Yardım Xiaomi MI6 Ghost Screen

SessizFirtina

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sero
Cihazım
Xiaomi Mi 10
Konum
İzmir
Katılım
17 Aralık 2017
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
31
Puanları
18
Merhaba arkadaşlar,

Gece telefona AnTuTu testi yapıyordum. Uykumda vardı. Testi yaparken uyuya kalmışım. Ekran sabaha kadar açık kaldı. Şimdi ekranda daha çok gri bölgelerde AnTuTu'dan aldığım puan ve bazı bölümleri gözüküyor. Ekran LG panel. Cihaz 3 aylık ne yapmamı önerirsiniz?

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Son düzenleme:

shuj

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
...
Cihazım
Xiaomi Mi6
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Adana
Katılım
30 Aralık 2014
Konular
27
Mesajlar
1.825
Tepkime puanı
1.161
Puanları
138
Telefon henüz 6 ayı doldurmadı. Fabrika çıkışlı arıza var. LG'nin klasik kronik sorunu. Değişim ve iade hakkına sahibim galiba. 6 ay dolmadan fabrika kaynaklı arıza verirse değişim ve iade hakkı var diye biliyorum. Evo ve Hepsiburada ile görüşecem.

15 gün içinde iade hakkın var 16 olsun almıyorlar
 
Oyla:

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Telefon henüz 6 ayı doldurmadı. Fabrika çıkışlı arıza var. LG'nin klasik kronik sorunu. Değişim ve iade hakkına sahibim galiba. 6 ay dolmadan fabrika kaynaklı arıza verirse değişim ve iade hakkı var diye biliyorum. Evo ve Hepsiburada ile görüşecem.
Evet doğru, 6 ay içinde ayıplı ürün için iade veya değişim hakkınız var. Ayıca bu durum gizli ayıp durumuna giriyor (belirli bir kullanımdan sonra oluşan ayıp) bilginiz olsun. Olumsuz yanıt alırsanız Tüketici Hakları Mahkemesi yoluyla iade veya değişim isteyebilirsiniz.
[doublepost=1522062155,1522062106][/doublepost]
15 gün içinde iade hakkın var 16 olsun almıyorlar
Yanlış bilgilendirme yapmayın. 15 gün, sıfır alınan ürünlerdeki cayma hakkı süresidir!
 
Son düzenleme:
Oyla:

SessizFirtina

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sero
Cihazım
Xiaomi Mi 10
Konum
İzmir
Katılım
17 Aralık 2017
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
31
Puanları
18
Evet doğru, 6 ay içinde ayıplı ürün için iade veya değişim hakkınız var. Ayıca bu durum gizli ayıp durumuna giriyor (belirli bir kullanımdan sonra oluşan ayıp) bilginiz olsun. Olumsuz yanıt alırsanız Tüketici Hakları Mahkemesi yoluyla iade veya değişim isteyebilirsiniz.
[doublepost=1522062155,1522062106][/doublepost]
Yanlış bilgilendirme yapmayın. 15 gün, sıfır alınan ürünlerdeki cayma hakkıdır!

Keşke başında iade etseydim telefonu. Uğraşmaya gerek kalmazdı. Forumlarda lg panel gelirse iade edin jdi panel alın diyorlardı. Bende dinlememiştim bir sorun olmaz lg sorunu çözmüştür diye :/
 
Oyla:

shuj

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
...
Cihazım
Xiaomi Mi6
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Adana
Katılım
30 Aralık 2014
Konular
27
Mesajlar
1.825
Tepkime puanı
1.161
Puanları
138
Evet doğru, 6 ay içinde ayıplı ürün için iade veya değişim hakkınız var. Ayıca bu durum gizli ayıp durumuna giriyor (belirli bir kullanımdan sonra oluşan ayıp) bilginiz olsun. Olumsuz yanıt alırsanız Tüketici Hakları Mahkemesi yoluyla iade veya değişim isteyebilirsiniz.
[doublepost=1522062155,1522062106][/doublepost]
Yanlış bilgilendirme yapmayın. 15 gün, sıfır alınan ürünlerdeki cayma hakkı süresidir!

Sakin hocam ünlem falan. arkadaş cihazı zaten sıfır aldığı için dedim . evo garantili olduğu için bana evo tarafından söylenen buydu 1 gün geçsin iade almıyorlar. Tabi tüketici mahkemesi ile uğraşıp 3 ay beklemekte var.
 
