Yardım Xiaomi Mi6 Şarj Girişi Sorunu

Medjerda

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
??_?!_??
Cihazım
casper via 8
Yaş
32
Konum
istanbul
Katılım
23 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
79
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Xiaomi mi6 aldım. Hepsiburada.com'dan cuma günü elime geçti. Sarj girişinde temassizlik mevcut. Videosunu yakin zamanda yükleyeceğim. Herhangi bir dış uyaran olmadan kopup tekrar bağlanıyor. Daha onceki telefonumda da şarj girişi temassizligi olduğu için canım fena sıkıldı ve tamirat istemiyorum. 3 gün içinde sorun fark edildigi icin değişim istiyorum.

Hepsiburada müşteri hizmetleri sorunun yetkili servisten tespitini istiyor. Şimdi kafamda deli sorular. Delta'ya gönderdiğimde usta telefonu sarja taktığında telefon şarj alacak ve sorun yok diyecek diye korkuyorum. Telefon sarj aliyor ama kopup kopup tekrar baglanmasi bataryayi öldürebilir. Nasıl bir yol önerirsiniz?
 

Medjerda

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
??_?!_??
Cihazım
casper via 8
Yaş
32
Konum
istanbul
Katılım
23 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
79
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Öncelikle cantaraya teşekkür ederim.

Sorunun kabloda olup olmadığını bilemiyorum çünkü cevremde insanlar type-c sarj aleti kullanmıyor. Ya eski tip android girişi ya da iphone kullanıyorlar.

Moderatör arkadaşlardan biri konuyu kilitleyebilirse sevinirim. gerekli cevap yazıldı neticede.
 
Oyla:

emirozcopur

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emir
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
27
Konum
İzmir
Katılım
20 Temmuz 2017
Konular
5
Mesajlar
187
Tepkime puanı
94
Puanları
28
Hocam şimdi sen 2000 küsür liraya yakın telefon alıyorsun ve çevrende type c kablo yok diye o cihazı kontrol etmiyorsun. Bana ilginç geldi yani aynı sorun bende olsa 1 saat içerisinde gider o kabloyu alırım veya bulurum denerim
 
Oyla:

tektek1453

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
sefa
Cihazım
mi5
Yaş
29
Konum
istanbul
Katılım
24 Ocak 2017
Konular
1
Mesajlar
46
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Hocam arkadaşlarımız sizin mağduriyet yaşamamanız için öncelikle sorunu tespit etmek istemişler. Siz ise cevap vermeyince tepki göstermişler. Yani çok da anlaşılmayacak bir durum yok. Ben uzun uzun yazayım hem siz hem de benzer sıkıntı yaşayabilecek arkadaşlarımız ne yapmak istediğinize karar verin.

Öncelikle yazacaklarımın hukuki dayanaktan yoksun ancak tecrübe ile sabit olduğunu söylemek istiyorum. Yani yok efendim şu kanunda böyle yazıyor hakkımı söke söke alırım diyecek arkadaşlarımız hepsiburada firmasının da yazacaklarımı bilmem ne kanununun bilmem ne maddesine dayandırdığını bilsinler. Bu bilmem ne kanunu nedir dileyen araştırabilir. Hepsiburada'dan her hangi bir telefon aldığınızda cihaz size geldiği anda iade etmek istediğinizi belirtmeniz halinde sizden teknik servis raporu isteyecektir. Burada cayma hakkını kullanıyor olmanız ya da cihazın arızalı olması her hangi bir şey değiştirmiyor. Siz cihazınızı teknik servise gönderiyorsunuz. Kargo için geçecek 2-3 gün sonrasında cihazınız teknik serviste en az bir aya yakın bekliyor ve her hangi bir kusur bulunamadığına dair yazı ile size geri gönderiliyor. Bu süreç içerisinde cayma hakkı süresi geçtiği için tek seçeneğiniz cihazınızın kusurunu kanıtlamak. Bunun için THH'ye giderek dava açabilir ve yaklaşık bir yıl davanın sonuçlanmasını bekleyebilir ya da servise yeniden gönderebilirsiniz. THH'ye dava açmayı seçerseniz cihazı kullanmamanız gerekli yoksa lehinize karar çıksa dahi firma itiraz ettiğinde cihazı kullandığınız için itiraz kabul ediliyor. Diğer yol olan servise göndermek daha kısa sürse de oldukça sıkıntılı. Cihazın iade alınması için bir yıl içerisinde 3 defa servise gitmesi gerekli. 3. defa da geldiğinde 4 defa gönderip ücret iadesi istiyorsunuz. Kabul edilir ise ücreti iade alıyorsunuz, edilmez ise THH yoluyla alıyorsunuz. Yani bu süreç de 4 * 1ay ve iade sürecini hesaplarsak minimum 5 ay sürüyor. Eğer ki iade kabul edilmezse THH sürecini de bu süreye eklemeniz gerekli.

Sizin özelinizde ise arkadaşlarımız "eğer sorun şarj aletinde ise minimum 5 ay -ki sizin aklınızdaki süreç yıllar sürecek- beklemek yerine firmaya ulaşıp şarj aleti arızalı geldi bir tane daha gönderebilir misiniz diye rica ederek bir kaç günde çözmek daha mantıklı olabilir" tavsiyesi vermek istemişler ancak siz hala bir cevap yazmamışsınız... Her neyse artık süreci ve neler yaşanacağını biliyorsunuz, artık gerekli bilgiye sahip olduğunuza göre dilediğiniz şekilde sorununuzu çözebilirsiniz zannediyorum...

