Duyuru 3. Geleneksel MIUI Türkiye Buluşması Başvuruları [29 Ekim - Ankara]

'Forum Yarışmaları ve Etkinlikler' forumunda cantara tarafından 14 Ekim 2016 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. Tapatalk kullanıcılarının sitemize erişiminde sorun yaşaması durumunda sitemize tarayıcı üzerinden girerek gizlilik politikası ve kullanım koşullarını kabul etmesi gerekmektedir.
  1. #1 cantara, 14 Ekim 2016
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 27 Ekim 2016
    [​IMG]

    Merhaba arkadaşlar.


    Daha önce yapmış olduğumuz anket sonucunda artık geleneksel hale gelen buluşmalarımızdan üçüncüsünün Ankara'da yapılmasına karar verildi. (Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir.Üye Olmak İçin Tiklayın...)

    Şehir dışından gelecek arkadaşlarımız da olduğu için buluşmanın 29 Ekim 2016 sabah saatlerinde Emek'te bir cafe'de yapılması uygun görüldü. Buluşma mekanında yapılacak düzenlemelerin sorunsuz olması için önceden kaç kişinin katılacağını bildirmemiz gerekli. Bu nedenle sizlerden konuya bir mesaj yazarak katılıp katılamayacağınızı belirtmenizi rica ediyorum. Katılacak arkadaşlarımızın isimleri listeden sürekli olarak güncellenecekir. Katılacaksanız ancak isminiz listede değilse lütfen konu altına bir mesaj yazarak hatanın düzeltilmesine yardımcı olunuz.

    Buluşma ile ilgili aklınıza takılanlar, diğer organizasyonlar hakkında bilgiler veya bizleri daha yakından tanımak için Zenex hocamın kurmuş olduğu whatsapp grubuna dahil olabilirsiniz.

    Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir.Üye Olmak İçin Tiklayın... (Gruba katılmak için linke tıklayıp whatsapp uygulamasıyla aç seçeneğini seçin.)

    Katılımcılar

    Liste güncelleniyor...

    Dipnot : Arkadaşlar konuyu güncel tutmamız daha fazla MIUI severe ulaşmamız açısından son derece önemli.


    Buluşma Mekanı

    Arkadaşlar buluşma mekanı olarak Emek 8. caddede yer alan Vişi Cafe belirlenmiştir. 29 Ekim Cumartesi günü sabah saat 10'da orada olacağız gelmek isteyen herkesi bekleriz :)

    Maps : Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Ulaşım son derece kolay. Ankara'yı bilenler için Bişkek Caddesi ile Bosna Hersek Caddesinin kesiştiği köşe başı, Ankara'yı bilemeyenler için ise AŞTİ'nin karşısında bir cadde altındaki köşe başı diyebiliriz.

    Ulaşım için;
    Eğer otobüs ile gelecekseniz, AŞTİ'de inin. Yolun karşısına geçin ve alt geçitten çıkın. 200m yürüyün ve sola dönün. 200m ileride soldaki köşe başı.
    Eğer Ankaray ile gelecekseniz. AŞTİ durağında inin, 200m yürüyün ve sola dönün. 200m ileride soldaki köşe başı.
    Eğer kendi aracınızla gelecekseniz Eskişehir yolu ile Konya yolunun kesişiminden (İsmet İnönü Bulvarı) kuzeye döün ve ilk sağa girin. 200m ileride buluşma mekanına ulaşacaksınız.

    Buluşma sabah saatlerinde olacağı için kahvaltı olması uygun olur diye düşünerek menüyü serpme kahvaltı olarak belirledik. Kişi başı 15TL gibi bir ücreti olacak. Kahvaltı yanında sınırsız çay alınabilecek. Standart menümüz dışında verilecek olan siparişlerde ise menü fiyatı üzerinden %20 oranında bir indirim uygulanacak.