Oyla:

SessizFirtina

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sero
Cihazım
Xiaomi Mi 10
Konum
İzmir
Katılım
17 Aralık 2017
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
31
Puanları
18
Sakin hocam ünlem falan. arkadaş cihazı zaten sıfır aldığı için dedim . evo garantili olduğu için bana evo tarafından söylenen buydu 1 gün geçsin iade almıyorlar. Tabi tüketici mahkemesi ile uğraşıp 3 ay beklemekte var.

O dediğiniz 15 gün içinde iade / değişim. Örneğin rengini beğenmezsen veya memnun kalmazsan iade / değişim yaptırabilirsiniz. Benim dediğim 6 ay içinde sonradan oluşan ayıplı ürünler için.
 
Oyla:

shuj

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
...
Cihazım
Xiaomi Mi6
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Adana
Katılım
30 Aralık 2014
Konular
27
Mesajlar
1.825
Tepkime puanı
1.161
Puanları
138
O dediğiniz 15 gün içinde iade / değişim. Örneğin rengini beğenmezsen veya memnun kalmazsan iade / değişim yaptırabilirsiniz. Benim dediğim 6 ay içinde sonradan oluşan ayıplı ürünler için.
Anladım dostum. Evo ya güvenme benden söylemesi rezil bir firma mahkeme heyet vs vs ile uğraşırsan da en az 3 en fazla 6 ayda çıkıyor karar..
 
Oyla:

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Sakin hocam ünlem falan. arkadaş cihazı zaten sıfır aldığı için dedim . evo garantili olduğu için bana evo tarafından söylenen buydu 1 gün geçsin iade almıyorlar. Tabi tüketici mahkemesi ile uğraşıp 3 ay beklemekte var.
Ben onu önemli olduğu için ünlemli yazdım hocam sana karşı birşey değil. İlk cümle senin içindi ama ona ünlem koymadım :D Yanlış olmasın. Mahkeme 3 ay sürmüyor ben İstanbul'da verdim, 1 ay içinde sonuçlandı ama satıcıya mahkeme kağıdıyla gittiğinizde işi ağırdan alıyor. Şikayetti, şuydu, buydu, telefonla arayıp sürekli sormaydı derken falan Vatan Bilgisayar'dan 10 günde anca paramı alabilmiştim. Muhasebe çok yoğun, yanlışlık olmuş sizin işleminizde falan filan uzatıyorlar olayı. Bu arada servis veya ithalatçı firmanın kim olduğunun önemi yok. Sen satıcı firmayı şikayet edebiliyorsun, servis veya ithalatçı firmayı değil.

Bu kısım SessizFirtina için:
Servis rapor vermezse 2.ye gönderme ve Tüketici Haklarına ekranın fotoğraflarını falan içeren bir dilekçe ver. Zaten kanıt olduğundan zorluk çıkmayacaktır. Eğer onarım yapacağız derlerse de kabul etme. Ürün ayıplı olduğu için ücretsiz onarım, ürünün yenisiyle birebir değişim veya ürün iadesi talep edebilirsin. Servis sana onarımı dayatmaya çalışabilir dikkat et!

Bir de gizli ayıp için sanırım bu süre 1 yıl da olabilir emin değilim, güncel Tüketici Kanununa bakmak lazım...
 
Son düzenleme:
Oyla:

shuj

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
...
Cihazım
Xiaomi Mi6
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Adana
Katılım
30 Aralık 2014
Konular
27
Mesajlar
1.825
Tepkime puanı
1.161
Puanları
138
Ben onu önemli olduğu için ünlemli yazdım hocam sana karşı birşey değil. İlk cümle senin içindi ama ona ünlem koymadım :D Yanlış olmasın. Bir de gizli ayıp için sanırım bu süre 1 yıl da olabilir emin değilim, güncel Tüketici Kanununa bakmak lazım...

