Soru Xiaomi Mi Mix 3 Almalı Mıyım?

Longisland

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
ayhan
Cihazım
mi mix 3
Yaş
33
Konum
Trabzon
Katılım
14 Şubat 2019
Konular
18
Mesajlar
67
Tepkime puanı
25
Puanları
18
Arkadaşlar xiaomi telefonlarında okuduğum kadarıyla hep sorunlar çıkıyor yazılımsal ve de donanımsal olarak. İlk kez xiaomi bir cihaz alacağım ve tedirginim.Zaten servisler vasatında altında sizce ne yapılmalı ? Xiaomi alıp da sorunsuz kullananlar var mı ?
 

ahmtcn

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
Xiaomi Mi6
Konum
Ankara
Katılım
14 Eylül 2018
Konular
13
Mesajlar
295
Tepkime puanı
89
Puanları
43
satıcı olarak sizce cepport iyi midir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


ay sonu istanbula gideceğim tatil maksatlı ve bi xiaomi almadan dönmeyeceğim inşallah. mi mix 3 ilk tercihim ama satıcı olarak hala nereden alacağımı kestiremedim elden almak daha makul geliyor bana mesela cepport
Elden alma şansın varsa hocam tabiki cepporta gidip alman daha mantıklı olur bence. Mi mix3 cok güzel cihaz ama kullanıcılardan yorumlara mutlaka bakin derim sonucta iki parca bir cihaz kullanım deneyimlerini mutlaka inceleyin.
 
Oyla:

Nymphaea Caerulea

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Gökhan
Cihazım
Xiaomi Mi A2
Yaş
35
Konum
Türkiye
Katılım
12 Şubat 2019
Konular
5
Mesajlar
76
Tepkime puanı
52
Puanları
18
Tüm konusulanlara topyekûn muamele edeceğim.
Aklina gelen herhangi bir marka icin google'a "Marka adı boşluk şikayet" yazıp arama yap yüzlerce şikayet okursun.
Yani sıkıntı ararsan, sıkıntı buluyorsun. Bilinçli bir tuketici isen, Xiaomi ya da baska herhangi bir markada sıkıntı yasamazsin. Adam telefonunu suya düşürüyor, kurulayip servise gonderiyor, red cevabi alınca da bas bas bağırıyor 2 yıl garanti diyorlar telefonumu yapmadilar vs. Servise zaten suya düşürmediğini soyluyor ama bir sure sonra o yalana kendiside inanıp, cansiperane savunma yapıyor. A servisi B servisi diye birsey yok arkadaşım, Turkiye Cumhuriyeti yasaları geri hizmet prosedürlerini belirlemis, geri hizmeti kimden aliyorsan al, belirlenmiş kurala uymak zorunda hem tüketici hem satıcı/servis. Haksızlığa uğradığını düşündüğün de veriyorsun dilekceni THH ya da TM lere sorun çözülüyor. Zaten buralardan da çözüme ulasamiyorsan suçlu sensindir. Cihazini alırsın, senin kullanimindan bağımsız cihazin bizzat kendisinden kaynaklı sorun yasiyorsan eger, onarım, bedelde indirim, para iadesi haklarina zaten sahipsin.

Guvenilir satıcı arayan arkadaslarimizin birgün interneti kesfedeceklerini umuyorum. Hic bir surat ile yuzgöz olmadan, piyasada bulunabilecek en düşük fiyat ile 1 tıklama ile cihazini aliyorsun. Kapali mühürlü kutuda geliyor. Sorunlu çıksın ya da çıkmasın istersen keyfi iade edebiliyorsun mesafeli satış mevzuatina gore 14 gün icinde. Elden alıp iade etmek istediğinde, satarken sana hünkar gibi davranan saticinin kirmizi suratını gormek ve boş laflarini dinlemek zorunda kalmiyorsun. Uzun zamandir elden alışveriş yapmıyorum, çoraptan, diş fircasina, telefondan bilgisayara, kalemden deftere ne lazimsa internetten aliyorum bugüne kadar tek bir pişmanlığım olmadı. 1 kere satici 14 günü geçtiği icin iade alamayacağını soyledi. Hic sözü uzatmadim peki dedim kapattim, e-devletten THH basvurusu yaptim. 10 gun sonra satici aradi iade alabileceğini söyledi, ona bu gecen sure icinde urunun pahalandigini bu yüzden zarar edeceğimi söyledim. Saticiya odedigim paranin %20 fazlasını alarak sikayetimden vazgectim.

Bir kere aldigim 1 tb toshiba harici diski tam 1 bucuk yil kullandiktan sonra, hic ariza vermediği hâlde kur farkinida hesaplayip 1 bucuk yil sonra iade edip parami aldım.

