Yardım Xiaomi Mi6 Şarj Girişi Sorunu

Medjerda

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
??_?!_??
Cihazım
casper via 8
Yaş
32
Konum
istanbul
Katılım
23 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
79
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Xiaomi mi6 aldım. Hepsiburada.com'dan cuma günü elime geçti. Sarj girişinde temassizlik mevcut. Videosunu yakin zamanda yükleyeceğim. Herhangi bir dış uyaran olmadan kopup tekrar bağlanıyor. Daha onceki telefonumda da şarj girişi temassizligi olduğu için canım fena sıkıldı ve tamirat istemiyorum. 3 gün içinde sorun fark edildigi icin değişim istiyorum.

Hepsiburada müşteri hizmetleri sorunun yetkili servisten tespitini istiyor. Şimdi kafamda deli sorular. Delta'ya gönderdiğimde usta telefonu sarja taktığında telefon şarj alacak ve sorun yok diyecek diye korkuyorum. Telefon sarj aliyor ama kopup kopup tekrar baglanmasi bataryayi öldürebilir. Nasıl bir yol önerirsiniz?
 

dewvo

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kamil
Cihazım
mi5s
Yaş
37
Konum
istanbul
Katılım
27 Mayıs 2017
Konular
0
Mesajlar
77
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Mantıklı bir soru ama yine de ben ürünü komple alıyorum. Sorun çıkarsa komple değiştirmeleri gerekmez mi?

Bana gelen yanit cihaz ikinci el konumuna düştüğü için olmayacağı
hakli olabilirsin kardesim. burada kimse aksini soylemiyor zaten. kimse sifir aldigi urunum arizali olmasini elbette istemez. fakat bizim demek istedigimiz acikca su hani telefonda sikinti yoksa sadece basit bir kabloysa bu buyuk bir sorun degil. telefonun kusuruda degil. alt tarafi bi kablo nolacak olur oyle 1000/1 de olsa anlamimda sans yani gibisimden soruyoruz acikcasi tercumesi budur kanimca. yoksa tabikide bir sifir urunun hata vermesi bir sorundur kablo dahi olsa
 
Oyla:

Skorpi

Don't Worry, Be Happy :-)
Yönetici
Co-Admin
Premium Üye
MIUI Expert
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
65
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
286
Mesajlar
19.692
Çözümler
7
Tepkime puanı
59.929
Puanları
438
Sayın Medjerda ilk mesajınızda zaten SİZ kendiniz Kafanızdaki deli sorulara cevabı bulmuşsunuz....Bu kadar ısrarla Bizlerin sorularına cevap vermemeye direndiğinize göre, Siz zaten daha iyisini biliyorsunuz....Bence gönderin, hem Siz, hem de biz rahatlayalım....

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
 
Oyla:

Medjerda

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
??_?!_??
Cihazım
casper via 8
Yaş
32
Konum
istanbul
Katılım
23 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
79
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Sayın Medjerda ilk mesajınızda zaten SİZ kendiniz Kafanızdaki deli sorulara cevabı bulmuşsunuz....Bu kadar ısrarla Bizlerin sorularına cevap vermemeye direndiğinize göre, Siz zaten daha iyisini biliyorsunuz....Bence gönderin, hem Siz, hem de biz rahatlayalım....

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
Bunu ikili bir çekişmeye neden dönüştürdüğünü anlamadim. Sorum nasil bir yol izlemeliyim idi. Sorunun varlığı/tespiti teknik servisin işi en nihayetinde.

Hakkindir THH'e başvur.
HB doğru yönlendirmiş yetkili servis tespiti gereklidir.

Gibi cevaplar bekliyordum. Tam anlasamadik sanirim
 
Oyla:

Skorpi

Don't Worry, Be Happy :-)
Yönetici
Co-Admin
Premium Üye
MIUI Expert
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
65
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
286
Mesajlar
19.692
Çözümler
7
Tepkime puanı
59.929
Puanları
438
Bunu ikili bir çekişmeye neden dönüştürdüğünü anlamadim. Sorum nasil bir yol izlemeliyim idi. Sorunun varlığı/tespiti teknik servisin işi en nihayetinde.

Hakkindir THH'e başvur.
HB doğru yönlendirmiş yetkili servis tespiti gereklidir.

Gibi cevaplar bekliyordum. Tam anlasamadik sanirim
İkili bir çekişmeye dönüşen bir şey yok ortada....Siz nedenini zaten ilk mesajda tesbit etmişsiniz, bizede, haklısınız, hemen gönderin demek düşerdi, O nedenle kusurumuzu bağışlayın Lütfen....Özellikle benimkini.....Teşekkürler

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
 
Oyla:

Medjerda

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
??_?!_??
Cihazım
casper via 8
Yaş
32
Konum
istanbul
Katılım
23 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
79
Tepkime puanı
22
Puanları
8
İkili bir çekişmeye dönüşen bir şey yok ortada....Siz nedenini zaten ilk mesajda tesbit etmişsiniz, bizede, haklısınız, hemen gönderin demek düşerdi, O nedenle kusurumuzu bağışlayın Lütfen....Özellikle benimkini.....Teşekkürler

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
Olay bu raddeye nqsil geldi cidden anlamadim.
 
