Sohbet Bir daha asla Xiaomi marka telefon almayacağım özetle yazıyorum

MÜŞAVİR

S.M.M.M.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Y
Cihazım
POCO M3 4/64
Meslek
SMMM
Yaş
48
Konum
Ankara
Katılım
15 Nisan 2016
Konular
36
Mesajlar
406
Çözümler
2
Tepkime puanı
189
Puanları
58
Maalesef Xiaomi Türkiye distribütörü için çok yanlış bir seçim yaptı. Yurtiçi Xiaomi cihaz almamak en doğrusu. Türkiye içinde amiral gemisi cihaz alacak olsam Samsung tercih ederim her zaman.

Katılıyorum, bir çuval para verip telefon alacaksam, servisini, distrübütörünü v.s. araştırır ona göre alırım. Xiaomi gibi cihazlar daha çok fiyat/fayda odaklı cihaz olarak bakıyorum ve uzun süredir xiaomi kullanıyorum ama hep f/p modelleri. SIrasıyla; Redmi 3, Redmi Note 2 şimdide Poco M3. Hepsi de piyasanın en ucuz telefonlarından olmasına rağmen dönemine ve fiyatına göre özellikli cihazlardı. Hoş Redmi Note 2 nin bataryası illallah dedirtmişti kullandığım süre boyunca. Şu an f/p cihaz alacak olsam yine önce xiaomi modellerine bakarım.
 

anilvuraal

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Anıl
Cihazım
Redmi Note 10P
Meslek
Web Tasarım
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
10 Aralık 2020
Konular
19
Mesajlar
77
Tepkime puanı
36
Puanları
18
Geçmiş olsun. www.sikayetvar.com'da Apple ve Samsung ile ilgili de binlerce şikayet var. Orası bir kriter değil bana göre. Ben hep yurtdışı cihazlarını kullandım Xiaomi'nin, çok problem yaşamadım. Şans işi.
 

SerkanTTZ

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 11
Yaş
42
Konum
Afet Hanım Konağı, Alaçatı, Çeşme, İzmir
Katılım
14 Kasım 2021
Konular
7
Mesajlar
26
Tepkime puanı
21
Puanları
3
Son gelişme şu şekilde
Cihazım tam 1 ay sonra teknik servisten geldi. Yani 20 iş gününü geçmişti azami servis süresi. Ben cihazımın bedelinin iade edilmesini talep ettim. Ancak GENPA kesinlikle cihazın iadesini almayacaklarını hatta parça bulamazlarsa anakartı onarıp geri göndereceklerini söylemişti. Bu nedenle e devletten tüketici hakem heyetine ''CİHAZIN BEDELİNİ İADE ETMEYİ REDDETTİĞİNİ KANUNA AYKIRI DAVRANDIĞI YÖNÜNDE'' başvurdum. Cihazım geldiğinde bu sefer de parmak izi sensörü çalışmadı. Cihazı tekrar servise verdim 1 gün sonra tamir edip gönderdiler. Cihaz şu an elimde. Telefonu kesinlikle istemediğimi yine söyledim ama hiçbir şekilde GENPA ve XİAOMİ TÜRKİYE de yardımcı olmadı.

Bugün tüketici hakem heyetine bu sefer kendim gittim ve telefonun servisten yine başka bir arızayla birlikte geldiğini ve hala paramın iadesini beklediğimi bildirdim. Görevli memur 20 iş gününü geçtiğini ispatladığınız an firmanın iade almaması mümkün değil dediler.

Herkesi uyarıyorum bakın arkadaşlar 1 ay boyunca ne yetkili servis GENPA'dan ne de Xiaomi Türkiye'den hiç kimsenin devletin yazılı kanununu uygulama konusunda bir girişimleri olmadı. Hatta beni bundan caydırmaya yönelik ''telefonunuz elinizde kullanın'' diyerek böyle hiç de nazik olmayan tavırlarla karşılaştım. Bunun için yakın zamanda bir video çekip youtube'da yayınlamayı düşünüyorum vaktim olursa şayet.

Ben son derece eminim bu cihaz geçen ay nasıl birden kapandıysa tekrar aynı veya benzer bir problemi bana yaşatacak ve bu sıkıntılı ve oldukça sinir bozucu süreci tekrar yaşayacağım.

Kanunda yazılı haklarınızı iyice öğrenin ve mutlaka ama mutlaka elinizdeki belgelerle TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE BAŞVURUN.

Ben bu forumu artık bir daha xiaomi telefon kullanmayacağım için terk ediyorum. Herkese selamlar saygılar ve xiaomi kullanan herkese sabırlar diliyorum.
 

burucu08

Ne olursan ol önce saygılı ol
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış
Cihazım
mi 10t, s23
Meslek
Tüccar
Yaş
24
Konum
Ankara
Katılım
14 Haziran 2021
Konular
92
Mesajlar
2.460
Çözümler
13
Tepkime puanı
1.189
Puanları
188
Telefonun modeli neydi? Yaşadığınız durum için gerçekten üzüldüm bir xioami kullanicisi olarak bu yapılan hiç hoş değil yani çok şükür benim başıma böyle bir olay gelmedi ama çok saçma bir olay gercekten benimde başıma böyle birşey gelse birdaha almam xioami ama böyle olay olma şansı biraz düşük
 

Halim66

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halim
Cihazım
Redmi Note 10s
Yaş
29
Konum
Sakarya
Katılım
20 Şubat 2018
Konular
10
Mesajlar
446
Tepkime puanı
185
Puanları
58
davacı filmine döner durur hocam o iş
2 yıl geçer paranı alırsın
o zamanda o fiyata cihaz bulur musun emin değilim :(
üzgünüm ülkemizdeki durum
benim ki tabi ki tahmin

bunu yaşayıp
kaç gün sonra tüketici mahkemeden dönüş alıp iade alan oldu ?
bilginiz varsa yazar mısınız
 