     

    Ekli dosyalar:

    HsnCnKly, mkaracabay, ready ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  2. Zenex hocam whatsapp grubunda bulunan ve toplantıya katılacak arkadaşların isimlerini verebilirseniz listeye ekleyelim :)
     
    arifakinti bunu beğendi.
  3. Nickleri aldıkça güncellerim konuyu size sorun olmazsa :)
     
    aliusta55 ve arifakinti bunu beğendi.
  4. Bu posterdeki tavuk döner mi, yoksa et döner mi? Posterin tasarımı güzel olmuş.
     
  5. Zenex olur tabii hocam sevinirim :)

    ertanx çizimi mitu'nun tasarımcısı yapmıştı hocam. Adam çinli umarım köpek veya kedi döner değildir... :D
     
    arifakinti, Zenex, ertanx ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  6. ucuz olsun diye tavuk döner taktırdık.. :)
     
    arifakinti, tolgatt600, Zenex ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  7. tolgatt600

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    casibao bunu beğendi.
  8. 16 kişi olduk :) geçen sene kaç kişi katılmıştı?
     
  9. Bu sayıdan biraz daha fazlaydı hocam ama bu sefer daha kalabalık olacak gibiyiz :)
     
    arifakinti bunu beğendi.
  10. 17. kişi de ben olayım öyleyse (:

    MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    arifakinti bunu beğendi.
  11. Siz zaten katılımcılar arasındasınız hocam. Diğer konuda katılacağınızı belirttiğinizde ben direk listeye eklemiştim isminizi :)
     
    arifakinti bunu beğendi.
  12. Fotoğraf çekinirken öyle arka planda deniz manzarası, küfül küfül rüzgar esintisinde martı sesleri beklemeyin :)
     
    kadirirdem ve arifakinti bunu beğendi.
  13. Ben otomatik olarak eklenmişim zaten :D
    Zenex hocam, ben gruptan uzak kalayım. Bu sıralar zaten çok yoğunum, mesajlara bakamam, sonra da yanlış anlaşılır.
     
  14. Haklısın hocam, bunca işinizin arasında bir de grup ile uğraştırmayayım sizi.
    Yönetim ekibinden kimseyi eklemedim, link burada gelmek isteyene kapımız açıktır. Zorla eklemiş gibi olmayayım, işi gücü olan insanlarsınız :)
     
  15. oh be tertemiz konu :D diğeri neydi öyle çöplük gibi :D

    beni yazmışsınız teşekkür ederim emek metrosunun oraya gelirim cafenin yerini bilmiyorum :D :D konum falan atılır heralde :D
     
    arifakinti bunu beğendi.
  16. Arkadaşlar seneye Bursa da yapalım şu buluşmayı yaa :(

    MI 4W cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  17. Hocam bir sene de Adana'da yapalım mangal yaparım size :D
     
    mucahidtras bunu beğendi.
  18. merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. yeni olmama rağmen bende katılabilirim umarım.
     
  19. İsteyen herkez katılabilir üstad sorun yok hoşgeldiniz.
     
    ihdiyar bunu beğendi.
  20. Yazın hocam kesinlikle katılıyorum
     
    cantara bunu beğendi.
  21. Tabii ki hocam. Whatsapp grubundan konum da atıacak mekan kesinleştiğinde buradan da duyurusu yapılacak :)

    Aslında ilk düşüncemiz bu yıl Bursa'da olmasıydı ama diğer konuda yapılan ankette Ankara kazandı.

    Ne güzel olur hocam, seneye inşallah :D
     
    therock bunu beğendi.
  22. Hop, orada durun. Trabzon olmayacak mıydı? :)


    Redmi Note 3 Snapdragon cihazımdan gönderildi
     
    therock ve arifakinti bunu beğendi.
  23. Trabzon da olur hocam. Anket yaparız baktık her yerden talep var 3-4 buluşma yaparız, tek buluşma olacak diye bir kuralımız yok ki :D
     
    erhan52 ve Zenex bunu beğendi.
  24. Nasip olursa ben de katılmak istiyorum. Beni de ekleyebilmeniz mümkün mü ? Teşekkür ederim.
     
    cantara bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş

Yükleniyor...