Oyla:

scrooldream

TENGRİ BİZ MENEN!
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Android
Cihazım
NOTE4x Mi6
Meslek
Toyota Robot Teknisyeni
Yaş
27
Konum
Kocaeli
Katılım
8 Haziran 2017
Konular
12
Mesajlar
287
Çözümler
1
Tepkime puanı
169
Puanları
58
Olay bu raddeye nqsil geldi cidden anlamadim.
Biz size zaten olacakları söylüyoruz buradaki bilgili arkadaşlar herkes zaten olacağı iyi biliyor. Halen daha cevap vermediniz o /Cihaz ve Kablo-Şarj Adaptörü/ aynı yerde üretilmiyor. Paketleme kısmında ilk onlar pakete konur sonra paketler cihazlarla buluşturulur. Size dememiz şu ki sorun kablo veya şarj cihazınızdaysa kimse size komple cihazı değişmez. Dediğiniz gibi servise gönderdiğiniz de "hocam cihazı şarja taktık fakat bir sorun yok… şarj oluyo" dicekler. İade haklarına sahipsiniz bunun için THH ye felan başvurabilirsiniz. Gerçekten şu kadar basit bir konu.
 
Oyla:

dewvo

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kamil
Cihazım
mi5s
Yaş
37
Konum
istanbul
Katılım
27 Mayıs 2017
Konular
0
Mesajlar
77
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Olay bu raddeye nqsil geldi cidden anlamadim.
valla anlasilmayacak birsey yokki dostum :) gayet acik net. sen yardim istedin sordun. bizlerde yardimci olmak icin dogal olarak sana soru yonelttik :) sende cevap vermiyorsun. olay bundan ibaret. kim bilir belkide cihazin sarj yeri arizali fakat sen sorulara cevap vermezsen bunu bilemeyizki dostum. fikirde vermemiz zorlasir. Neyse gecmis olsun.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.560
Çözümler
62
Tepkime puanı
24.060
Puanları
438
Hocam arkadaşlarımız sizin mağduriyet yaşamamanız için öncelikle sorunu tespit etmek istemişler. Siz ise cevap vermeyince tepki göstermişler. Yani çok da anlaşılmayacak bir durum yok. Ben uzun uzun yazayım hem siz hem de benzer sıkıntı yaşayabilecek arkadaşlarımız ne yapmak istediğinize karar verin.

Öncelikle yazacaklarımın hukuki dayanaktan yoksun ancak tecrübe ile sabit olduğunu söylemek istiyorum. Yani yok efendim şu kanunda böyle yazıyor hakkımı söke söke alırım diyecek arkadaşlarımız hepsiburada firmasının da yazacaklarımı bilmem ne kanununun bilmem ne maddesine dayandırdığını bilsinler. Bu bilmem ne kanunu nedir dileyen araştırabilir. Hepsiburada'dan her hangi bir telefon aldığınızda cihaz size geldiği anda iade etmek istediğinizi belirtmeniz halinde sizden teknik servis raporu isteyecektir. Burada cayma hakkını kullanıyor olmanız ya da cihazın arızalı olması her hangi bir şey değiştirmiyor. Siz cihazınızı teknik servise gönderiyorsunuz. Kargo için geçecek 2-3 gün sonrasında cihazınız teknik serviste en az bir aya yakın bekliyor ve her hangi bir kusur bulunamadığına dair yazı ile size geri gönderiliyor. Bu süreç içerisinde cayma hakkı süresi geçtiği için tek seçeneğiniz cihazınızın kusurunu kanıtlamak. Bunun için THH'ye giderek dava açabilir ve yaklaşık bir yıl davanın sonuçlanmasını bekleyebilir ya da servise yeniden gönderebilirsiniz. THH'ye dava açmayı seçerseniz cihazı kullanmamanız gerekli yoksa lehinize karar çıksa dahi firma itiraz ettiğinde cihazı kullandığınız için itiraz kabul ediliyor. Diğer yol olan servise göndermek daha kısa sürse de oldukça sıkıntılı. Cihazın iade alınması için bir yıl içerisinde 3 defa servise gitmesi gerekli. 3. defa da geldiğinde 4 defa gönderip ücret iadesi istiyorsunuz. Kabul edilir ise ücreti iade alıyorsunuz, edilmez ise THH yoluyla alıyorsunuz. Yani bu süreç de 4 * 1ay ve iade sürecini hesaplarsak minimum 5 ay sürüyor. Eğer ki iade kabul edilmezse THH sürecini de bu süreye eklemeniz gerekli.

Sizin özelinizde ise arkadaşlarımız "eğer sorun şarj aletinde ise minimum 5 ay -ki sizin aklınızdaki süreç yıllar sürecek- beklemek yerine firmaya ulaşıp şarj aleti arızalı geldi bir tane daha gönderebilir misiniz diye rica ederek bir kaç günde çözmek daha mantıklı olabilir" tavsiyesi vermek istemişler ancak siz hala bir cevap yazmamışsınız... Her neyse artık süreci ve neler yaşanacağını biliyorsunuz, artık gerekli bilgiye sahip olduğunuza göre dilediğiniz şekilde sorununuzu çözebilirsiniz zannediyorum...

Bu arada yanlış anlaşılmasın bu söylediklerim sadece hepsiburada için geçerli. Gittigidiyor, n11 vb. bağımsız çalışan satıcılardan alınan cihazlarda bu tarz ufak tefek kusurlar firmaya ulaşmanız halinde hemen çözülüyor ya da iade alıyorlar. Müşteri memnuniyeti bu firmalar için daha önemli. Bir ikinci not olarak da HB'den sadece telefon alındığında bu sürecin işlediğini belirteyim diğer pek çok üründe 15 günlük cayma hakkı sorunsuz kullanılabiliyor.
 
Oyla:

mahmutbk77

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Redmi note 3
Yaş
35
Konum
Yalova
Katılım
28 Ekim 2016
Konular
15
Mesajlar
506
Tepkime puanı
174
Puanları
58
sorun kablodamıymış
 
Oyla:
Üst Alt