Bu arada yanlış anlaşılmasın bu söylediklerim sadece hepsiburada için geçerli. Gittigidiyor, n11 vb. bağımsız çalışan satıcılardan alınan cihazlarda bu tarz ufak tefek kusurlar firmaya ulaşmanız halinde hemen çözülüyor ya da iade alıyorlar. Müşteri memnuniyeti bu firmalar için daha önemli. Bir ikinci not olarak da HB'den sadece telefon alındığında bu sürecin işlediğini belirteyim diğer pek çok üründe 15 günlük cayma hakkı sorunsuz kullanılabiliyor.




Hakem heyetinde 1 yıl bekleme gibi bir durum yok ,yanlış bilgi , 3 ay içinde kesin cevap veriyor hakem heyeti ,ister kullan ister kullanma farketmez ,siz ürünü kullandıniz diye hakkınız gitmiyor ,bu konuda da yanlış bilgi verilmiş,kişi ürünü kullanmadan kusuru olduğunu nereden bilecek?
 
Oyla:

tektek1453

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
sefa
Cihazım
mi5
Yaş
29
Konum
istanbul
Katılım
24 Ocak 2017
Konular
1
Mesajlar
46
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Hocam arkadaşlarımız sizin mağduriyet yaşamamanız için öncelikle sorunu tespit etmek istemişler. Siz ise cevap vermeyince tepki göstermişler. Yani çok da anlaşılmayacak bir durum yok. Ben uzun uzun yazayım hem siz hem de benzer sıkıntı yaşayabilecek arkadaşlarımız ne yapmak istediğinize karar verin.

Öncelikle yazacaklarımın hukuki dayanaktan yoksun ancak tecrübe ile sabit olduğunu söylemek istiyorum. Yani yok efendim şu kanunda böyle yazıyor hakkımı söke söke alırım diyecek arkadaşlarımız hepsiburada firmasının da yazacaklarımı bilmem ne kanununun bilmem ne maddesine dayandırdığını bilsinler. Bu bilmem ne kanunu nedir dileyen araştırabilir. Hepsiburada'dan her hangi bir telefon aldığınızda cihaz size geldiği anda iade etmek istediğinizi belirtmeniz halinde sizden teknik servis raporu isteyecektir. Burada cayma hakkını kullanıyor olmanız ya da cihazın arızalı olması her hangi bir şey değiştirmiyor. Siz cihazınızı teknik servise gönderiyorsunuz. Kargo için geçecek 2-3 gün sonrasında cihazınız teknik serviste en az bir aya yakın bekliyor ve her hangi bir kusur bulunamadığına dair yazı ile size geri gönderiliyor. Bu süreç içerisinde cayma hakkı süresi geçtiği için tek seçeneğiniz cihazınızın kusurunu kanıtlamak. Bunun için THH'ye giderek dava açabilir ve yaklaşık bir yıl davanın sonuçlanmasını bekleyebilir ya da servise yeniden gönderebilirsiniz. THH'ye dava açmayı seçerseniz cihazı kullanmamanız gerekli yoksa lehinize karar çıksa dahi firma itiraz ettiğinde cihazı kullandığınız için itiraz kabul ediliyor. Diğer yol olan servise göndermek daha kısa sürse de oldukça sıkıntılı. Cihazın iade alınması için bir yıl içerisinde 3 defa servise gitmesi gerekli. 3. defa da geldiğinde 4 defa gönderip ücret iadesi istiyorsunuz. Kabul edilir ise ücreti iade alıyorsunuz, edilmez ise THH yoluyla alıyorsunuz. Yani bu süreç de 4 * 1ay ve iade sürecini hesaplarsak minimum 5 ay sürüyor. Eğer ki iade kabul edilmezse THH sürecini de bu süreye eklemeniz gerekli.

Sizin özelinizde ise arkadaşlarımız "eğer sorun şarj aletinde ise minimum 5 ay -ki sizin aklınızdaki süreç yıllar sürecek- beklemek yerine firmaya ulaşıp şarj aleti arızalı geldi bir tane daha gönderebilir misiniz diye rica ederek bir kaç günde çözmek daha mantıklı olabilir" tavsiyesi vermek istemişler ancak siz hala bir cevap yazmamışsınız... Her neyse artık süreci ve neler yaşanacağını biliyorsunuz, artık gerekli bilgiye sahip olduğunuza göre dilediğiniz şekilde sorununuzu çözebilirsiniz zannediyorum...

Bu arada yanlış anlaşılmasın bu söylediklerim sadece hepsiburada için geçerli. Gittigidiyor, n11 vb. bağımsız çalışan satıcılardan alınan cihazlarda bu tarz ufak tefek kusurlar firmaya ulaşmanız halinde hemen çözülüyor ya da iade alıyorlar. Müşteri memnuniyeti bu firmalar için daha önemli. Bir ikinci not olarak da HB'den sadece telefon alındığında bu sürecin işlediğini belirteyim diğer pek çok üründe 15 günlük cayma hakkı sorunsuz kullanılabiliyor.




Hakem heyetinde 1 yıl bekleme gibi bir durum yok ,yanlış bilgi , 3 ay içinde kesin cevap veriyor hakem heyeti ,ister kullan ister kullanma farketmez ,siz ürünü kullandıniz diye hakkınız gitmiyor ,bu konuda da yanlış bilgi verilmiş,kişi ürünü kullanmadan kusuru olduğunu nereden bilecek?
 
Oyla:
Üst Alt