Merhaba, aramıza şimdiden hoşgeldiniz. Ben redmi note 7 kullanıyorum. Yorumlarımı ona dayanarak yapıyorum. Ben alacak olsaydım, mi serisinden mi9 se - mi9 lite- mi9t modellerine yönelirdim. Benim onlara yönelme sebeplerim ekranlarının amoled olması. Ben sürekli fotoğraf çeken biriyim, fotoğraftaki doğru renkleri görmem gerekir, fotoğrafın renk ayarlarıyla oynarken. Xiaominin ips ekranlarında bahsettiğiniz lg ekranı gibi bi avantaj göremedim henüz. Bu yüzden en iyi seçenek, sizin telefonu ne amaçla kullanacağınıza bağlı. Güncel bir xiaomi aldığınız zaman, kafanız pek ağrımaz.