Yardım Amazfit Pace - Telefonla eşleşme sorunu

oguzhns

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
oğuzhan
Cihazım
Poco F1
Yaş
31
Konum
ankara
Katılım
9 Kasım 2018
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
İyi günler Amerika sürümü (model 1612) olan Amazfit Pace ile telefonumu eşleştiremiyorum kendi telefonum Poco F1, (coudn't pair) eşleşme hatası veriyor ve saat QR kod ekranında sürekli, başka cihazla denediğimizde ise sıkıntı yok bağlantı oluyor neden olabileceği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2018-11-09-03-00-03-888_com.huami.watch.hmwatchmanager.png
    Screenshot_2018-11-09-03-00-03-888_com.huami.watch.hmwatchmanager.png
    326,8 KB · Görüntüleme: 34

Sarmacugara

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ömer
Cihazım
Redmi note 8 pr
Yaş
31
Konum
Samsun
Katılım
10 Ocak 2020
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Beyler cihazı sifirladiginiz veya garantiye gönderdiğiniz zaman ilk yazılıma geri dönüyor . Sıkıntı yapacak durum yok tek tek anlatıyorum ilk başta saatin şarjı dolu olsun epey şarj yedi bende
1. Android 6 veya altı bı işletim sistemli cihaz bulun
2.buldugunuz cihaza amazfit uygulamasini yükleyin
3. Saati açıp QR kodu okutun
4.saat açılınca saati wifi ye bağlayın ve update güncelleme yapın şuanda 3 adet gunceleme var . Onları sırasıyla yapın
5. Güncellemeler bittikten sonra eski Android olan cihazdan amazfit uygulamasini açın ayarlar kisminda saatle eslesmeyi bitirin
6. Saat yeniden başlıyor gibi olacak bekleyin ve o sıra kendi güncel cihazınıza amazfit kurun saati seçin ve QR tarama ekranında hazır bekleyin
7.saat açılınca QR kod gelecek okutun ve kullanın
Bu sıkıntının sebebi saatin ilk yazılımı andorid 6 üstünü desteklemediği için böyle bi sıkıntı çekiyoruz . Ama güncellemelerle sıkıntı gider büyük ihtimalle
 
Oyla:
Üst Alt