Bu orneklerden amacim önerim şudur ki;
1- İlk once hallarinizi bilin.
2- İnternetten alışveriş alışkanlığı edinin, hem magazada gördüğünüz gereksiz ekstralar almaktan kurtulursunuz hem daha ucuza daha profesyonel hizmet alirsiniz.
3- Arastirma yaparken olumlu ve olumsuz görüşleri kiyaslayin. Ornegin ayni telefon icin bir kesim sarji cok kötü diyor bir kesim ise cok iyi diyorsa, o telefonun sarji ne iyi ne kötü orta ayardadir. Onceki telefonunun şarjı daha iyi olanlar kötü, daha kötü olanlar iyi diyordur. Bazinlarininkinden iyi, bazılarınınkinden kötü olduğuna gore ortada bir yerdedir....
 
Oyla:

rivermental

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Okan
Cihazım
Mi A1
Konum
İstanbul
Katılım
9 Şubat 2019
Konular
13
Mesajlar
186
Tepkime puanı
272
Puanları
63
Elektronik cihaz tamamen şans işi sıfır kutusunda iphone 6s aldım ilk gününde radyosunun çalışmadığını fark ettim garantiye gönderdim yapıldı, Samsung marka telefonumun bataryası 2.ayı doldurmadan bozuldu tamir ettirdim, bunların dışında onlarca telefon kullandim bunu da belirteyim, şu an mi A1 kullanıyorum 7aydir hiçbir sıkıntısı olmadı, tamamen şans işi belki siz alırsınız kronik bir sıkıntı olur garantiyle ugrasirsiniz hiç bir markaya cihaza belli olmaz nasıl geleceği. Benim tavsiyem Xiaomi almanız. Son olarak ekleyeyim ithalatçı garantili aldım çok şükür daha garanti ile ugrasmadim
 
Oyla:

StubborN

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 8
Yaş
30
Konum
Samsun
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
0
Mesajlar
250
Tepkime puanı
337
Puanları
78
Yukarıdaki yorumlara katılmakla birlikte bu forumda şikayetlere denk gelmenizin bir sebebi olarak da bu forumdaki insanların yeni şeyleri denemeyi sevmelerinden ve sahip oldukları cihazları en üst düzeyde verimle kullanma isteklerinden kaynaklı bir takım standart kullanıcıların yapmayacağı işlemlere maruz bırakması ve pek tabi hiç bir markanın bu tarz işlemlerin sonucunu garanti etmemesidir. Bahsettiğim şey root, rom flashlama vb bir takım işlemlerdir ve tabiki bu işlemler dikkatle ve bilinçle yapılmadığı takdirde cihazda riskler oluşturabilmektedir. Zaten Xiaomi de cihazlarını custom rom vs işlemler yapılması için üretmiyor ve hali hazırda sattığı ürün de standart kullanıcının işlerini pek de sorun çıkarmadan görecek düzeyde. Söylediğim gibi buradaki pek çok kullanıcı en'lerin peşinde ve sadece iyi ile yetinmeyebiliyor angel~~ (şahsi fikrimdir kimseyi genellemiyorum, sürç-ü lisan eylediysem affola)
 
Oyla:

cemee

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eren
Cihazım
Mi 9T Pro, Onep
Yaş
40
Konum
Yurtdisi
Katılım
2 Aralık 2018
Konular
2
Mesajlar
734
Tepkime puanı
465
Puanları
78
Donanim yonunden kolay kolay problem cikarmiyorlar. Yazilim konusunda ise cok fazla cihaz cikardiklari icin problem olabiliyor. Guncelleme gelince telefon sapitiyor. (Ozellikle android surumu yukselince) Cogu zaman format atarak cozuluyor olmadi fastboot yontemi ile cozuluyor bu problemler. Bazi guncellemelerde bir yeri yaparken öbür yeri bozabiliyorlar. Bazi arkadaslar ise ufacik yazilimsal sorunlarda bile kiyameti kopariyorlar. Cogu arkadaslar ise ya hic sorun yasamiyor ya da ufak tefek seyleri kafasina takip keyfini kacirmiyor ve cihazin keyfini suruyor
Almak istediginiz telefonun konularini okuyun. Cok kisinin yasadigi cozulmemis sorunu var mi bakin. Bazi yazilimsal hatalar veya eksikler sizin icin onemli mi ona karar verin.
Yazilimsal konularda cogu zaman cozum vardir ve boyle bir forum oldugu surece herkes elinden geldigince size yardimci olacaktir. Umariz guncellemelerde sorunlari bitirirler de herkes rahat eder
 
Oyla:

Longisland

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
ayhan
Cihazım
mi mix 3
Yaş
33
Konum
Trabzon
Katılım
14 Şubat 2019
Konular
18
Mesajlar
67
Tepkime puanı
25
Puanları
18
Tüm konusulanlara topyekûn muamele edeceğim.
Aklina gelen herhangi bir marka icin google'a "Marka adı boşluk şikayet" yazıp arama yap yüzlerce şikayet okursun.
Yani sıkıntı ararsan, sıkıntı buluyorsun. Bilinçli bir tuketici isen, Xiaomi ya da baska herhangi bir markada sıkıntı yasamazsin. Adam telefonunu suya düşürüyor, kurulayip servise gonderiyor, red cevabi alınca da bas bas bağırıyor 2 yıl garanti diyorlar telefonumu yapmadilar vs. Servise zaten suya düşürmediğini soyluyor ama bir sure sonra o yalana kendiside inanıp, cansiperane savunma yapıyor. A servisi B servisi diye birsey yok arkadaşım, Turkiye Cumhuriyeti yasaları geri hizmet prosedürlerini belirlemis, geri hizmeti kimden aliyorsan al, belirlenmiş kurala uymak zorunda hem tüketici hem satıcı/servis. Haksızlığa uğradığını düşündüğün de veriyorsun dilekceni THH ya da TM lere sorun çözülüyor. Zaten buralardan da çözüme ulasamiyorsan suçlu sensindir. Cihazini alırsın, senin kullanimindan bağımsız cihazin bizzat kendisinden kaynaklı sorun yasiyorsan eger, onarım, bedelde indirim, para iadesi haklarina zaten sahipsin.

Guvenilir satıcı arayan arkadaslarimizin birgün interneti kesfedeceklerini umuyorum. Hic bir surat ile yuzgöz olmadan, piyasada bulunabilecek en düşük fiyat ile 1 tıklama ile cihazini aliyorsun. Kapali mühürlü kutuda geliyor. Sorunlu çıksın ya da çıkmasın istersen keyfi iade edebiliyorsun mesafeli satış mevzuatina gore 14 gün icinde. Elden alıp iade etmek istediğinde, satarken sana hünkar gibi davranan saticinin kirmizi suratını gormek ve boş laflarini dinlemek zorunda kalmiyorsun. Uzun zamandir elden alışveriş yapmıyorum, çoraptan, diş fircasina, telefondan bilgisayara, kalemden deftere ne lazimsa internetten aliyorum bugüne kadar tek bir pişmanlığım olmadı. 1 kere satici 14 günü geçtiği icin iade alamayacağını soyledi. Hic sözü uzatmadim peki dedim kapattim, e-devletten THH basvurusu yaptim. 10 gun sonra satici aradi iade alabileceğini söyledi, ona bu gecen sure icinde urunun pahalandigini bu yüzden zarar edeceğimi söyledim. Saticiya odedigim paranin %20 fazlasını alarak sikayetimden vazgectim.

Bir kere aldigim 1 tb toshiba harici diski tam 1 bucuk yil kullandiktan sonra, hic ariza vermediği hâlde kur farkinida hesaplayip 1 bucuk yil sonra iade edip parami aldım.

Bu orneklerden amacim önerim şudur ki;
1- İlk once hallarinizi bilin.
2- İnternetten alışveriş alışkanlığı edinin, hem magazada gördüğünüz gereksiz ekstralar almaktan kurtulursunuz hem daha ucuza daha profesyonel hizmet alirsiniz.
3- Arastirma yaparken olumlu ve olumsuz görüşleri kiyaslayin. Ornegin ayni telefon icin bir kesim sarji cok kötü diyor bir kesim ise cok iyi diyorsa, o telefonun sarji ne iyi ne kötü orta ayardadir. Onceki telefonunun şarjı daha iyi olanlar kötü, daha kötü olanlar iyi diyordur. Bazinlarininkinden iyi, bazılarınınkinden kötü olduğuna gore ortada bir yerdedir....
Valla çok doğrusunuz hocam haklarımızı bildikten sonra vede haklı olduktan sonra gerisi çorap söküğü misali . Teşekkür ederim yorumlarınız için
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Donanim yonunden kolay kolay problem cikarmiyorlar. Yazilim konusunda ise cok fazla cihaz cikardiklari icin problem olabiliyor. Guncelleme gelince telefon sapitiyor. (Ozellikle android surumu yukselince) Cogu zaman format atarak cozuluyor olmadi fastboot yontemi ile cozuluyor bu problemler. Bazi guncellemelerde bir yeri yaparken öbür yeri bozabiliyorlar. Bazi arkadaslar ise ufacik yazilimsal sorunlarda bile kiyameti kopariyorlar. Cogu arkadaslar ise ya hic sorun yasamiyor ya da ufak tefek seyleri kafasina takip keyfini kacirmiyor ve cihazin keyfini suruyor
Almak istediginiz telefonun konularini okuyun. Cok kisinin yasadigi cozulmemis sorunu var mi bakin. Bazi yazilimsal hatalar veya eksikler sizin icin onemli mi ona karar verin.
Yazilimsal konularda cogu zaman cozum vardir ve boyle bir forum oldugu surece herkes elinden geldigince size yardimci olacaktir. Umariz guncellemelerde sorunlari bitirirler de herkes rahat eder
zaten ne kvk ne delta tek güvencem bu forum:)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Gözünüzü kırpmadan.
satıcı olarak nereyi tavsiye edersiniz
 
Oyla:
Üst Alt