Çözüldü Delta Servis Ayıplı Üründen Doğan Haklarıma Kendisi Karar Veriyor!

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Az önce ben de Delta Servis'ten Uğur Bey ile görüşüp konuya açıklık getirdik. Yine söylüyorum; tüm bu olaylar servisin işgüzarlığı sonucu oldu.

Uğur bey, cihazın ithalatçı firmaya gönderilmesini söylediğini fakat yanlışlıkla bana gönderildiğini söyledi. Arızalı cihazın da ithalatçı firmada olduğunu, ithalatçı firmanın da satıcıya bilgi vereceğini söyledi. İade ve değişim için gittiğimde sorun çıkması halinde arayabileceğimi de ayrıca belirtti.

Servis telefonu bana yanlışlıkla yolladığını söylemiş olsaydı ve destek talebime düzgün cevap verilmiş olsaydı, konu buralara gelmezdi. Bu durumda kim olsa aynı şeyleri düşünürdü. Uğur Bey'le servisteki konuşmamızda sorun yoktu ama sonrasında telefonun bana gönderilmesi ve mesajlara cevap verilmemesi işleri karıştırdı ve yanlış anlaşılmalara sebep oldu.

Şimdi aldığım yere gidip konuyu çözmeye çalışacağım.
 

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
325
Puanları
78
Telefondaki "nefaset eksikliği"nin tatlıya bağlanmasına sevindim.

Yalnız bu türden nefaset eksikliği sayılan ürün kusurlarında; ithalatçı ile satıcılar arasında bir anlaşmanın olması gerekir. Çünkü ürün zaten ayıplı bir ürün statüsündedir.

Ürün ayıplı olduğu içinde, satıcı; servis vs gibi işlemlerle müşteriyi yormaması, üzmemesi gerekir.

Bu olayın bana düşündürdüğü ise; satıcılarla - ithalatçı ve servisler arasında büyük bir güvensizlik var. Başka da açıklaması yok.

Yani ışık sızması var, tescillenmiş... E daha ne diye servis, ithalatçı falan filan diyerek müşteri üzülür ki ?

Breh breh breh diyorum.
 

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Merhaba Umut Bey,

1 Şubat 2018 tarihinde istanbul Fatih'te bulunan servis merkezimize gelerek telefonunuz hakkında gerekli olan işlemler hakkında tarafınıza detaylı bilgi verilmiştir.Talebiniz üzerine tarafınıza verilen " Yapılan incelemeler sonucunda üründe belirtilen arızaya rastlanılmıştır. Ürün yeni bir ürün olduğundan ve kullanıcı tarafından onarım istenmediğinden onarımsız iade edilmiştir. İşbu rapor kullanıcı talebi üzerine verilmiştir." raporu verilmiştir.Bu raporun açıklaması ürününüzün arızalı olduğu ve satış yapan firmanın bu durumu anlaması için hazırlanmıştır.Verilen bu rapor ile telefonunuzu satın almış olduğunuz firma üzerinden ister değişim isterseniz de ücret iadesi alma hakkına sahip olduğunuzu belirtmek istiyoruz.İthalatçı firmalarla yapılan anlaşmalar gereği bu raporun tek bir örneği bulunmaktadır ve hiç bir şekilde rapor üzerinde değişiklikler yapılamaz."Onarımsız iade edilmiştir kısmı bu yüzden değiştirilememiştir ve bu şekilde tarafınıza iletilmiştir.Ürününüz bizim stoklarımıza alınarak ithalatçı firmaya gönderimi sağlanmıştır.Yaptığımız görüşmeler sonucunda bu bilgiler tarafınıza da iletilerek telefonunuzu satın almış olduğunuz yerle görüşmeniz gerektiği belirtilmiştir.Anlayışınız için teşekkür ederi iyi günler dileriz.

Saygılarımızla

Delta Teknik Servis,

Merhaba, ürünü iade veya değişim işlemlerini yapmak için Çorlu'ya geldim. Fakat Kipa Çorlu'daki görevli arkadaşlar servisten kendilerine konuyla ilgili herhangi bir bilgi gelmediğini söylediler. Bunun üzerine iade veya değişimin tarafınızdan onaylanması için info@deltaservis.com.tr'ye e-posta gönderdiler. Fakat otomatik yanıtla "2 iş günü içerisinde geri dönüş yapılacaktır." cevabı geldi. Ben İstanbul'da oturuyorum ve buraya da sadece bu işi halletmek için geldim. Burada 2 iş gününü beklemek için kalacak yerim yok. Bunun için otelde kalmam gerekiyor ya da bırakıp geri döneceğim. Beni telefonla arayan Uğur bey de cevap vermiyor.

Ben sorun çıkabileceğini Uğur beye'de belirttim. Sorun çıkarsa arayın dedi ama telefona cevap vermiyor.
 

mladenbmv

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ROOT
Cihazım
xiaomi mi5s
Yaş
43
Konum
izmir
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
3
Mesajlar
228
Tepkime puanı
53
Puanları
43
aslında şimdi burda suçlu satan firmalarmı servismi.sonuçta satış yapan firmalar bu servislere bu tlf tamir olsun diye anlaşmıyorlarmı servisler neden ufak bahanelerle kullanıcı hatası diyor.servismi suçlu burda yoksa firma mı.servise para az ödediği içinmi oluyor bu problemler.yada satıcı servise belirli para veriyor ama servis işinimi yapmıyor,bunların meydana çıkması gerekli.madem satıcıyla servis anlaşamıyor servisi değiştirsinler yada hiç servizsiz satsınlar tlf 200+300 tl dahada ucuza versinler.
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Merhaba, ürünü iade veya değişim işlemlerini yapmak için Çorlu'ya geldim. Fakat Kipa Çorlu'daki görevli arkadaşlar servisten kendilerine konuyla ilgili herhangi bir bilgi gelmediğini söylediler. Bunun üzerine iade veya değişimin tarafınızdan onaylanması için info@deltaservis.com.tr'ye e-posta gönderdiler. Fakat otomatik yanıtla "2 iş günü içerisinde geri dönüş yapılacaktır." cevabı geldi. Ben İstanbul'da oturuyorum ve buraya da sadece bu işi halletmek için geldim. Burada 2 iş gününü beklemek için kalacak yerim yok. Bunun için otelde kalmam gerekiyor ya da bırakıp geri döneceğim. Beni telefonla arayan Uğur bey de cevap vermiyor.

Ben sorun çıkabileceğini Uğur beye'de belirttim. Sorun çıkarsa arayın dedi ama telefona cevap vermiyor.
cantara hocam yardımcı olacaktır ulaşma konsunda. Tee Çorlu'ya gidip boş dönmek hoş değil gerçekten. Allah yardımcınız olsun
 

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Bu iş bugün hallolmazsa bir daha telefon için buralara gelmem. Ürünün de iadesini isterim tüketici hakları yoluyla. Hem servis hem de firma güven kaybetmiş olur. Ben başıma bunların geleceğini biliyordum zaten. Türkiye'de işini düzgün yapan firma yok! Saat 18:00 'da mesai bitecek ve bu iş böyle kalacak demedi demeyin.
 

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Kusura bakmayın bugün çok yoğundum foruma yeni girebiliyorum... Umarım sıkıntı çözülmüştür?

Mesai bitimine yakın servisten Zihni Bey dönüş yaptı ve hallettim nihayetinde. Sorunum çözüldü, şimdilik herhangi bir sorun kalmadı, teşekkürler :)
 
Üst Alt