Haber 16.9.2018 Xiaomi Authorized reseller Mağazanın açılışı ve ziyaret izlenimleriniz

Değerli arkadaşlar, bugün Saat 13.00 itibariyle yapacağınız Mağaza açılış ziyaretinizle ilgili paylaşımlarınızı, izlenimlerinizi,videolarınızı vs , konunun bir bütün olarak kalıp, dağılmaması açısından bu başlık altında paylaşmanızı rica ediyoruz...bende herkes gibi özellikle de fiyatları merak ediyorum

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
 

miuifan1907

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
MIUI Fan
Cihazım
Redmi Note 5
Konum
İstanbul
Katılım
18 Ağustos 2018
Konular
0
Mesajlar
8
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Daha bugün Filipinler'de 3.mağaza açılışını resmen paylaşmış Donovan Sung. Peki neden bugünkü sözde açılışı paylaşmamıș hesabından? Burada bir yanlışlık olduğu net, Xiaomi resmi hesapları ve yöneticileri hiç paylaşım bile yapmadı.

Medyaları görmek için kayıt olmalısınız
 
Son düzenleme:

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
62
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
49
Mesajlar
3.889
Çözümler
3
Tepkime puanı
13.951
Puanları
238
Belki bu konu lüzumsuz yere uzadı lakin az önce öğrendim ki yeğenim de bugünkü açılışa katılmış ve 10.0000 mah kapasiteli bir powerbank hediye kazanmış. Kendisinin izlenimlerinden çıkardığım netice şu: Evofone bugünkü açılış vesilesiyle ilk ürüne yüzde 10, ikinci ürüne yüzde 20, üçüncü ürüne ise yüzde 30 indirim uygulama kararı almış. Ayrıca bu durum resmi olarak Facebook sayfalarında açıkça belirtilmiş.
Bu da fiyatlarin neden bu kadar yüksek tutulduğunu gösteriyor. En hafif tabiriyle şark kurnazlığı....
 

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.987
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.727
Puanları
338
Mi8 bricked problemi için firmaya attığım maile yetkili satıcıya başvurun diye dönüş sağladılar. Bu durumda yetkili satıcı Evofone mu oluyor?
Cihazı nereden aldınız, garanti belgesi kime ait ise oraya başvuracaksınız.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

eneSene

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin Yiğit
Cihazım
Xiaomi Mi 9
Meslek
IT
Konum
Sakarya
Katılım
19 Aralık 2017
Konular
3
Mesajlar
38
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Bir kaç gün önce Mi Global'e EVOFONE teknik servisini şikayet eden bir mail atmıştım. Gelen cevap aşağıdaki gibidir. Halen EVOFONE firmasının Türkiye Distribitörü olduğunu iddia eden var mı?

Greetings from Xiaomi!

Thank you for writing to us. I will be glad to assist you.

I understand your concern that you are facing the issue with delay in repair from service center. I regret the inconvenience you have experienced.

With respect to your concern, would like to inform you that we do not sell the products from our official global website in your region nor we have any update about the service centers there so we are unable to assist you in this regards.

Hence, would request you to please coordinate with your respective service center for further assistance in this regards.We regret the discomfort this may have caused you.

Should you have any further queries, feel free to write back to us. We'll be glad to assist you further.

Thank you for being a valued customer. Have a great day ahead!

Best Regards,
Suman
Xiaomi Customer Support
 

m35

Sony Fans
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
Mix 2
Meslek
Kimya Mühendisi
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
16 Nisan 2017
Konular
29
Mesajlar
1.335
Tepkime puanı
653
Puanları
128
Bir kaç gün önce Mi Global'e EVOFONE teknik servisini şikayet eden bir mail atmıştım. Gelen cevap aşağıdaki gibidir. Halen EVOFONE firmasının Türkiye Distribitörü olduğunu iddia eden var mı?

Greetings from Xiaomi!

Thank you for writing to us. I will be glad to assist you.

I understand your concern that you are facing the issue with delay in repair from service center. I regret the inconvenience you have experienced.

With respect to your concern, would like to inform you that we do not sell the products from our official global website in your region nor we have any update about the service centers there so we are unable to assist you in this regards.

Hence, would request you to please coordinate with your respective service center for further assistance in this regards.We regret the discomfort this may have caused you.

Should you have any further queries, feel free to write back to us. We'll be glad to assist you further.

Thank you for being a valued customer. Have a great day ahead!

Best Regards,
Suman
Xiaomi Customer Support


biz zaten biliyordukda adamlar kendileri çalıp kendileri oynuyorlardı :D
 

Guaire

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Tayfun
Cihazım
LG G2
Konum
İstanbul
Katılım
5 Ağustos 2014
Konular
23
Mesajlar
509
Tepkime puanı
417
Puanları
78
Bir kaç gün önce Mi Global'e EVOFONE teknik servisini şikayet eden bir mail atmıştım. Gelen cevap aşağıdaki gibidir. Halen EVOFONE firmasının Türkiye Distribitörü olduğunu iddia eden var mı?

Greetings from Xiaomi!

Thank you for writing to us. I will be glad to assist you.

I understand your concern that you are facing the issue with delay in repair from service center. I regret the inconvenience you have experienced.

With respect to your concern, would like to inform you that we do not sell the products from our official global website in your region nor we have any update about the service centers there so we are unable to assist you in this regards.

Hence, would request you to please coordinate with your respective service center for further assistance in this regards.We regret the discomfort this may have caused you.

Should you have any further queries, feel free to write back to us. We'll be glad to assist you further.

Thank you for being a valued customer. Have a great day ahead!

Best Regards,
Suman
Xiaomi Customer Support

Distribütörlük değil, ama Evofone ile yetkili satış ve servis konusunda bir anlaşma olduğu sonucu burdan çıkıyor.

Biz satmadık, ordaki servislerde ne halt ettiklerini de bilemiyoruz. Bizi karıştırmayın, oradakilerle iletişime geçin babında bir cevap bu.

Zaten bu mesajı oturup birisi size yazmıyor.

Bunlar hazır, matbu olarak millete gönderdikleri mailler.
 

eneSene

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin Yiğit
Cihazım
Xiaomi Mi 9
Meslek
IT
Konum
Sakarya
Katılım
19 Aralık 2017
Konular
3
Mesajlar
38
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Distribütörlük değil, ama Evofone ile yetkili satış ve servis konusunda bir anlaşma olduğu sonucu burdan çıkıyor.

Biz satmadık, ordaki servislerde ne halt ettiklerini de bilemiyoruz. Bizi karıştırmayın, oradakilerle iletişime geçin babında bir cevap bu.

Zaten bu mesajı oturup birisi size yazmıyor.

Bunlar hazır, matbu olarak millete gönderdikleri mailler.
Evofone ile Mi arasındaki imzalanmış belgeleri gördüm, açıkçası orada bile muallak ifadeler var. Her ne kadar arada imzalanmış bir belge olsada bunu Türkiye Distribütörlüğü şeklinde lanse edince ister istemez bir beklenti oluşuyor.

Evofone gmy si olarak çıkan kişi ile yapılmış neredeyse tüm ropörtajları izledim. Özellikle bir videosunda insan kendi kendini nasıl gömer anlamış değilim. Adam soruyor TR distribütörü olunca ne olacak diyor. İthalatçı firmaların getirdiği cihaz arızalarına kimin ne şekilde müdahale ettiği belli değil, şöyle böyle falan filan. Biride çıkıp demiyor ki arkadaş sende daha düne kadar ithalatçıydın, şikayet siteleri firmanın başarısızlığıyla dolu. Madem distribütör oldun neden teknik desteğini senin firmandaki elemanlar değilde başka bir firma veriyor. Bu zamana kadar sattığın cihazların teknik servisini neden senin elemanların veriyor. Arada büyük bir yaman çelişki var. Adım kadar eminim kamera arızasından dolayı gönderdiğim cihazım için 15 küsür gündür en ufak bir işlem yapılmamıştır. Sırf gıcıklık, kıllık olsun diye yasal 20 iş günlük süre kullanılıyor. Sorun oldukça net, neler yapılabileceği belli. Ya kamera modülünü değişirsin, ya anakartı değişirsin, ya komple cihaz değişirsin ya da ücret iadesi yaparsın.

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt