- Adım
- Ömer Faruk
- Cihazım
- Redmi Note 11S
- Yaş
- 20
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 11 Şubat 2023
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 12
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Hocalarım başlıkta belirttiğim gibi (İMEİ atılmış) cihazım açılmıyor. Rom atmak gerekiyormuş galiba biraz denedim fakat başaramadım. FastBoot modunda telefon bilgisayarda gözükmüyor yada miflash da timeout yiyorum yardımcı olabilecek varsa sevinirim.