- Adım
- Umut
- Cihazım
- Xiaomi Mi 6
- Yaş
- 39
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 2 Şubat 2018
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 150
- Tepkime puanı
- 40
- Puanları
- 28
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #11
Az önce ben de Delta Servis'ten Uğur Bey ile görüşüp konuya açıklık getirdik. Yine söylüyorum; tüm bu olaylar servisin işgüzarlığı sonucu oldu.
Uğur bey, cihazın ithalatçı firmaya gönderilmesini söylediğini fakat yanlışlıkla bana gönderildiğini söyledi. Arızalı cihazın da ithalatçı firmada olduğunu, ithalatçı firmanın da satıcıya bilgi vereceğini söyledi. İade ve değişim için gittiğimde sorun çıkması halinde arayabileceğimi de ayrıca belirtti.
Servis telefonu bana yanlışlıkla yolladığını söylemiş olsaydı ve destek talebime düzgün cevap verilmiş olsaydı, konu buralara gelmezdi. Bu durumda kim olsa aynı şeyleri düşünürdü. Uğur Bey'le servisteki konuşmamızda sorun yoktu ama sonrasında telefonun bana gönderilmesi ve mesajlara cevap verilmemesi işleri karıştırdı ve yanlış anlaşılmalara sebep oldu.
Şimdi aldığım yere gidip konuyu çözmeye çalışacağım.
Uğur bey, cihazın ithalatçı firmaya gönderilmesini söylediğini fakat yanlışlıkla bana gönderildiğini söyledi. Arızalı cihazın da ithalatçı firmada olduğunu, ithalatçı firmanın da satıcıya bilgi vereceğini söyledi. İade ve değişim için gittiğimde sorun çıkması halinde arayabileceğimi de ayrıca belirtti.
Servis telefonu bana yanlışlıkla yolladığını söylemiş olsaydı ve destek talebime düzgün cevap verilmiş olsaydı, konu buralara gelmezdi. Bu durumda kim olsa aynı şeyleri düşünürdü. Uğur Bey'le servisteki konuşmamızda sorun yoktu ama sonrasında telefonun bana gönderilmesi ve mesajlara cevap verilmemesi işleri karıştırdı ve yanlış anlaşılmalara sebep oldu.
Şimdi aldığım yere gidip konuyu çözmeye çalışacağım.