Soru Batarya sorunu

  • Konbuyu başlatan Üye silindi 278685
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 65
  • Görüntüleme 6K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ü

Üye silindi 278685

Guest
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Miui 12.0.4 ( Batarya ölmese 13 kullanıcaktım )
Telefon Modeli
POCO X3 PRO VAYU
Bootloader Kilidi
Açık
Telefonum x3 pro ve batarya sağlığını termux üzerinden kontrol ettiğimde telefon 5220mah olarak gözüküyor ve sağlığı göremiyorum . Miui 13 te 4 saat ekran süresi alırken miui 12.5 gibi sürümlerde 5-6 saat oluyor bu . aosp romlarda çok iyi performans verirken bu miui romlarda benim telefonum diğer kullanıcıların ki kadar iyi bir şekilde batarya performansı alamıyor .Bhima değil vayu kullanıyorum . Miui 13 de 10 dakika içinde galeri chrome play store gibi bir uygulama açtığım zaman bu en az ayarlarda 900-1000 mah batarya kullandığını gösteriyor ve ben şok oluyorum . Bataryam ölmüş ise değiştirmek istiyorum fakat sağlığı da göremiyorum .Bataryamı ve telefonumu komple temizleyip nasıl yeniden ilk gün ki durumuna çeviririm . Miui 13 dosyaları içinde mi kalıyor bilmiyorum ama o kadar rom değişmemden sonra bu telefon iyice kötü hale geldi . mi flash ile clean all seçeneğini işaretleyip miui 12.0.4 yaptım telefon anca böyle sakinleşti . Arkadaşlar kurban olayım yardım edin bi . ( EU MMX GO PLUS gibi miui romlarını denedim onlar daha beter )
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir

Miui 12.0.4 te de olan bu . Galeri bir türlü kendisine gelemiyor böyle kafayı yemiş gibi pilimi harcıyor .
 

Nejomi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
S
Cihazım
Xiaomi
Konum
İntetnational
Katılım
2 Temmuz 2021
Konular
6
Mesajlar
575
Tepkime puanı
511
Puanları
78
Yukarda 12.5.9 kullanan bir arkadaş ile benim MIUI 12.0.4 kullanımımı karşılaştırdılar nerdeyse ikimizin ki de aynı çıktı . Aosp MIUI uygulamalari ve launcher i olmadığı için sevmiyorum . Planlı aç kapat yok . MIUI arama ve mesajlaşma ve launcher yok . Bu yüzden kullanmıyorum . Ve çoğu romun boot logosu hoşuma da gitmedi
Zevkler ile renkler tartışılmaz. Ben düşündüğünüzün tersini tercih ettiğim için yıllardır Aosp Rom kullanıyorum. Çok memnunum.
 

Nejomi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
S
Cihazım
Xiaomi
Konum
İntetnational
Katılım
2 Temmuz 2021
Konular
6
Mesajlar
575
Tepkime puanı
511
Puanları
78
Bunlar yapılamaz mı peki ? En azından bir kısmı
Aosp açık kaynaklı özgür sistemlerdir, o yüzden Miui uygulamaları veya başka bir Rom' un uygulamalarını kullanıcıya dikte etmezler, kullanıcıyı özgür bırakırlar, istediği uygulamayı, aramayı, mesajlaşmayı ve diğerlerini kendisi seçsin diye...
 
Ü

Üye silindi 278685

Guest
Aosp açık kaynaklı özgür sistemlerdir, o yüzden Miui uygulamaları veya başka bir Rom' un uygulamalarını kullanıcıya dikte etmezler, kullanıcıyı özgür bırakırlar, istediği uygulamayı, aramayı, mesajlaşmayı ve diğerlerini kendisi seçsin diye...
İşte bende MIUI uygulamalarını kullanmak istiyorum . Yolu yok mudur ?
 

Nejomi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
S
Cihazım
Xiaomi
Konum
İntetnational
Katılım
2 Temmuz 2021
Konular
6
Mesajlar
575
Tepkime puanı
511
Puanları
78
Miui uygulamalarının apk. sını temin edip kurabilirsiniz. Mesela neyi kurmak istiyorsunuz?
 

Nejomi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
S
Cihazım
Xiaomi
Konum
İntetnational
Katılım
2 Temmuz 2021
Konular
6
Mesajlar
575
Tepkime puanı
511
Puanları
78
Dediğim gibi kurmak istediğiniz Miui uygulamalarının apk' sını temin edip Aosp Rom' a kurabilirsiniz, Google Play Store' da vardır mutlaka.
 

Nejomi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
S
Cihazım
Xiaomi
Konum
İntetnational
Katılım
2 Temmuz 2021
Konular
6
Mesajlar
575
Tepkime puanı
511
Puanları
78
Neyi hangi Rom' a kurdunuz da hata verdi ? Mesela android 11 olan bir Rom' a android 9, 10 veya 12 uyumlu bir uygulama kurarsanız hata verebilir.
 
Ü

Üye silindi 278685

Guest
Neyi hangi Rom' a kurdunuz da hata verdi ?
APK mirror sitesi üzerinden derpfest android 12 rom a ve pixel experience rom a Xiaomi contacts and dialer uygulamasını kurdum bir türlü açılmadı . Aynı şey diğerleri için de geçerli . Kurabildigim tek şey galeri oldu o da magisk modülü ile . Diğerlerinin yok .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst