custom rom

  1. ferhatemet

    Yardım Stock Rom'a Geri Dönme

    Hayırlı Sabahlar. Geçen hafta telefonuma Evolution X 4.0 Rom'unu yüklemiştim. Çok beğendim fakat şarj konusunda baya geride kalmış, telefonun düzgün şarj olması için sürekli takıp çıkarmak zorunda kalıyorum ve buda cihaza zarar verecek diye çok korkuyorum. Acaba Mi A1 Pie Sürümünün en son...
  2. Ulsaksoyua

    Yardım Mi 8 pixel rom

    Merhaba mi 8 cihazıma pixel android 10 versiyonunu indirmek istiyorum fakat twrp ekranında başarısız hatası alıyorum ve bazen kurulum oluyor ama açılış ekranından ilerisi olmuyor sebebi nedir acaba?
  3. 7ulasaksoy

    Yardım Bliss Rom Android 10

    Mi 8 için Bliss Rom android 10 linki var mı ?
  4. yabahut

    Soru Güncelleme Sıklığı

    Eski Oneplus 5 ve 6 sahibiyim. Oneplus Oxygen Os ortalama her ay en az 1-2 güncelleme yapar bi çok sorunu halleder yeni şeyler katardı insan sürekli telefonunun güncel olmasını istiyor bi heves ediyor. Şuan k20pro kullanıcısıyım xiaomi eko sistemindeyim 6 aydır kırk yılın başı güncelleme bişey...
  5. fatihyldrm

    Yardım Mi 9 Rom Yüklerken Brick Oldu

    Beyler mi9 custom rom kullanıyordum, xiaomi tool ile global rom yükleyeyim derken hata verdi, şimdi fastbootda kalıyor. flashtool üzerinden yüklemeye çalıştığımda ise vendor.img yükleme çalışırken görseldeki gibi hata veriyor. twrp kurulum gerçekleştiriyorum, fastboot ekranına geçiyor direk...
  6. halilgurbuz

    İnceleme xiaomi.eu_multi_HMNote4X_9.11.7_V11-9_By_Whatsnew

    Merhaba sevgili midocular. Rom denemelerine devam :) Çok sevgili hocam alpereneker hocamın tavsiyesi üzerine vermiş olduğu siteden aldığım Romları denemeye devam ediyorum. Henüz kendi konusundaki kadar iyi çalışan bi tane Rom bulamadım ama denemelere devam :) Bu Rom'da port bir Rom Xiaomi.eu...
  7. Writhquars

    MIUI 11 Redmi note 8 MiuiItalia Stabil Rom 11.0.3.0

    Redmi note 8 için miuieu,miuimix,miroom,MiuiXTRV romları dışında kalan MiuiItalia romunu deneyebilirsiniz. İlk Kurulum: Twrp açın; Redmi Note 8 - Twrp 3.3.1-1101 Tek Tuş Yükleme Aracı Wipe seçeneğinden "Format Data" seçeniğini onaylayın, gelen uyarıya "yes" yazıp onaylayın. Yoksa "Mi.com"...
  8. 7ulasaksoy

    Yardım updater process ended with error 7

    updater process ended with error 7 Herkese merhaba iyi forumlar Rom yüklerken verilen bu hata tam olarak nedir ve nasıl çözülür acaba
  9. alp15eren

    Soru Redmi 7 Rom

    Redmi 7 cihazımda xiaomi.eu v11.0.1.0 romunu kullanıyorum. Romdan genel olarak aşırı memnunum fakat şarjı gün geçtikçe dahada hızlı bitmeye başladı. Telefonu sıfırladım ama yine faydası olmadı. Miuimix v10.3.5.0 sürümüne geçmeyi düşünüyorum. Sizce miuimix e geçmeme değermi?
  10. Zeus001

    Sohbet Rom dosyalarını açma & ayıklama nasıl yapılır ?

    Bu rom içindeki .br gibi dosyaları nasıl açabilirim , yardımcı olacak var mı ?
  11. 7ulasaksoy

    Yardım Custom rom

    Pixel expierence tarzı rom var mı acaba mi 8 için şarjı iyi giden stabil olan
  12. alp15eren

    Yardım Redmi 7 xiaomi.eu

    Dün akşam redmi 7 telefonuma xiaomi.eu miui 11 romunu yükledim. Fakat bu romu kurunca otomatikmen rootlu geliyor. Rootlu olduğundan dolayı netflix banka uygulamalarını falan kullanamıyorum. Rootu kaldırdığım zaman ise telefon bootlop olup Mi ekranında kalıyor. Rootu bootlop olmadan nasıl...
  13. qwake17

    Rom [ROM] Descendant 4.0.0 Android 9.0 (Pie) ROM - Redmi Note 5/Pro

    Descendant farklı bir UI ile yenilikçi olmayı amaçlar. (MIUI benzeri UI) İndir Descendant-4.0.0-Stable-whyred-20190807.zip Yükleme: /data, /system, /cache, /dalvik cache temizleyip yükleyin. Ekran Görüntüleri Ekran Görüntüleri HATA YOK ROM OS Sürüm: 9.x Pie ROM Çekirdek Yazılımı: Linux 4.x...
  14. qwake17

    Rom Xiaomi Redmi Note 5/Pro - Pixel Experience Custom ROM [BETA][10.0][whyred][AOSP][2019/09/26]

    Pixel Experience nedir? Pixel Experience, AOSP tabanlı bir ROM olup, Google uygulamaları dahildir ve tüm Pixel güzelliklerini içerir (başlatıcı, duvar kağıtları, simgeler, yazı tipleri, başlatma animasyonu) Misyonumuz, cihazın düzgün çalışması için gerekli olan ve faydalı özelliklerin yanı...
  15. yabahut

    Çözüldü Hangi Romu Tavsiye Edersiniz?

    Merhabalar arkadaşlar Global rom atılmış K20pro kullanıcısıyım lakin widevine l3 sertifikası olduğu l1 sertifikası olmadığı için netflixi HD izleyememekteyim offical romlarda olmadığı icin Custom Romlara geçiş yapmayı düşünüyorum Hangi Romu tercih etmeliyim biri MiRoom diyor biri xiaomi.eu Rom...
  16. HakunaMatata.

    Rom [Custom Rom] Samsung Galaxy A7 & A5 / 2016 DotOs-v3.x [Android Pie v9.0] for [A710XX] & [A510XX]

    [Custom Rom] Samsung Galaxy A7 & A5 / 2016 DotOs-v3.x [Android Pie v9.0] for [A710XX] & [A510XX] Merhaba arkadaşlar Samsung Galaxy A7 & A5 / 2016 DotOs-v3.x Android Pie v9.0 A710XX & A510XX kurulumunu göstereceğiz.Umarım videoyu beğenirsiniz, ilk videomuz olduğu için bazı kusurlar olabilir bu...
  17. Xc0der

    Soru Redmi 4x için ideal custom rom hangisi

    Meraba Arkadaşlar nasılsınız.. Kendim Custom romları hep deniyorum. Sizce Redmi 4x için hangi rom daha iyi performans ve kullanimdan dolayı daha az hatalı
  18. M

    Yardım miui rom yüklemiştim telefon bozuldu nasıl açabilirim ?

    öncelikle kusura bakmayın konuyu yanlış yere açmış olabilirim telefonuma miui rom yükledim telefonum bozuldu zar zor twrp ye girdim adb üzerinden rom atarım zannederek sistemi sildim gene geri twrp giriş yapamıyorum ne yapabilirim telefon kapalı konuma şarja takıyorum şarj alıp almadığı belli...
  19. Z

    Yardım Rom flashladığımda cihaz Mi yazısında kalıyor

    Merhaba arkadaşlar, Xiaomi.eu romunu 3.2.3-1102 TWRP ile kullanıyorum. Lakin düşük parlaklıkta renklerin bozulması(kararması), sesli mesajlarda kötü mikrofon kalitesi, Instagram gibi uygulamalarda zoom ile fotoğraf çektiğimde kalitenin suluboyadan hallice olması gibi durumlardan ötürü farklı...
  20. dzynn

    Yardım Custom ROM yükleyince pil/şarj sorunu

    Merhaba Greeshan ve EU Rom hariç hangi romu yüklersem yükleyeyim pil sorunu yaşıyorum. Yani diyelimki şarjım %52 bu pil seviyesinde 1 saat boyunca oynuyorum ve pil seviyesi hala aynı hiç değişmiyor ama teefonu kapatıp recovery mod'a girdiğim zaman şarj %45 e düşmüş oluyor. Telefonu açıp şarja...
Üst Alt