Yardım Xiaomi mi 5 ghost screen

Efe661

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Efe
Cihazım
Xiaomi mi 5
Yaş
34
Konum
Bolu
Katılım
13 Ekim 2018
Konular
7
Mesajlar
19
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar. Abiler kardeşler. Benim mi5 telefonumda ghost screen sorunu mevcut. Bi süre programla falan idare ettim ama artık olmuyor. Delta servise göndermeyi düşünüyorum. Fakat kasasında çok ufak çizikler var. Acaba böyle bir durumda garanti dışı kalır mı? Kalırsa tüketici hakem heyetine basvursam lehime sonuçlanır mı? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Ghost screen kronik bir sorun olduğundan dolayı garanti dahilinde onarılması gerektiğini düşünüyorum. Şimdiden teşekkür ederim
 

1231243

M|C|C|X|X|X|MCCXLIII
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mertcan
Cihazım
Poco X3
Meslek
Dondurulmuş Üni.
Konum
Hatay/İskenderun
Katılım
13 Ekim 2016
Konular
63
Mesajlar
5.416
Çözümler
3
Tepkime puanı
5.997
Puanları
338
Kasada ki ufak çizikler ile ekranın alakası yok ki garanti dışı kalacağını sanmıyorum ama garantiye yollamadan da bir şey diyemeyiz.
 

turab_00

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Turab
Cihazım
Mi5
Yaş
34
Konum
Samsun
Katılım
15 Şubat 2017
Konular
5
Mesajlar
52
Tepkime puanı
5
Puanları
8
Benim telefonun köşesinde toplu iğne ucu kadar ezik vardı. Önce kasa değişmesi lazım dediler 450 tl istediler. Kabul etmeyince garanti dışı bıraktılar. Şansınızı deneyim yine de.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Peocawe

Bilgi paylaştıkça güzel.
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cem
Cihazım
OnePlus 6T 128
Yaş
29
Konum
Ankara
Katılım
5 Ocak 2016
Konular
115
Mesajlar
4.091
Tepkime puanı
5.644
Puanları
238
Çizikler göze batmayacak durumdaysa gönderin sorun olacağını sanmıyorum.

ONEPLUS A3003 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhaba arkadaşlar. Abiler kardeşler. Benim mi5 telefonumda ghost screen sorunu mevcut. Bi süre programla falan idare ettim ama artık olmuyor. Delta servise göndermeyi düşünüyorum. Fakat kasasında çok ufak çizikler var. Acaba böyle bir durumda garanti dışı kalır mı? Kalırsa tüketici hakem heyetine basvursam lehime sonuçlanır mı? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Ghost screen kronik bir sorun olduğundan dolayı garanti dahilinde onarılması gerektiğini düşünüyorum. Şimdiden teşekkür ederim
Merhaba hayalet ekran sorunu bazı cihazlarda kronik bazı cihazlarda kullanıcı hatası ile olur. Konu ile ilgili net bir çözüm için cihazınızı servisimize gönderebilirsiniz.
 

elekrotech

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Nedim
Cihazım
Mİ5
Yaş
47
Konum
Bursa
Katılım
21 Ekim 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba
Mi5 cihazimi ghost icin servise gonderdim ancak telefon kosesinde darbe var deyip garanti disi yaparak geri gonderdiler. Tel de hicbir islem yapmadilar. 10 gunde serviste kaldi. Ayrica telefonumda servisten geldikten sonra yeni problem yasamaya basladim Servise sakin gondermeyin ben cok pismanim.
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Merhaba
Mi5 cihazimi ghost icin servise gonderdim ancak telefon kosesinde darbe var deyip garanti disi yaparak geri gonderdiler. Tel de hicbir islem yapmadilar. 10 gunde serviste kaldi. Ayrica telefonumda servisten geldikten sonra yeni problem yasamaya basladim Servise sakin gondermeyin ben cok pismanim.
form numaranız nedir kontrol edelim ?
 

elekrotech

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Nedim
Cihazım
Mİ5
Yaş
47
Konum
Bursa
Katılım
21 Ekim 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba
Form no :415721
Ctesi ve bugün müşteri hizmetlerini aradım . Bana geri doneceklerini söylediler ama dönen olmadı.
Telefonumdaki ghost problemi devam ediyor.
Gördüğüm kadarıyla ekran değişimi v.s yapılmamış. Ayrıca şarj problemi yoktu . Telefonum %25 te kapanmaya başladı. Telefonu garanti dışı birakmissiniz. Ben bu durumda ne yapacağım. Bir derken 2 problemim oldu.
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhaba
Form no :415721
Ctesi ve bugün müşteri hizmetlerini aradım . Bana geri doneceklerini söylediler ama dönen olmadı.
Telefonumdaki ghost problemi devam ediyor.
Gördüğüm kadarıyla ekran değişimi v.s yapılmamış. Ayrıca şarj problemi yoktu . Telefonum %25 te kapanmaya başladı. Telefonu garanti dışı birakmissiniz. Ben bu durumda ne yapacağım. Bir derken 2 problemim oldu.
Merhaba, yapılan inceleme sonucunda cihazın darbeye maruz kaldığı tespit edilmiş. Bu durum bir kullanım hatası olduğundan dolayı cihaz garanti kapsamı haricinde bırakılmış .Müşteri memnuniyeti adına Bir defaya mahsuz Mekanik bakım yapılmış.
 

Ekli dosyalar

  • 22.jpg
    22.jpg
    205,4 KB · Görüntüleme: 13
  • 33.jpg
    33.jpg
    203,7 KB · Görüntüleme: 13

alpereneker

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Alperen
Cihazım
RedmiNote4x
Meslek
Webmaster,Graphic
Konum
Ankara
Katılım
14 Şubat 2017
Konular
25
Mesajlar
383
Tepkime puanı
315
Puanları
78
Ne kadar saçma ghost screen ile kasadaki çizik neden garanti dışı bıraksın bu cihaz ne zaman garantiye giricek benim cihazimda da var ghost screen kasada cizik yok geçen çizdim şimdi gidip kendim mi değiştiriyim
 
Üst Alt