- Adım
- Serkan
- Cihazım
- Mi 11
- Yaş
- 43
- Katılım
- 14 Kasım 2021
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 26
- Tepkime puanı
- 22
- Puanları
- 3
Bu aşağıda yazacağım servis ve garanti rezaletini ''benim başıma gelmez'' diye okuyacağınıza çok eminim ama bir gün mutlaka bunu yaşayacaksınız. Buna neredeyse eminim çünkü Xiaomi marka telefonunların model farketmeksizin karşılaştığı problemler oldukça benzer hatta aynısı.
Xiaom Mi11 telefonum bir daha hiçbir şekilde açılmamak üzere aniden kapandı. Telefonumu ertesi gün 14 Şubat tarihinde GENPA teknik servisine bıraktım. Yaklaşık 1 hafta içinde telefonun anakartının garanti kapsamında değişeceğini bildirdiler. Bugün itibariyle tam 1 ay geçti üzerinden. İade talebimi ilettim buna rağmen Genpa'daki müşter temsilcisi telefonun anakartının onarılabileceğini firmanın iade talebim yerine onarım yapıp gönderebileceklerini buna hakları olduğunu anlattı. Tabiki kabul etmedim. Servis süresi 20 iş günü çoktan geçmişti çünkü.
Sonraki süreci aynen yazıyorum
-GENPA'yı arıyorum hala Xiaom Türkiye'den iade hakkında onay beklediklerini söylüyorlar
- Xiaomi Türkiye'yi arıyorum onlar da ''servis kaydınızın detaylarını biz göremeyiz'' deyip geçiştiriyorlar
GENPA'ya bana bu dediklerinizi yazılı olarak iletir misiniz diyorum bunu yapamayacaklarını söylüyorlar çünkü şirket yasal yükümlülüklerini yerine getirmediğini ve bunun herhangi bir mahkeme sürecinde kanıt olacağını biliyor.
Xiaomi Türkiye de aynı şekilde davranıyor. Sürekli olarak ''işlemleriniz hızlandırmak için talebinizi iletiyoruz'' diye geçiştirip müşteriyi idare ediyorlar.
Sonuç olarak 1 aydır telefonum elimde yok yedek telefon da gönderemeyeceklerini söylediler. Zaten yedek telefon da istemiyorum artık. Bir an evvel bu markadan kurtulmak istiyorum.
Internette arıyorum birçok Xiaomi marka telefonun anakart problem var hatta bu problemle çok fazla karşılaşıldığı için bir internet sitesi sırf bu yanan anakartlar için onarım sitesi açmış. Benim gibi birçok insanın aynı problemi var. Telefonu garanti altında olanın da problemi bahsettiğim gibi garanti kapsamında da olsa çözülemiyor 1 aydır telefonum elimde yok.
2 gün evvel e devlet üzerinden Tüketici Mahkeme Heyetine başvuruda bulundum. Onlar da aldığı kararı en fazla 6 ay içinde uygulayabiliyorlarmış. 6 ay! Çıldırmamak elde değil.
Ben ilk defa bir Xiaom marka bir telefon kullandım ve bir daha bedava verseler dahi bu markayı asla kullanmam. Siz de ucuz ve diğer markalara göre daha iyi özellikleri var diye kalkıp bu telefonu alıyorsunuz benim gibi. İnanın enin de sonunda pişman olacaksınız. Bu markanın telefonları hakkında
m11 şuan yasal olarak Türkiye'deki en iyi telefonu. Onda bile konser ortamında video çekerken ses tam anlamıyla ''pırt''lıyor. Düzgün bir video kaydı almak imkansız. Dedim tek sorun olsun ama sonunda anakart yandı.
Gerçekten Apple Samsung boşuna bu kadar tutulmuyor diyorum. Kendim bildim bileli bu iki markayı kullanıyordum. Bir daha asla bu iki markadan şaşmayacağım.
Xiaom Mi11 telefonum bir daha hiçbir şekilde açılmamak üzere aniden kapandı. Telefonumu ertesi gün 14 Şubat tarihinde GENPA teknik servisine bıraktım. Yaklaşık 1 hafta içinde telefonun anakartının garanti kapsamında değişeceğini bildirdiler. Bugün itibariyle tam 1 ay geçti üzerinden. İade talebimi ilettim buna rağmen Genpa'daki müşter temsilcisi telefonun anakartının onarılabileceğini firmanın iade talebim yerine onarım yapıp gönderebileceklerini buna hakları olduğunu anlattı. Tabiki kabul etmedim. Servis süresi 20 iş günü çoktan geçmişti çünkü.
Sonraki süreci aynen yazıyorum
-GENPA'yı arıyorum hala Xiaom Türkiye'den iade hakkında onay beklediklerini söylüyorlar
- Xiaomi Türkiye'yi arıyorum onlar da ''servis kaydınızın detaylarını biz göremeyiz'' deyip geçiştiriyorlar
GENPA'ya bana bu dediklerinizi yazılı olarak iletir misiniz diyorum bunu yapamayacaklarını söylüyorlar çünkü şirket yasal yükümlülüklerini yerine getirmediğini ve bunun herhangi bir mahkeme sürecinde kanıt olacağını biliyor.
Xiaomi Türkiye de aynı şekilde davranıyor. Sürekli olarak ''işlemleriniz hızlandırmak için talebinizi iletiyoruz'' diye geçiştirip müşteriyi idare ediyorlar.
Sonuç olarak 1 aydır telefonum elimde yok yedek telefon da gönderemeyeceklerini söylediler. Zaten yedek telefon da istemiyorum artık. Bir an evvel bu markadan kurtulmak istiyorum.
Internette arıyorum birçok Xiaomi marka telefonun anakart problem var hatta bu problemle çok fazla karşılaşıldığı için bir internet sitesi sırf bu yanan anakartlar için onarım sitesi açmış. Benim gibi birçok insanın aynı problemi var. Telefonu garanti altında olanın da problemi bahsettiğim gibi garanti kapsamında da olsa çözülemiyor 1 aydır telefonum elimde yok.
2 gün evvel e devlet üzerinden Tüketici Mahkeme Heyetine başvuruda bulundum. Onlar da aldığı kararı en fazla 6 ay içinde uygulayabiliyorlarmış. 6 ay! Çıldırmamak elde değil.
Ben ilk defa bir Xiaom marka bir telefon kullandım ve bir daha bedava verseler dahi bu markayı asla kullanmam. Siz de ucuz ve diğer markalara göre daha iyi özellikleri var diye kalkıp bu telefonu alıyorsunuz benim gibi. İnanın enin de sonunda pişman olacaksınız. Bu markanın telefonları hakkında
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
adresine bakın aklınızı oynatırsınız birçok sorunla cebelleşiyor telefonlar.m11 şuan yasal olarak Türkiye'deki en iyi telefonu. Onda bile konser ortamında video çekerken ses tam anlamıyla ''pırt''lıyor. Düzgün bir video kaydı almak imkansız. Dedim tek sorun olsun ama sonunda anakart yandı.
Gerçekten Apple Samsung boşuna bu kadar tutulmuyor diyorum. Kendim bildim bileli bu iki markayı kullanıyordum. Bir daha asla bu iki markadan şaşmayacağım.