SerkanTTZ

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 11
Yaş
42
Konum
Afet Hanım Konağı, Alaçatı, Çeşme, İzmir
Katılım
14 Kasım 2021
Konular
7
Mesajlar
26
Tepkime puanı
21
Puanları
3
davacı filmine döner durur hocam o iş
2 yıl geçer paranı alırsın
o zamanda o fiyata cihaz bulur musun emin değilim :(
üzgünüm ülkemizdeki durum
benim ki tabi ki tahmin

bunu yaşayıp
kaç gün sonra tüketici mahkemeden dönüş alıp iade alan oldu ?
bilginiz varsa yazar mısınız
Kanunda maksimum süre 6 ay diyor.

Arkadaşlar devletin kanunu orasından burasından çekilip esnetilecek bir şey değil. Kanun bu. Ben kesinlikle paramı iade alacağım ve buraya gelip kanıtıyla size göstereceğim. Umarım o zaman vatandaşın kanuna karşı güveni gelir ve bunun peşine düşer.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Telefonun modeli neydi? Yaşadığınız durum için gerçekten üzüldüm bir xioami kullanicisi olarak bu yapılan hiç hoş değil yani çok şükür benim başıma böyle bir olay gelmedi ama çok saçma bir olay gercekten benimde başıma böyle birşey gelse birdaha almam xioami ama böyle olay olma şansı biraz düşük
Mi 11
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Telefonun modeli neydi? Yaşadığınız durum için gerçekten üzüldüm bir xioami kullanicisi olarak bu yapılan hiç hoş değil yani çok şükür benim başıma böyle bir olay gelmedi ama çok saçma bir olay gercekten benimde başıma böyle birşey gelse birdaha almam xioami ama böyle olay olma şansı biraz düşük
Mi 11
 

burucu08

Ne olursan ol önce saygılı ol
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış
Cihazım
mi 10t, s23
Meslek
Tüccar
Yaş
24
Konum
Ankara
Katılım
14 Haziran 2021
Konular
92
Mesajlar
2.460
Çözümler
13
Tepkime puanı
1.189
Puanları
188
Kanunda maksimum süre 6 ay diyor.

Arkadaşlar devletin kanunu orasından burasından çekilip esnetilecek bir şey değil. Kanun bu. Ben kesinlikle paramı iade alacağım ve buraya gelip kanıtıyla size göstereceğim. Umarım o zaman vatandaşın kanuna karşı güveni gelir ve bunun peşine düşer.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Mi 11
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Mi 11
Bide amiral gemisi telefon vaw nasıl olabiliyor anlamıyorum bu iş gerçekten şans hocam bende mi 9t var senelerdir kullanıyorum klhic sıkıntı yaşamadım garantisi bitmesine yakın batarya değişimi yaptırdım 2 güne halloldu vallaha hocam yaşadıklarıniz hiçbiri başıma gelmedi
 

talhacker

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi 13T
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2019
Konular
21
Mesajlar
1.710
Çözümler
9
Tepkime puanı
2.077
Puanları
138
Öncelikle çok geçmiş olsun türkiyede herseyin böyle zor ve yorucu olması kullanıcıları bezdirerek kendi bildiğini okumaları bizleri bişeylere alıştırıp kabullenmemizi beklemeleri can sıkıcı ama daha çok beklerler sizi tebrik ediyorum haklarınızı bildiğiniz bilinçli kullanıcı olup hakkınızdan vazgeçmediginiz için umarım en yakın zamanda olumlu sonuç alırsınız. Xiaomi markasindan bende iğrendim artık suan git xiaomi 12 pro al 1 1.5 sene sonra ne kamera kalitesi kalır ne performans kalır paranla rezil olursunuz bende gönlüm appledan yana fakat fiyatları çok abartılı pahalı Samsung ise telefonları yavaslattigi için kullanıcılardan özür diliyor telefon piyasasından soğudum...
 

burhan0660

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burhan
Cihazım
mi max 2
Yaş
34
Konum
ankara
Katılım
2 Kasım 2017
Konular
26
Mesajlar
1.937
Çözümler
20
Tepkime puanı
1.000
Puanları
138
xiaomi eskiden güzel işler cıkarıyordu işlemci seçimi malzeme kalitesi ne zaman redmi serisini xiaomi firması altında üretmeye başladı o zaman birşeyler degişmeye başladı son kullandıgım xiaomi telefonlar mi max 2 mi a3 ve mi 9t bundan sonra çıkan modellerde power entegresi sorunu mesafe sensörü sorunu vb yazılımsal sorunlar çıkmaya başladı 4-5 ay önce oneplus nord telefon aldım şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım
 

Ademg23

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Adem GVRCN
Cihazım
Note 10 Pro
Meslek
Özel Güvenlik
Konum
Hatay, Türkiye
Katılım
21 Nisan 2019
Konular
29
Mesajlar
213
Tepkime puanı
75
Puanları
43
hocam öncelikle çok geçmiş olsun inşallah sorununuz bir an önce çözülür
Xiaomi Türkiyede servis olarak gerçekten berbat satış sonrası destek neredeyse sıfır elimde note 10 pro var mesela bu cihaz bozulsa hiç servise götürmekle uğraşmam veririm normal bir teknik servise yapsınlar en azından tanıdıktan yaptırmak daha mantıklı bana göre hem şu da var Xiaomi kullanıcılarının ülkemizde yaşadığı sorunları başka ülkedeki insanlar da yaşıyor mu bilmek isterim doğrusu
 
Üst Alt