Anlaşıldı hocam.. Haklısınız iyi araştırmak lazım
 
Oyla:

SessizFirtina

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sero
Cihazım
Xiaomi Mi 10
Konum
İzmir
Katılım
17 Aralık 2017
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
31
Puanları
18
Ben onu önemli olduğu için ünlemli yazdım hocam sana karşı birşey değil. İlk cümle senin içindi ama ona ünlem koymadım :D Yanlış olmasın. Mahkeme 3 ay sürmüyor ben İstanbul'da verdim, 1 ay içinde sonuçlandı ama satıcıya mahkeme kağıdıyla gittiğinizde işi ağırdan alıyor. Şikayetti, şuydu, buydu, telefonla arayıp sürekli sormaydı derken falan Vatan Bilgisayar'dan 10 günde anca paramı alabilmiştim. Muhasebe çok yoğun, yanlışlık olmuş sizin işleminizde falan filan uzatıyorlar olayı. Bu arada servis veya ithalatçı firmanın kim olduğunun önemi yok. Sen satıcı firmayı şikayet edebiliyorsun, servis veya ithalatçı firmayı değil.

Bu kısım SessizFirtina için:
Servis rapor vermezse 2.ye gönderme ve Tüketici Haklarına ekranın fotoğraflarını falan içeren bir dilekçe ver. Zaten kanıt olduğundan zorluk çıkmayacaktır. Eğer onarım yapacağız derlerse de kabul etme. Ürün ayıplı olduğu için ücretsiz onarım, ürünün yenisiyle birebir değişim veya ürün iadesi talep edebilirsin. Servis sana onarımı dayatmaya çalışabilir dikkat et!

Bir de gizli ayıp için sanırım bu süre 1 yıl da olabilir emin değilim, güncel Tüketici Kanununa bakmak lazım...

Çok teşekkürler ilginiz için. Hepsiburada aracılığıyla garantiye değişim için yollayacağım. Servis kabul etmezse Hepsiburada ile görüşme yaparım. Oda olmazsa tüketici haklarına başvuracağım.
[doublepost=1523653383,1522074299][/doublepost]
Ben onu önemli olduğu için ünlemli yazdım hocam sana karşı birşey değil. İlk cümle senin içindi ama ona ünlem koymadım :D Yanlış olmasın. Mahkeme 3 ay sürmüyor ben İstanbul'da verdim, 1 ay içinde sonuçlandı ama satıcıya mahkeme kağıdıyla gittiğinizde işi ağırdan alıyor. Şikayetti, şuydu, buydu, telefonla arayıp sürekli sormaydı derken falan Vatan Bilgisayar'dan 10 günde anca paramı alabilmiştim. Muhasebe çok yoğun, yanlışlık olmuş sizin işleminizde falan filan uzatıyorlar olayı. Bu arada servis veya ithalatçı firmanın kim olduğunun önemi yok. Sen satıcı firmayı şikayet edebiliyorsun, servis veya ithalatçı firmayı değil.

Bu kısım SessizFirtina için:
Servis rapor vermezse 2.ye gönderme ve Tüketici Haklarına ekranın fotoğraflarını falan içeren bir dilekçe ver. Zaten kanıt olduğundan zorluk çıkmayacaktır. Eğer onarım yapacağız derlerse de kabul etme. Ürün ayıplı olduğu için ücretsiz onarım, ürünün yenisiyle birebir değişim veya ürün iadesi talep edebilirsin. Servis sana onarımı dayatmaya çalışabilir dikkat et!

Bir de gizli ayıp için sanırım bu süre 1 yıl da olabilir emin değilim, güncel Tüketici Kanununa bakmak lazım...

2 hafta önce HepsiBurada'ya yolladım değişim için. Hepsi Burada'da EvoBT servisine yolladı. Ancak servis hiçbir şey yapmadan geri kargoladı. HepsiBurada ile görüştüm. Tekrar servise göndermemi istediler. Tekrar yollamak istemiyorum. Yollarsam muhtemelen tekrar hiçbir şey yapmadan kargolayacaklar. Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım ancak şikayet edilen firma yerine HepsiBurada'yı mı yazmalıyım yoksa EvoBT Garanti Servisini mi?
 
Oyla:

emretasdemir

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Emre
Cihazım
Mi6
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
23 Mayıs 2018
Konular
0
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Hocam naptınız sonuç nedir bende de ghost screen olmaya başladı ama benim garanti KVK gondermelimiyim sizce direk daha 5 yada 6 ay oldu alalı cevaplarsiniz sevinirim
 
Oyla:
Üst Alt