hele hele küçük servisler Allah korusun
İthalatçı firmaya yaranmak adına değişim filan Hak getire

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.767
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.304
Puanları
338
Delta servisle ilgili her gun konu aciliyor ve hepsinde de bir sorundan bahsediliyor. Saglam telefonu bozuk hale getirmeleri ile unluler. İnternetteki genel yorumlarida cok kotu. Umarim kendilerini bir an once toparlarlar yoksa insanlar ya kendileri tamir etmeye calisiyor hic olmadi baska tamircilere yoneliyorlar bu sekilde para kaybetmeye de devam edecekler.

Bende bir konu açacağım yakında.. Ama memnuniyet mi olur, şikayet mi bilemiyorum. :D
 

huseyinos

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Memur
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
2 Aralık 2016
Konular
7
Mesajlar
140
Tepkime puanı
82
Puanları
28
Kullanıcı hatası demelerine imkan yok,
Cihazı teslim alırken farkettim tuş gocuklugunu cihazla ilgilenen teknisyen başka bir mi5 getirip sorun yok diyerekten geçiştirdi.
Cihazı tekrar teslim ederken teslim alan kişi biz bu gocukluge sorun yok demiştik dedi.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ne oldu cihaz hâlâ beklemedesiniz değil mi?
Ben her zaman söylüyorum işini iyi yapan firmaları tenzih ederim, çalışma saatini doldurmak için çalışan işçi, sırf daha fazla para kazanmak için uğraşan patronlar yüzünden millet rezil oluyor.
Madem yapmak için aldın yapamadın bari bırak eskisi gibi kalsın.
Hadi daha beter ettin bari durumu düzelt arkadaş kaç kez kaç gün daha tutacaksın elinde.

İşte durum şu ki ucuz alınan mal ucuz servis yapacak bir şey yok.

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

kadiryalcin

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi band 2
Konum
İstanbul
Katılım
31 Temmuz 2017
Konular
14
Mesajlar
118
Çözümler
1
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Ne oldu cihaz hâlâ beklemedesiniz değil mi?
Ben her zaman söylüyorum işini iyi yapan firmaları tenzih ederim, çalışma saatini doldurmak için çalışan işçi, sırf daha fazla para kazanmak için uğraşan patronlar yüzünden millet rezil oluyor.
Madem yapmak için aldın yapamadın bari bırak eskisi gibi kalsın.
Hadi daha beter ettin bari durumu düzelt arkadaş kaç kez kaç gün daha tutacaksın elinde.

İşte durum şu ki ucuz alınan mal ucuz servis yapacak bir şey yok.

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cumartesi günden beri parça bekliyor yazıyor takipte.
9.cu gun bugun.


LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

kadiryalcin

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi band 2
Konum
İstanbul
Katılım
31 Temmuz 2017
Konular
14
Mesajlar
118
Çözümler
1
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Servis in sitesinde yazan bu yazı üzerine 10 iş günüm dolduğu için müşteri hizmetlerini arayıp cihaz talep ettim.
Bana verdikleri cevap stok durumumuza göre tarafınıza bilgi verilecektir oldu.
Yine anlamadığım olay 10 is günü geçmeyen müşterilere "Genislettigimiz yedek cihaz stoğumuz sayesinde" diyor.
Mantıken 10 iş günü geçen müşterilere cihaz stokuna bakmadan vermeleri gerekir.
Halen takipte baktığımda parça bekliyor yazıyor.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

kadiryalcin

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi band 2
Konum
İstanbul
Katılım
31 Temmuz 2017
Konular
14
Mesajlar
118
Çözümler
1
Tepkime puanı
57
Puanları
28
MADDE 3 – Aynı Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin dördüncü ve beşinci fıkraları aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

“Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.

Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.”

Kanunlara göre stok belirtilmiyor.


LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt