- Adım
- Kingrider
- Cihazım
- Redmi Note 7 64
- Meslek
- Tekniker Adayı
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 2 Eylül 2019
- Konular
- 16
- Mesajlar
- 111
- Tepkime puanı
- 46
- Puanları
- 28
Merhaba arkadaşlar.
Telefonu garantiye yolladım kamera modülü ve ekran değişti yazmışlar. Resmi garanti firması.
Daha geldi ertesi gün yine ghost sceen oldu. Ya da değiştirdik yazıp değiştirmediler. Böyle birşey nasıl mümkün olabilir?
Garantiden gelmiş ürün nasıl oluyor da 1 günde tekrar bozuluyor. Ayrıca ekranı tam oturtamamışlar mı ne yapmışlar bilmiyorum sağ tarafta biraz iz şekilde siyah bir hafif iz gibi birşey var. Öyle duruyor. Karanlık renklerde çok daha belli oluyor.
Batarya az gidiyor ve çok ısınıyordu ona da birşey yapmamışlar. Geçende sıcaktan elimle ekrana zor dokunuyordum. Çok yavaş şarj olup çok kolay şarjı bitiyor ısınması da cabası. 46 derece kadar çıkmıştı sıcaklık bir ara. Garantiden gelmesine rağmen aynı zaten işlem yapmamışlar.
Proximity sensor sorunu da aynı tam gaz devam ediyor onunla da ilgili birşey yapmamışlar. Zaten genel bir sorun galiba bu. Ben kendim de çok şey denedim burada yazan şeyleri vs. Hiçbir şekilde düzelmedi. Hatta garantiden önce daha iyi çalışıyordu.
Telefon kendinden soğuttu daha alalı 9 ay bile olmamıştır.
Ben yenisini istesem de tamir ederler büyük ihtimalle. Yenisi de gelse ghost vs yine olabilir.
Garanti şartlarına baktığımda malın tekrar arızalanması durumunda bedel iadesi alma hakkım varmış sanırım. Adamlar daha değişim yapmadılar talep etmeme rağmen bunu yapacaklarını hiç mi hiç sanmıyorum.
Tüketici hakem heyeti işi de baya uzun sürüyor. Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Tekrar garantiye yollayıp bedel iadesi mi isteyeyim, yoksa direk tüketici hakem heyetine mi gitmeliyim? Değişim isteyip 2. El satmak daha mı mantıklı bilemedim 2. El fiyatı şuan 0 aldığım fiyatla neredeyse eş değer. Ne istersem isteyim %90 tamir etmeye kalkacaklar. Ürünün ayıplı olduğu bariz ortada.
Tavsiyeleriniz ve önerileriniz nelerdir. Teşekkürler.
Edit: Arkadaşlar tüketici hakem heyeti bilirkişi incelemesi istedi. Bilirkişi beni haklı buldu ve ben kazandım. Cihazı kutusu ve aksesuarları ile birlikte geri gönderdim ücret iademi aldım. Yerine başka bir marka telefon aldım. Böyle durumlarda kesinlikle tüketici hakem heyetine vermenizi tavsiye ederim. Karar fotoğraflar arasında mevcuttur. Telefon parasının dışında bilirkişi ve tebligat ücreti de karşı firma ödemesi gerekiyor. Benim de işime geldi açıkçası yeni bir cihaz sahibi oldum.
Telefonu garantiye yolladım kamera modülü ve ekran değişti yazmışlar. Resmi garanti firması.
Daha geldi ertesi gün yine ghost sceen oldu. Ya da değiştirdik yazıp değiştirmediler. Böyle birşey nasıl mümkün olabilir?
Garantiden gelmiş ürün nasıl oluyor da 1 günde tekrar bozuluyor. Ayrıca ekranı tam oturtamamışlar mı ne yapmışlar bilmiyorum sağ tarafta biraz iz şekilde siyah bir hafif iz gibi birşey var. Öyle duruyor. Karanlık renklerde çok daha belli oluyor.
Batarya az gidiyor ve çok ısınıyordu ona da birşey yapmamışlar. Geçende sıcaktan elimle ekrana zor dokunuyordum. Çok yavaş şarj olup çok kolay şarjı bitiyor ısınması da cabası. 46 derece kadar çıkmıştı sıcaklık bir ara. Garantiden gelmesine rağmen aynı zaten işlem yapmamışlar.
Proximity sensor sorunu da aynı tam gaz devam ediyor onunla da ilgili birşey yapmamışlar. Zaten genel bir sorun galiba bu. Ben kendim de çok şey denedim burada yazan şeyleri vs. Hiçbir şekilde düzelmedi. Hatta garantiden önce daha iyi çalışıyordu.
Telefon kendinden soğuttu daha alalı 9 ay bile olmamıştır.
Ben yenisini istesem de tamir ederler büyük ihtimalle. Yenisi de gelse ghost vs yine olabilir.
Garanti şartlarına baktığımda malın tekrar arızalanması durumunda bedel iadesi alma hakkım varmış sanırım. Adamlar daha değişim yapmadılar talep etmeme rağmen bunu yapacaklarını hiç mi hiç sanmıyorum.
Tüketici hakem heyeti işi de baya uzun sürüyor. Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Tekrar garantiye yollayıp bedel iadesi mi isteyeyim, yoksa direk tüketici hakem heyetine mi gitmeliyim? Değişim isteyip 2. El satmak daha mı mantıklı bilemedim 2. El fiyatı şuan 0 aldığım fiyatla neredeyse eş değer. Ne istersem isteyim %90 tamir etmeye kalkacaklar. Ürünün ayıplı olduğu bariz ortada.
Tavsiyeleriniz ve önerileriniz nelerdir. Teşekkürler.
Edit: Arkadaşlar tüketici hakem heyeti bilirkişi incelemesi istedi. Bilirkişi beni haklı buldu ve ben kazandım. Cihazı kutusu ve aksesuarları ile birlikte geri gönderdim ücret iademi aldım. Yerine başka bir marka telefon aldım. Böyle durumlarda kesinlikle tüketici hakem heyetine vermenizi tavsiye ederim. Karar fotoğraflar arasında mevcuttur. Telefon parasının dışında bilirkişi ve tebligat ücreti de karşı firma ödemesi gerekiyor. Benim de işime geldi açıkçası yeni bir cihaz sahibi oldum.
Ekli dosyalar
Son düzenleme: