- Adım
- Mert
- Cihazım
- Note 4
- Yaş
- 31
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 18 Aralık 2019
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 9
- Puanları
- 3
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #31
Yaklaşık 10 gün once gittigidiyor.com aracılığı ile ( BLACK FRIDAY'DE ANASAYFASINA REKLAM KOYACAK KADAR GUVENDIGI BIR MAGAZA) almış olduğum Redmi Note 8 PRO cihazın xiaomi türkiye garantili olduğu yaziyordu.Satıcı firma tarafindan SİM kart takılmasından 48 saat icerisinde genpa dan sorgulatabilirsiniz denilmişti.Teyit amaçlı evofone ve genpa ile 48 saat sonra iletişime geçtim. Cihaz tr garantili degildir bilgisini aldım. Saticiyi aradim.Üçkagıtçı Satıcı yetkilisi yoğunluktan dolayı garanti nin genpanın sistemine yansımasının 15 günü bulabileceğini yalanini söyledi.Sözde Genpa bunlara mail atmış yoğunluk varmış..Sım kart takılı 7 gün boyunca hergün teyit amaçlı genpa ve evofone ile görüştüm. Kandırıldığımı net olarak anlayınca 8.gün iade süreci başlattım ve cihazı satıciya kargoladım. Bu süre zarfında gittigidiyor.com ile yaptigim görüşme kısaca şöyle ; Sayın müşterimiz Sim karti taktiysaniz wifiye baglandiysaniz iade hakkiniz bulunmamaktadır..Durumu detaylı anlattım ve sonunda haklı olduğumu söylediler.Elimdeki faturayı ve çakma garanti belgesini (üzerinde xiaomi türkiye garantili yaziyor bide) gittigidiyor.coma mail yoluyla gönderdim. 9.gün satıcı cihazi teslim aldı. Henüz iade için onay vermedi.Beklemekteyim. Bu durumda olan tahminim binlerce kullanıcı vardır.Herkesin dikkatli olmasını öneriyorum.Gelişmeleri paylaşıcam.
Edit;
Gittigidiyor.com sayesinde paramı geri aldım. 10.gün sonra cihaz TR garantili çıktı. Yinede inat ederek cayma hakkımı kullanarak iademi tamamladım.Sim kart takıldıktan sonra cayma hakkı yokmuş. Buna rağmen gittigidiyor.com iademi kabul etmiştir.