Sohbet Alternatif telefon marka ve modeli.

halilgurbuz

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Samsung S24 Fe
Meslek
Bilişim ırgatı
Yaş
48
Konum
İstanbul
Katılım
24 Haziran 2017
Konular
227
Mesajlar
3.421
Çözümler
2
Tepkime puanı
6.528
Puanları
238
Herkese merhaba.
Eğer birgün Xiaomi den sıkılsaydınız ve bütçeniz de orta seviye bir telefon almaya yeterli olsaydı. Bunu 5000₺ ile sınırlayalım.
Tercih edeceğiniz marka ve model ne olurdu?
 

pense34

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Levent
Cihazım
Mı Note 10 Lite
Konum
İstanbul
Katılım
4 Mayıs 2021
Konular
10
Mesajlar
244
Çözümler
1
Tepkime puanı
134
Puanları
58
Herkese merhaba.
Eğer birgün Xiaomi den sıkılsaydınız ve bütçeniz de orta seviye bir telefon almaya yeterli olsaydı. Bunu 5000₺ ile sınırlayalım.
Tercih edeceğiniz marka ve model ne olurdu?
Hocam benim aklımdaki cihaz Pixel 5 olurdu çünkü güvenlik ve gizlilik konusunda kendini kanıtlamış olan sadece Google Pixel cihazlarını destekliyor.
 

Skorpi28

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.482
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.976
Puanları
438
Herkese merhaba.
Eğer birgün Xiaomi den sıkılsaydınız ve bütçeniz de orta seviye bir telefon almaya yeterli olsaydı. Bunu 5000₺ ile sınırlayalım.
Tercih edeceğiniz marka ve model ne olurdu?
Siz sıkılmışa benziyorsunuz hocam, demek 5000 lira ile ne alınır arayışına girmişsiniz, öyleyse size tavsiyem Samsung M31, alınca, bana dua edeceksiniz ve elinizde de hatırı sayılı para kalacak üstelik

Gesendet von meinem Schajomi Mi Max3 mit Tapatalk
 

serdarski

Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Serdar Şen
Cihazım
Redmi Note9 Pro
Meslek
Yazılımcı
Yaş
54
Konum
Burası
Katılım
23 Şubat 2020
Konular
0
Mesajlar
0
Tepkime puanı
1
Puanları
2
Herkese merhaba.
Eğer birgün Xiaomi den sıkılsaydınız ve bütçeniz de orta seviye bir telefon almaya yeterli olsaydı. Bunu 5000₺ ile sınırlayalım.
Tercih edeceğiniz marka ve model ne olurdu?
iPhone SE 2020 alırım..

o paraya iPhone serisinde bu cihaz var.
 

emRu11aH

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emrullah
Cihazım
Mi 12t pro
Meslek
Üretim,Alım,Satım
Yaş
37
Konum
Gaziantep
Katılım
18 Eylül 2019
Konular
19
Mesajlar
357
Tepkime puanı
132
Puanları
58
A52 araştırılabilir diye düşünüyorum yada vs a72 yapıp araştırabilirsin kamerayı falan, az koyup mi10t pro iyi olur ama, Xiaomi istemediniz...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

iPhone SE 2020 alırım..

o paraya iPhone serisinde bu cihaz var.
Batarya dan yana memnun kalmam ben herhalde, hem uzun giden hem kısa dolduran iyi oluyor, oneplus 8t diyeceğim ama pahalı olur o telefon, kayıtsız da güvenilir mi bilmem...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

A52 araştırılabilir diye düşünüyorum yada vs a72 yapıp araştırabilirsin kamerayı falan, az koyup mi10t pro iyi olur ama, Xiaomi istemediniz...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Batarya dan yana memnun kalmam ben herhalde, hem uzun giden hem kısa dolduran iyi oluyor, oneplus 8t diyeceğim ama pahalı olur o telefon, kayıtsız da güvenilir mi bilmem...
Malesef ülkede telefon pahalı, oneplus nord diyeceğim ama kullanmadım, telefonu ele alıp bakmadan almamak gerekir herkes için.. :)))
 

emRu11aH

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emrullah
Cihazım
Mi 12t pro
Meslek
Üretim,Alım,Satım
Yaş
37
Konum
Gaziantep
Katılım
18 Eylül 2019
Konular
19
Mesajlar
357
Tepkime puanı
132
Puanları
58
Siz sıkılmışa benziyorsunuz hocam, demek 5000 lira ile ne alınır arayışına girmişsiniz, öyleyse size tavsiyem Samsung M31, alınca, bana dua edeceksiniz ve elinizde de hatırı sayılı para kalacak üstelik

Gesendet von meinem Schajomi Mi Max3 mit Tapatalk
A52 daha iyi olmazmı arkadaşa...
 

Skorpi28

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.482
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.976
Puanları
438
A52 daha iyi olmazmı arkadaşa...
A52, M31 e göre yaklaşık 500 lira daha pahalı, tabiki olabilir, ben şahsen bugüne kadar 3 kişiye M31 tavsiye ettim ve üçü de çok memnun, o nedenle kendileri daha iyi bilirler

Gesendet von meinem Schajomi Mi Max3 mit Tapatalk
 

emRu11aH

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emrullah
Cihazım
Mi 12t pro
Meslek
Üretim,Alım,Satım
Yaş
37
Konum
Gaziantep
Katılım
18 Eylül 2019
Konular
19
Mesajlar
357
Tepkime puanı
132
Puanları
58
A52, M31 e göre yaklaşık 500 lira daha pahalı, tabiki olabilir, ben şahsen bugüne kadar 3 kişiye M31 tavsiye ettim ve üçü de çok memnun, o nedenle kendileri daha iyi bilirler

Gesendet von meinem Schajomi Mi Max3 mit Tapatalk
Öylede 500₺ iki cihaz arasındaki farka göre birşey değil, a52 kamerada çok çok daha iyidir, 720g işlemci de hakeza, m31 i bilmiyorum, yeni cihaz herzaman iyidir tartışmasız, 90hz ekran yenileme batarya şarz süresi, kalite hissiyatı en popüler cihaz a52 bana göre şu durumda...
 

Kazgangap

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Mi 9T (Davinci)
Konum
Ana Beyit Mezarlığı
Katılım
6 Mayıs 2020
Konular
45
Mesajlar
1.033
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.272
Puanları
138
Yurtdışı Oneplus 8T alırdım 4800 falan şu an.Bütçenin tamamı kullanılmayacaksa giriş -orta bir samsung cihaz alırdım.
 
Üst Alt